Dat is zeker weten mede de schuld van De Boer.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de trainer! Altijd...... Onzin ja.
Dat Ajax 10 punten achter PSV staat is ook de schuld van de Boer?
Jij wil beweren dat de selectie van Groningen minder is dan die van PEC, Willem II of Cambuur?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de trainer! Altijd...... Onzin ja.
Dat Ajax 10 punten achter PSV staat is ook de schuld van de Boer?
Het is echt een bullshit vergelijking.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat de selectie van Groningen minder is dan die van PEC, Willem II of Cambuur?
Onderweg zuipen, zuipen in de kuip, zuipen terug naar Groningen en dan doorzuipen in Groningen, en dan een hotel omdat ik de trein gemist hebquote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
3 mei keihard zuipen in Groningen en PEC zien winnen.
Denk eerder van de clubleiding en de Boer samen.. 4x op rij kampioen heeft hen een beetje in slaap gewiegdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is zeker weten mede de schuld van De Boer.
Driesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Om 21:00 Napoli-Lazio met onder andere De Vrij(god), Braafheid en Mertens.
Er staat dan ook MEDE.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk eerder van de clubleiding en de Boer samen.. 4x op rij kampioen heeft hen een beetje in slaap gewiegd
Een trainer moet het beste uit zijn team halen. Ajax is beduidend zwakker dan PSV. Voor zover De Boer daar al effect op heeft is hem dus alleen te verwijten dat hij niet méér uit zijn selectie haalt dan nu. Van der Looi, daarentegen, speelt met een prima selectie kutvoetbal. Dat is hem wel degelijk mede aan te rekenen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is echt een bullshit vergelijking.
Als ze mij bij een bedrijf binnenhalen vanwege mijn excelente cv en vervolgens presteer ik niet naar behoren, is het dan de schuld van mijn baas? .......
Exc heeft 2 mln begroting en speelt leuk voetbal. Beter dan 600mln schuld.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een beetje voetballiefhebber gaat natuurlijk Real kijken.
Niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een trainer moet het beste uit zijn team halen. Ajax is beduidend zwakker dan PSV. Voor zover De Boer daar al effect op heeft is hem dus alleen te verwijten dat hij niet méér uit zijn selectie haalt dan nu. Van der Looi, daarentegen, speelt met een prima selectie kutvoetbal. Dat is hem wel degelijk mede aan te rekenen.
Als de baas mij dingen laat doen waar ik niet goed in ben, of samen laat werken in een team wat niet op elkaar aansluit, ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is echt een bullshit vergelijking.
Als ze mij bij een bedrijf binnenhalen vanwege mijn excelente cv en vervolgens presteer ik niet naar behoren, is het dan de schuld van mijn baas? .......
Niets mis met schuld zolang deze in goede verhouding tot de omzet staat en alle betalingen op tijd zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Exc heeft 2 mln begroting en speelt leuk voetbal. Beter dan 600mln schuld.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven te ontkennen dat FC Groningen onder Van de Looi treurig voetbal speelt.
Het moet veel avontuurlijker met deze selectie. Als je onder Willem II en SC Cambuur staat, is er iets heel erg mis.
Jij bent snel tevreden.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Exc heeft 2 mln begroting en speelt leuk voetbal. Beter dan 600mln schuld.
Als exc maar wint.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niets mis met schuld zolang deze in goede verhouding tot de omzet staat en alle betalingen op tijd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |