Wees eerlijk man, de frustratie spat er bij jou af.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Over die teleurstelling ben ik intussen wel heen hoor.
Ik kan er ook niks aan doen dat Groningen een saai counterploegje is.
Allemaal frustiepraatjes stop met huilen aubquote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Al ruim 45 minuten is Excelsior de enige die op de counter aast....quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zou mij niets verbazen als hij niet ééns kijkt maar wel loopt te mopperen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Al ruim 45 minuten is Excelsior de enige die op de counter aast....![]()
Kijk je uberhaupt wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It’s coming home
Zitten er nog FOK!kers in het stadion?quote:
Fans van Groningen die dat ontkennen zijn voornamelijk producten van inteelt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven te ontkennen dat FC Groningen onder Van de Looi treurig voetbal speelt.
Het moet veel avontuurlijker met deze selectie. Als je onder Willem II en SC Cambuur staat, is er iets heel erg mis.
Aan de rest: dubbelklikken opent alle spoilers zodat je geen moeite hoeft te doen voor alle grapjassen die nog komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We ontkennen het niet, we adoreren het.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het moet veel avontuurlijker met deze selectie. Als je onder Willem II en SC Cambuur staat, is er iets heel erg mis.
Alles is de schuld van de trainer! Altijdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Paxgod denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zitten er nog FOK!kers in het stadion?
v/d Looi mag van mij en vele andere Groningers opdonderen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan de rest: dubbelklikken opent alle spoilers zodat je geen moeite hoeft te doen voor alle grapjassen die nog komen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |