abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 11:37:09 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151737315
Nu schaam ik me dat ik niet wist wat een hartvormige baarmoeder was :@ Sorry Sjois :*

Ik ben ook niet aziatisch Fee-Nix ;) Ik hoorde een keer van de assistent die een uitstrijkje maakte dat heel veel vrouwen last hebben van een gekantelde baarmoeder. Ik heb er inderdaad wel eens last van tijdens de sex maar vriendlief weet inmiddels wel welke standjes wel en niet kunnen (of wat zachter ;))

Kyara ik ga woensdag naar de huisarts dus ik zal het wel even noemen dan :Y
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 11:39:26 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151737383
Ondertussen goede afleiding aan het willen kopen van ons (huur)huis. Maandag oriëntatiegesprek gehad, net een makelaar voor de taxatie langs gehad, aanstaande maandag ons eerste hypotheekgesprek en dan dinsdag weer een makelaar voor taxatie *O* Ik heb dus helemaal geen tijd om na te denken over niet zwanger worden :s)
  donderdag 16 april 2015 @ 12:38:08 #153
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151739412
Dat is nog eens fijne afleiding, MaJo! Ik heb helemaal nul afleiding. Ik heb het niet eens druk op het werk ;(
pi_151741426
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef MaJo het volgende:
Ondertussen goede afleiding aan het willen kopen van ons (huur)huis. Maandag oriëntatiegesprek gehad, net een makelaar voor de taxatie langs gehad, aanstaande maandag ons eerste hypotheekgesprek en dan dinsdag weer een makelaar voor taxatie *O* Ik heb dus helemaal geen tijd om na te denken over niet zwanger worden :s)
Jeeeh fijn Majo! Klinkt als perfecte afleiding! :)
pi_151744690
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

ow :@ sjois brengt het als iets tofs toch? :@ geen idee wat het inhoudt, dacht dat het geen kwaad kon. Wat is de implicatie daarvan?

Ik bedenk me net dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Kan dat nog meespelen met minder makkelijk zwanger worden?
Niet per se als iets tofs, maar ook niet zorgwekkend of als een reden voor verminderde vruchtbaarheid in mijn geval. Ik heb er zelf nav de echo nog niet onderzoek naar gedaan of me er over ingelezen en ook nog niet alle onderstaande reacties goed en uitgebreid gelezen, maar ik zie dat er een hoop vrouwen met ervaring zijn. Dat vind ik een prettig idee O+

Aanstaande woensdag heb ik weer een afspraak met de huisarts om de uitslag te bespreken en vervolgstappen te gaan zetten.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151745005
Wat een fijne afleiding MaJo. Hier is t bloed overgegaan in bruin.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:10:15 #157
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151745194
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:03 schreef Cygne het volgende:
Is dat een goed teken of juist niet? :@

quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:50 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Niet per se als iets tofs, maar ook niet zorgwekkend of als een reden voor verminderde vruchtbaarheid in mijn geval. Ik heb er zelf nav de echo nog niet onderzoek naar gedaan of me er over ingelezen en ook nog niet alle onderstaande reacties goed en uitgebreid gelezen, maar ik zie dat er een hoop vrouwen met ervaring zijn. Dat vind ik een prettig idee O+

Aanstaande woensdag heb ik weer een afspraak met de huisarts om de uitslag te bespreken en vervolgstappen te gaan zetten.
Wel fijn dat er nu wat schot in komt en dat je wat meer weet. Hopelijk helpt het je snel naar je 2 strepen!
quote:
Oeh tof, huis kopen! :D

Hier een thuiswerkdag, maar weinig motivatie... En kon het toch niet laten om ff te kijken wat een voorlopige UD zou zijn als het deze ronde raak is. 31 december _O- :')

Overmorgen gaan we onze nieuwe tweedehands auto ophalen. We ruilen een oude gare driedeurs bak in voor een degelijke vijfdeurs wagen. Naast de volwaardige gezinswagen die we al hebben staan. Als dat geen vragen oproept :P Al houdt manlief gewoon stug vol dat het zijn droomauto van dit moment is. En iedereen die hem een beetje kent (autogek en zo), gelooft het volgens mij ook gewoon :D
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151745271
Zoe, het kan een volledige miskraam zijn omdat het nog zo pril was. Ik hou gewoon even mn hcg in de gaten.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:26:31 #159
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151745622
Spannend Cygne, zou graag iets voor je doen :*

Hier heeft een collega net verteld dat ze zwanger is. En terwijl iedereen vrolijk doet en grappen maakt, zit ik te janken op de wc. Is het al 5 uur?
pi_151745699
Och lieverd. :*
Het blijft naar zoiets. Je gunt t collega natuurlijk maar je wilt zelf ook zo graag.
pi_151746344
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Hier heeft een collega net verteld dat ze zwanger is. En terwijl iedereen vrolijk doet en grappen maakt, zit ik te janken op de wc. Is het al 5 uur?
:*
Nog maar tien minuten!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151746620
quote:
Jaaaa, huis kopah! Moet je doen! Raak je zwanger van! (Teruggerekend begon week 1 van mijn zwangerschap in dezelfde week als het tekenen van het koopcontract!) *O*

Klein probleempje als je nieuwbouw koopt: oplevering van zowel kind als huis staan gepland in oktober... :') Dus jouw idee om bestaande bouw te kopen is een veel beter plan! ;)
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 17:44:14 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151747704
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:50 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat de vervolgstappen gaan zijn! En gelukkig ben je niet beledigd door mijn onwetendheid :*

quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:03 schreef Cygne het volgende:
Bruin bloed is oud bloed toch? Dat zou een goed teken kunnen zijn?
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:10 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Is dat een goed teken of juist niet? :@

[..]

Wel fijn dat er nu wat schot in komt en dat je wat meer weet. Hopelijk helpt het je snel naar je 2 strepen!

[..]

Oeh tof, huis kopen! :D

Hier een thuiswerkdag, maar weinig motivatie... En kon het toch niet laten om ff te kijken wat een voorlopige UD zou zijn als het deze ronde raak is. 31 december _O- :')

Overmorgen gaan we onze nieuwe tweedehands auto ophalen. We ruilen een oude gare driedeurs bak in voor een degelijke vijfdeurs wagen. Naast de volwaardige gezinswagen die we al hebben staan. Als dat geen vragen oproept :P Al houdt manlief gewoon stug vol dat het zijn droomauto van dit moment is. En iedereen die hem een beetje kent (autogek en zo), gelooft het volgens mij ook gewoon :D
Dat lijkt me echt de rotste UD die er is _O-

Wij zijn twee jaar geleden van een MG (cabrio) naar een Citroen C5 gegaan. Daar werden uiteraard ook veel opmerkingen over gemaakt _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Oh meis wat lijkt me dat rot :* Ik kan me dat zo goed voorstellen! Ik weet dat mijn collega ook net bezig is, zou het echt heel lastig vinden als het bij haar dan wel snel raak is, al gun ik haar dat natuurlijk ontzettend! Vanavond lekker jezelf verwennen met iets lekkers?

quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Jaaaa, huis kopah! Moet je doen! Raak je zwanger van! (Teruggerekend begon week 1 van mijn zwangerschap in dezelfde week als het tekenen van het koopcontract!) *O*

Klein probleempje als je nieuwbouw koopt: oplevering van zowel kind als huis staan gepland in oktober... :') Dus jouw idee om bestaande bouw te kopen is een veel beter plan! ;)
Ha dat zou een mooie incentive zijn dan :D Dat probleem hebben we inderdaad niet want we wonen er gewoon al, dat wordt de meest relaxte huizenkoop ooit :D We willen wel wat dingen gaan verbouwen trouwens :) Maar eerst het hypotheekgesprek maar eens afwachten, we hebben nogal een flinke studieschuld allebei namelijk :X
pi_151749100
Hmm tja, nu weet ik ook niet meer wat ik denken moet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderste was met praktisch doorzichtige urine.
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 19:04:01 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151749730
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:43 schreef Cygne het volgende:
Hmm tja, nu weet ik ook niet meer wat ik denken moet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderste was met praktisch doorzichtige urine.
misschien toch eens de vk bellen? Wie weet gaat het gewoon wel goed en is dit nog oud bloed! Vanaf wanneer zou je een echo kunnen maken?
pi_151749885
Denk dat ik er volgende week toch n belletje aan ga wagen idd.

Als t dus inderdaad geen miskraam is zou ik nu tegen de 6 weken moeten zijn. Maar ik ben zo bang dat ik mezelf valse hoop aan t geven ben.
pi_151750947
Waarom geen digitale cb test? :*
S. 2014
J. 2016
pi_151751459
Besteld. :D
Op de foto zie je t niet zo duidelijk. Maar in t echt zie ik ze duidelijk donkerder worden. Ook even n mail naar vk met uitleg van situatie en dat ik niet goed weet wat ik er mee moet.
pi_151753766
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde probleem...
Alleen werd ons huis nogal onverwacht 3 maanden eerder opgeleverd :)

Oh en Majo, je hoeft studieschuld niet op te geven bij een hypotheekgesprek. Staat alleen bij duo geregistreerd. Anders hadden wij ook een probleem gehad ;)
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 21:33:57 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151755580
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:09 schreef Cygne het volgende:
Denk dat ik er volgende week toch n belletje aan ga wagen idd.

Als t dus inderdaad geen miskraam is zou ik nu tegen de 6 weken moeten zijn. Maar ik ben zo bang dat ik mezelf valse hoop aan t geven ben.
Dat laatste snap ik ook heel goed! Maar zou ook weer niet alle hoop opgeven gezien die testen wel steeds positief blijven. Ik hoop het zo voor je :*

quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:52 schreef Loj het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde probleem...
Alleen werd ons huis nogal onverwacht 3 maanden eerder opgeleverd :)

Oh en Majo, je hoeft studieschuld niet op te geven bij een hypotheekgesprek. Staat alleen bij duo geregistreerd. Anders hadden wij ook een probleem gehad ;)
Ik ben er inmiddels achter dat we het wel moeten verzwijgen (danwel gedeeltelijk) :@ Als we het noemen kunnen we gewoon geen hypotheek krijgen namelijk -O-
  donderdag 16 april 2015 @ 21:45:02 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_151756145
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom geen digitale cb test? :*
waarom wel?

Cygne, hoe rot ook, die testen zeggen op dit moment niks. Na mijn tweede miskraam heb ik tot 35 dagen later positief getest. De tests werden niet lichter. Het enige wat echt zekerheid geeft in zo'n situatie is een echo. Ik zou sowieso even overleggen met je verloskundige. Succes :*
disclaimer
pi_151758040
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom wel?

Cygne, hoe rot ook, die testen zeggen op dit moment niks. Na mijn tweede miskraam heb ik tot 35 dagen later positief getest. De tests werden niet lichter. Het enige wat echt zekerheid geeft in zo'n situatie is een echo. Ik zou sowieso even overleggen met je verloskundige. Succes :*
Je hebt gelijk SQ. Na mijn vorige 3 miskramen (wat klinkt dat dramatisch. :') ), was de test negatief zodra de bloeding afnam. Maar geen geval is hetzelfde natuurlijk.

De hoeveelheid bloed is nou ook niet echt dramatisch, minder dan een menstruatie. Maar dat was bij de vorige miskramen (de tweede niet, maar toen was ik al 12 weken en had ik een curettage) dus dat zegt ook allemaal zo lekker weinig. Afijn, we zien wel.
SPOILER
pi_151759823
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:52 schreef Loj het volgende:

[..]

Even inbreken .. sorry :@

Ik weet de exacte regelgeving niet en of het b.v. wel/niet met NHG te maken heeft.
Maar ik heb mij laten vertellen dat het je flink in de problemen kan brengen als je het verzwijgt en je krijgt problemen.

Ik heb ook gehoord dat sommige verstrekkers een verklaring van DUO willen hebben tegenwoordig.

Klok-klepel verhaal. Maar misschien wel even het uitzoeken waard.
pi_151759996
Vroege echo's zijn ze niet zo scheutig mee omdat het hartje vaak nog niet zichtbaar is terwijl dat nog niks zegt over wel/niet nog zwanger zijn.

Ik had zelf bij Boaz een echo met 6+3 ofzo en ik had gewoon strontmazzel dat zijn hartje al zichtbaar was.

Dus ik weet niet of het nu al voor minder zorgen zou zorgen of juist meer. Maar wachten duurt zooo verrekte lang -O-

Ik blijf nog steeds uitgaan van het positieve Cygne :*
pi_151760588
Ik maak me eigenlijk niet zo'n zorgen twinkle, het is zoals het is. Is het goed, dan is dat fijn. Maar is het toch een miskraam, dan is dat ook zo. Volgende keer beter, of de keer daarna, of daarna.

SPOILER
Ik houd me maar vast aan het feit dat mijn ouders uiteindelijk ook drie gezonde kinderen hebben gekregen. En dat ze bij klinische genetica zeggen dat bijna alle mensen met een soortgelijke translocatie uiteindelijk via de natuurlijke weg een of meerdere kinderen hebben kunnen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')