quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur 2 PEC Zwolle 3 20.45 uur: FC Twente 3 AZ 0 Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda 1 Excelsior 4 20.45 uur: FC Groningen 4 Vitesse 0 |
geef klaas nog een kans johquote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jammer Klaas. Door deze opmerking ben je voor mij topuser af.
Elke Zondag thuis.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speelt Groningen uit of thuis jongens?
Helaas, zo even terugkijken.quote:
Op de ranglijst wel maar ik zie Cambuur niet in de halve finale. Dat zegt dan ook weer heel veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij staat Cambuur boven Groningen op de ranglijst.
Nice tryquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef KingRoland het volgende:
IN HET NOORDEN IS ER MAAR 1 CLUB
FC GRONINGEN
[ afbeelding ]
Mwah, niemand verdiende de voorsprong. Maar die Hateboer is wel echt slecht jaquote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Onverdiend.
Ook weer uitgerekend die walgelijk slechte Hateboer.
PSV zie ik ook niet in de halve finale.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op de ranglijst wel maar ik zie Cambuur niet in de halve finale. Dat zegt dan ook weer heel veel.
Jammer dat ie niet even sorry zei zoals Kuytquote:
Kijk, dit zijn teksten.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
Excelsior heeft nog lang om de 1-1 te maken.
Nog 49 minuten.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
En terecht. Die waren ook van het matje getikt tegen een hele slechte ploeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zie ik ook niet in de halve finale.
Je punt?
Aad de Mos weet dat je nooit veilig bent tegen Excelsior.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
Sked is mad dat Vitesse door Grunn eruit is gezetquote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef Sked het volgende:
Groningen komt onverdiend op voorsprong.
Gras is groen.
Over die teleurstelling ben ik intussen wel heen hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Groby het volgende:
[..]
Sked is mad dat Vitesse door Grunn eruit is gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Met een nog saaiere trainer.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Over die teleurstelling ben ik intussen wel heen hoor.
Ik kan er ook niks aan doen dat Groningen een saai counterploegje is.
Wees eerlijk man, de frustratie spat er bij jou af.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Allemaal frustiepraatjes stop met huilen aubquote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Al ruim 45 minuten is Excelsior de enige die op de counter aast....quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zou mij niets verbazen als hij niet ééns kijkt maar wel loopt te mopperen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Al ruim 45 minuten is Excelsior de enige die op de counter aast....![]()
Kijk je uberhaupt wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It’s coming home
Zitten er nog FOK!kers in het stadion?quote:
Fans van Groningen die dat ontkennen zijn voornamelijk producten van inteelt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven te ontkennen dat FC Groningen onder Van de Looi treurig voetbal speelt.
Het moet veel avontuurlijker met deze selectie. Als je onder Willem II en SC Cambuur staat, is er iets heel erg mis.
Aan de rest: dubbelklikken opent alle spoilers zodat je geen moeite hoeft te doen voor alle grapjassen die nog komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We ontkennen het niet, we adoreren het.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het moet veel avontuurlijker met deze selectie. Als je onder Willem II en SC Cambuur staat, is er iets heel erg mis.
Alles is de schuld van de trainer! Altijdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Paxgod denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zitten er nog FOK!kers in het stadion?
v/d Looi mag van mij en vele andere Groningers opdonderen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan de rest: dubbelklikken opent alle spoilers zodat je geen moeite hoeft te doen voor alle grapjassen die nog komen
quote:
Dat is zeker weten mede de schuld van De Boer.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de trainer! Altijd...... Onzin ja.
Dat Ajax 10 punten achter PSV staat is ook de schuld van de Boer?
Jij wil beweren dat de selectie van Groningen minder is dan die van PEC, Willem II of Cambuur?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de trainer! Altijd...... Onzin ja.
Dat Ajax 10 punten achter PSV staat is ook de schuld van de Boer?
Het is echt een bullshit vergelijking.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat de selectie van Groningen minder is dan die van PEC, Willem II of Cambuur?
Onderweg zuipen, zuipen in de kuip, zuipen terug naar Groningen en dan doorzuipen in Groningen, en dan een hotel omdat ik de trein gemist hebquote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
3 mei keihard zuipen in Groningen en PEC zien winnen.
Denk eerder van de clubleiding en de Boer samen.. 4x op rij kampioen heeft hen een beetje in slaap gewiegdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is zeker weten mede de schuld van De Boer.
Driesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Om 21:00 Napoli-Lazio met onder andere De Vrij(god), Braafheid en Mertens.
Er staat dan ook MEDE.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk eerder van de clubleiding en de Boer samen.. 4x op rij kampioen heeft hen een beetje in slaap gewiegd
Een trainer moet het beste uit zijn team halen. Ajax is beduidend zwakker dan PSV. Voor zover De Boer daar al effect op heeft is hem dus alleen te verwijten dat hij niet méér uit zijn selectie haalt dan nu. Van der Looi, daarentegen, speelt met een prima selectie kutvoetbal. Dat is hem wel degelijk mede aan te rekenen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is echt een bullshit vergelijking.
Als ze mij bij een bedrijf binnenhalen vanwege mijn excelente cv en vervolgens presteer ik niet naar behoren, is het dan de schuld van mijn baas? .......
Exc heeft 2 mln begroting en speelt leuk voetbal. Beter dan 600mln schuld.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een beetje voetballiefhebber gaat natuurlijk Real kijken.
Niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een trainer moet het beste uit zijn team halen. Ajax is beduidend zwakker dan PSV. Voor zover De Boer daar al effect op heeft is hem dus alleen te verwijten dat hij niet méér uit zijn selectie haalt dan nu. Van der Looi, daarentegen, speelt met een prima selectie kutvoetbal. Dat is hem wel degelijk mede aan te rekenen.
Als de baas mij dingen laat doen waar ik niet goed in ben, of samen laat werken in een team wat niet op elkaar aansluit, ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is echt een bullshit vergelijking.
Als ze mij bij een bedrijf binnenhalen vanwege mijn excelente cv en vervolgens presteer ik niet naar behoren, is het dan de schuld van mijn baas? .......
Niets mis met schuld zolang deze in goede verhouding tot de omzet staat en alle betalingen op tijd zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Exc heeft 2 mln begroting en speelt leuk voetbal. Beter dan 600mln schuld.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent snel tevreden.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Exc heeft 2 mln begroting en speelt leuk voetbal. Beter dan 600mln schuld.
Als exc maar wint.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niets mis met schuld zolang deze in goede verhouding tot de omzet staat en alle betalingen op tijd zijn.
Het is je gegund, maar doe mij Groningen maar.quote:
Voetbal boeit me niet zoveel. Exc vind ik leuk omdat het de 3e club van rdam is en gewoon altijd prima meedoet. Blijft bestaan, de zaakjes op orde heeft enz.quote:
Jij blijft dus Groningen-Excelsior kijken xDquote:Op woensdag 8 april 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een beetje voetballiefhebber gaat natuurlijk Real kijken.
1-1 volgens de statsquote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is je gegund, maar doe mij Groningen maar.
Jij bent snel tevreden. Want als het Real maar is is het goed, toch? Daar kijken de echte voetballiefhebbers naar toch?quote:
Dat is dan al afgelopen. Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij blijft dus Groningen-Excelsior kijken xD
Ja, ik heb er al zeker 5 van die kunst in het openbaar in het echt gezien. Had dat wel gered.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
opperkleurder, die figuur die kunst deed was ECHT slecht![]()
![]()
Real mag niet verliezen. Nooit. Tegen niemand.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent snel tevreden. Want als het Real maar is is het goed, toch? Daar kijken de echte voetballiefhebbers naar toch?
Ik kijk idd graag goed voetbal.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent snel tevreden. Want als het Real maar is is het goed, toch? Daar kijken de echte voetballiefhebbers naar toch?
Ik wist er ook gemakkelijk vijf.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik heb er al zeker 5 van die kunst in het openbaar in het echt gezien. Had dat wel gered.
yupquote:Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus je bent nu Bayer - Bayern aan het kijken?
Sport al gezien?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist er ook gemakkelijk vijf.
Ik heb bij Real vaak het idee dat ik naar Rambo deel 20 zit te kijken, het is wel leuk om naar te kijken, maar mist alles om het nog boeiend te maken.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk nu nog het eerste stukje, die filmvraagquote:
Beter mooi gespeeld en verloren dan winnen met bagger.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Real mag niet verliezen. Nooit. Tegen niemand.
Exc mag gerust verliezen, maar doen het prima ditjaar. Paarkeer ongelukkig verloren en ongelukkig gelijk maar ja.
Als je voor een topclub bent, moet je altijd winnen. das het fijne aan niet voor een topclub zijn.
Het is dat hij veel tijd en jokers had...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk nu nog het eerste stukje, die filmvraag![]()
![]()
Ik doe mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef roislecxe het volgende:
Zullen we gewoon allemaal hier hopen voor EXC en een snelle 1-1?
1-1 zou de pot nog verder open kunnen breken, maar van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef roislecxe het volgende:
Zullen we gewoon allemaal hier hopen voor EXC en een snelle 1-1?
true.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter mooi gespeeld en verloren dan winnen met bagger.
Bij een 1-1 heeft groningen echt nog niet gewonnenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
1-1 zou de pot nog verder open kunnen breken, maar van mij hoeft het niet
Goh.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij een 1-1 heeft groningen echt nog niet gewonnen
2-0 is waarschijnlijk wel fataal...
Blijft een leuke club, zou het ze gunnen als ze een stabiele factor in de eredivisie zouden kunnen worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
true.
En over het spel zelf van exc zeur ik echt niet. Net gepromoveerd en ik verwacht geen wonderen.
Als je moet overleven en er 15 ploegen zijn met een betere selectie is slecht voetbal en wel punten gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
true.
En over het spel zelf van exc zeur ik echt niet. Net gepromoveerd en ik verwacht geen wonderen.
exc speel altijd leuk, of het nou tegen dordt of tegen psv is. gewoon aanvallend, niet te gek.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je moet overleven en er 15 ploegen zijn met een betere selectie is slecht voetbal en wel punten gerechtvaardigd.
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
Meer ontsnappen dan dit is bijna niet mogelijk.
Blij zijn met de punten vind ik toch een heel ander iets dan blij zijn met een vermakelijke voetbalmiddag.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je moet overleven en er 15 ploegen zijn met een betere selectie is slecht voetbal en wel punten gerechtvaardigd.
met 2,7 miljoen begroting een stabiele factor in de eredivisie?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blijft een leuke club, zou het ze gunnen als ze een stabiele factor in de eredivisie zouden kunnen worden.
Welquote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
Meer ontsnappen dan dit is bijna niet mogelijk.
Boeit niet, En paar jaar terug was het onder de 2 mln. Toen speelden ze ook leuk mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Ranph het volgende:
[..]
met 2,7 miljoen begroting een stabiele factor in de eredivisie?
Net of de clubs met een 3 tot 4x grotere begroting het zo geweldig doen, als je mindere spelers hebt maar er wel een hecht team van kunt smeden dan kun je in Nederland ver komen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Ranph het volgende:
[..]
met 2,7 miljoen begroting een stabiele factor in de eredivisie?
Wat versta je onder stabiele factor?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Net of de clubs met een 3 tot 4x grotere begroting het zo geweldig doen, als je mindere spelers hebt maar er wel een hecht team van kunt smeden dan kun je in Nederland ver komen.
Een vergissing is menselijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed ie bij die voetbalvraag Opper? Manmanman
In principe heb je gelijk, maar 2,7 miljoen begroting is wel heel erg weinig. Dat verdubbelt Go Ahead zelfs al.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Net of de clubs met een 3 tot 4x grotere begroting het zo geweldig doen, als je mindere spelers hebt maar er wel een hecht team van kunt smeden dan kun je in Nederland ver komen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij een 1-1 heeft groningen echt nog niet gewonnen
2-0 is waarschijnlijk wel fataal...
Die vergissing sloeg als Kuyt op Dirk.quote:
80% van de seizoenen toch gewoon lekker mee kunnen draaien onderin/middenin.quote:
picsquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb toastjes met filet americain
Leuk verzonnenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vergissing sloeg als Kuyt op Dirk.
Viesdikquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb toastjes met filet americain
Hij moet nu eenmaal op.quote:
Zelfs Dordrecht heeft 'al' een begroting van 4 miljoen, met 2,7 ga je het heel zwaar krijgen, ook al spelen er meerdere factoren mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
80% van de seizoenen toch gewoon lekker mee kunnen draaien onderin/middenin.
geduld.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
PEC staat al in de finale, nu Excelsior nog
Dordt heeft 2.1 volgens mijquote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef Ranph het volgende:
[..]
Zelfs Dordrecht heeft 'al' een begroting van 4 miljoen, met 2,7 ga je het heel zwaar krijgen, ook al spelen er meerdere factoren mee.
2 of 3 jaar volhouden in de eredivisie en de begroting kan al redelijk omhoog.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef Ranph het volgende:
[..]
Zelfs Dordrecht heeft 'al' een begroting van 4 miljoen, met 2,7 ga je het heel zwaar krijgen, ook al spelen er meerdere factoren mee.
Wil je een biertje?quote:
Dat had toch mooi geweest man.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef L3gend het volgende:
Gelukkig, moet je voorstellen Excelsior in Europa
PEC, Groningen of Excelsior. Allemaal 0 punten in de poule met 20 tegengoalsquote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef L3gend het volgende:
Via pairplay komen ze er wel. Dit jaar wellicht net niet door twente, dan volgend jaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef L3gend het volgende:
Elke keer weer dat gemekker en dan volgend seizoen Twente, Vitesse en Feyenoord er weer in no-time uitquote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef L3gend het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde dat het antivoetbal van Van de Looi beloond wordt met een plek in de finale van de beker. Echter hoop ik dat ze PEC verslaan.
Haal ik er twee op. Lust je Carlsberg Black Gold?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eentje extra kan het niet slechter maken.
Liever niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde dat het antivoetbal van Van de Looi beloond wordt met een plek in de finale van de beker. Echter hoop ik dat ze PEC verslaan.
Oh ja Groningen verloor van Aberdeenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
PEC, Groningen of Excelsior. Allemaal 0 punten in de poule met 20 tegengoals
Uiteraard, Kom je het naar Breda brengen?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haal ik er twee op. Lust je Carlsberg Black Gold?
Beetje respect voor Aberdeen, staan keurig 2e in Schotland.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef L3gend het volgende:
[..]
Oh ja Groningen verloor van Aberdeen
PEC deed het nog redelijk, speelden gelijk tegen Sparta Praag, die sprokkelen echt wel aantal punten
Dat word het hem niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Uiteraard, Kom je het naar Breda brengen?
Doe ik je gelijk feliciteren.
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Geloof het of niet, de kans dat ik in Zwitserland in die hoek kom is groter dan dat ik in de buurt van Groningen komquote:Op woensdag 8 april 2015 21:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat word het hem niet.
Als je nog in Groningen komt in April/Mei mag je een dm sturen, dan trakteer ik.
(en anders word het Zurich Zwitserland)
Godzijdank dat die beker eerst is. Zo'n voorontmoeting is altijd kut.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
3 mei: PEC Zwolle - FC Groningen in De Kuip
10 mei: FC Groningen - PEC Zwolle in de Euroborg.
Domineert de tweede helft gewoon.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu een discussie met een fan van FC Groningen over het spel van de flop van het noorden.
De aanbieding blijft staanquote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geloof het of niet, de kans dat ik in Zwitserland in die hoek kom is groter dan dat ik in de buurt van Groningen kom
Zal t onthoudenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef hottentot het volgende:
5 Minuten geleden verdiende Excelsior de gelijkmaker, maar niet meer met dit spel.
[..]
De aanbieding blijft staanIn Juni emigreer ik.
Die kwam heel vroeg, met als gevolg een dominerend Groningenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 2-0 kwam uit het niets. 1-1 was dichterbij
Zometeen slaat het weer om. Eerste 10min was het hetzelfde. Dan moet het gebeuren.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef Groby het volgende:
[..]
Die kwam heel vroeg, met als gevolg een dominerend Groningen
Watquote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
de knvb heeft weer zo klojo naar toe gestuurd om rotterdam te naaien
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke. Maar wij winnen. Alle jelly haters worden mad.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zometeen slaat het weer om. Eerste 10min was het hetzelfde. Dan moet het gebeuren.
En terecht ook, Rotterdam is toch niks manquote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij een trol....quote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De scheids is er ook alleen maar om het plaatje compleet te maken.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:20 schreef hottentot het volgende:
Vriendelijk potje trouwens, nog geen kaart getrokken.
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze lijken het op te geven gvdquote:Op woensdag 8 april 2015 21:23 schreef hottentot het volgende:
Excelsior moet meer komen, zeer benieuwd naar het laatste half uur.
Het kan nogquote:Op woensdag 8 april 2015 21:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
het is al 2-0. Ontsnappen is verleden tijd.
Gezamenlijk indrinkenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef Zorro het volgende:
Groningen naar de Kuip. Kunnen ze mooi via Zwolle de rest oppikken.
Aardappels frituur je niet. Friet frituur je. Aardappels kook je. of je moet je versnijden tot frietjes.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Patat frituur je, friet niet, das gebakken lucht
fixedquote:Op woensdag 8 april 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoopt stiekem toch dat Excelsior er nog vier maakt om het spannend te houden
Gewoon in colonne over de A28 in blauwe/groene bussenstoetquote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef Zorro het volgende:
Groningen naar de Kuip. Kunnen ze mooi via Zwolle de rest oppikken.
Friet koop je alleen bij de McDonaldsquote:Op woensdag 8 april 2015 21:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aardappels frituur je niet. Friet frituur je. Aardappels kook je. of je moet je versnijden tot frietjes.
17.500.... dat zijn nogal wat bussen..quote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon in colonne over de A28 in blauwe/groen bussenstoet
ik ben dan ook maar 1.72. gelukkig. patat kreeg ik thuis nooit. Wel frietjes.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Friet koop je alleen bij de McDonalds![]()
Patatjes is iedereen mee groot geworden!
Wat de verkeerspolitie kan met de boel ophouden kunnen twee clubs voor de bekerfinale beterquote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
17.500.... dat zijn nogal wat bussen..
Streetparadequote:Op woensdag 8 april 2015 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat de verkeerspolitie kan met de boel ophouden kunnen twee clubs voor de bekerfinale beter
En bij de Burger King, is dat dan ook frietquote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Friet koop je alleen bij de McDonalds![]()
Patatjes is iedereen mee groot geworden!
En op de A28 bij apeldoorn wordt teveel geflitst. Ik weet hetquote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
17.500.... dat zijn nogal wat bussen..
Hoax, je doelt op de A50quote:Op woensdag 8 april 2015 21:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En op de A28 bij apeldoorn wordt teveel geflitst. Ik weet het
Nee nee, de A28 bij lelystad en die zooi.quote:
quote:
Waarom neem je dan Apeldoorn mee in je oorspronkelijke bericht?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee nee, de A28 bij lelystad en die zooi.
kom er sinds kort af en toe.
A27 vanuit breda loopt over in de A28.
Baggio?quote:
Omdat ik daar ook langs kom vanuit lelij(k)stad. En omdat de a28 daar loopt.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan Apeldoorn mee in je oorspronkelijke bericht?
Kortweg patatquote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef hottentot het volgende:
Om de discussie uit te bannen hebben we het in het vervolg over: gefrituurde aardappelreepjes
Welnee, lekker frietjesquote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef hottentot het volgende:
Om de discussie uit te bannen hebben we het in het vervolg over: gefrituurde aardappelreepjes
quote:
De A27 vanuit Breda loopt door tot Almere?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee nee, de A28 bij lelystad en die zooi.
kom er sinds kort af en toe.
A27 vanuit breda loopt over in de A28.
Waarom noem je het dan niet gewoon aardappelen?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Het is patat. Gekookte aardappelen noem je toch ook geen 'kook'?
Geen idee. Ik stel te tomtom inquote:Op woensdag 8 april 2015 21:34 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
De A27 vanuit Breda loopt door tot Almere?
Moet jij morgen nier werken?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:34 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Hier ook, verlenging zou ik niet trekken, staan nog mar 13 biertjes koud
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef hottentot het volgende:
Om de discussie uit te bannen hebben we het in het vervolg over het volgende artikel
http://www.patatoffriet.nl/
Om 6:00 opquote:
Oja diequote:Op woensdag 8 april 2015 21:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat tekentopic ofzo. met handgeschreven texten. En moemoe.
Krijg de uren die ik overhoud uitbetaald, heb er nog 600 staan, maar kan het geld goed gebruiken voor de emigratie.quote:
Ooh haha, nou je kan via 1 afslag wel op de A28 komen ja, maar hij loopt wel helemaal door naar Almere. Maar laten we het maar weer over voetbal hebbenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stel te tomtom in
A27 loopt over in A28 en dan ben ik op plek van bestemming.
Ik heb maar 204 overurenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Krijg de uren die ik overhoud uitbetaald, heb er nog 600 staan, maar kan het geld goed gebruiken voor de emigratie.
Ga in de storingsdienstquote:
quote:
Meh. Ik vind 204 uur wel mooi genoeg. Hoef ze ook niet uitbetaald, doe mij maar af en toe een weekendje weg/vrij. Dat kan prima.quote:
Idd.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:38 schreef hottentot het volgende:
Excelsior lijkt er niet meer in te geloven, jammer.
I need.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Ik kom bij lange na niet aan mijn uren, maarja who need moneys?
Nam altijd volop vrij, maar krijg per jaar al 320 uren standaard, dan 16 storingsweken erbij en de gewone overuren, het was gewoon niet op te krijgen, als ik mijn 30m2 gras moest maaien nam ik al een week vrijquote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Meh. Ik vind 204 uur wel mooi genoeg. Hoef ze ook niet uitbetaald, doe mij maar af en toe een weekendje weg/vrij. Dat kan prima.
Ik krijg betaald als ik ga tanken in Belgie, toch is het niet gratis.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:41 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
ooh ik krijg altijd betaald als ik boodschappen doe, dus eigenlijk gratis boodschappen
Denk niet dat ze het nog kunnen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:40 schreef roislecxe het volgende:
KOMAAN. Of je nou 5-0 verliest of 2-0 boeit niet. NU moet het gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |