quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur 2 PEC Zwolle 3 20.45 uur: FC Twente 3 AZ 0 Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda 1 Excelsior 4 20.45 uur: FC Groningen 4 Vitesse 0 |
geef klaas nog een kans johquote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jammer Klaas. Door deze opmerking ben je voor mij topuser af.
Elke Zondag thuis.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speelt Groningen uit of thuis jongens?
Helaas, zo even terugkijken.quote:
Op de ranglijst wel maar ik zie Cambuur niet in de halve finale. Dat zegt dan ook weer heel veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij staat Cambuur boven Groningen op de ranglijst.
Nice tryquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef KingRoland het volgende:
IN HET NOORDEN IS ER MAAR 1 CLUB
FC GRONINGEN
[ afbeelding ]
Mwah, niemand verdiende de voorsprong. Maar die Hateboer is wel echt slecht jaquote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Onverdiend.
Ook weer uitgerekend die walgelijk slechte Hateboer.
PSV zie ik ook niet in de halve finale.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op de ranglijst wel maar ik zie Cambuur niet in de halve finale. Dat zegt dan ook weer heel veel.
Jammer dat ie niet even sorry zei zoals Kuytquote:
Kijk, dit zijn teksten.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
Excelsior heeft nog lang om de 1-1 te maken.
Nog 49 minuten.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
En terecht. Die waren ook van het matje getikt tegen een hele slechte ploeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zie ik ook niet in de halve finale.
Je punt?
Aad de Mos weet dat je nooit veilig bent tegen Excelsior.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
Sked is mad dat Vitesse door Grunn eruit is gezetquote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef Sked het volgende:
Groningen komt onverdiend op voorsprong.
Gras is groen.
Over die teleurstelling ben ik intussen wel heen hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Groby het volgende:
[..]
Sked is mad dat Vitesse door Grunn eruit is gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Met een nog saaiere trainer.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Over die teleurstelling ben ik intussen wel heen hoor.
Ik kan er ook niks aan doen dat Groningen een saai counterploegje is.
Wees eerlijk man, de frustratie spat er bij jou af.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Allemaal frustiepraatjes stop met huilen aubquote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Al ruim 45 minuten is Excelsior de enige die op de counter aast....quote:Op woensdag 8 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zou mij niets verbazen als hij niet ééns kijkt maar wel loopt te mopperen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Al ruim 45 minuten is Excelsior de enige die op de counter aast....![]()
Kijk je uberhaupt wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It’s coming home
Zitten er nog FOK!kers in het stadion?quote:
Fans van Groningen die dat ontkennen zijn voornamelijk producten van inteelt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven te ontkennen dat FC Groningen onder Van de Looi treurig voetbal speelt.
Het moet veel avontuurlijker met deze selectie. Als je onder Willem II en SC Cambuur staat, is er iets heel erg mis.
Aan de rest: dubbelklikken opent alle spoilers zodat je geen moeite hoeft te doen voor alle grapjassen die nog komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We ontkennen het niet, we adoreren het.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het moet veel avontuurlijker met deze selectie. Als je onder Willem II en SC Cambuur staat, is er iets heel erg mis.
Alles is de schuld van de trainer! Altijdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Paxgod denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zitten er nog FOK!kers in het stadion?
v/d Looi mag van mij en vele andere Groningers opdonderen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan de rest: dubbelklikken opent alle spoilers zodat je geen moeite hoeft te doen voor alle grapjassen die nog komen
quote:
Dat is zeker weten mede de schuld van De Boer.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de trainer! Altijd...... Onzin ja.
Dat Ajax 10 punten achter PSV staat is ook de schuld van de Boer?
Jij wil beweren dat de selectie van Groningen minder is dan die van PEC, Willem II of Cambuur?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de trainer! Altijd...... Onzin ja.
Dat Ajax 10 punten achter PSV staat is ook de schuld van de Boer?
Het is echt een bullshit vergelijking.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat de selectie van Groningen minder is dan die van PEC, Willem II of Cambuur?
Onderweg zuipen, zuipen in de kuip, zuipen terug naar Groningen en dan doorzuipen in Groningen, en dan een hotel omdat ik de trein gemist hebquote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
3 mei keihard zuipen in Groningen en PEC zien winnen.
Denk eerder van de clubleiding en de Boer samen.. 4x op rij kampioen heeft hen een beetje in slaap gewiegdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is zeker weten mede de schuld van De Boer.
Driesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Om 21:00 Napoli-Lazio met onder andere De Vrij(god), Braafheid en Mertens.
Er staat dan ook MEDE.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk eerder van de clubleiding en de Boer samen.. 4x op rij kampioen heeft hen een beetje in slaap gewiegd
Een trainer moet het beste uit zijn team halen. Ajax is beduidend zwakker dan PSV. Voor zover De Boer daar al effect op heeft is hem dus alleen te verwijten dat hij niet méér uit zijn selectie haalt dan nu. Van der Looi, daarentegen, speelt met een prima selectie kutvoetbal. Dat is hem wel degelijk mede aan te rekenen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is echt een bullshit vergelijking.
Als ze mij bij een bedrijf binnenhalen vanwege mijn excelente cv en vervolgens presteer ik niet naar behoren, is het dan de schuld van mijn baas? .......
Exc heeft 2 mln begroting en speelt leuk voetbal. Beter dan 600mln schuld.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een beetje voetballiefhebber gaat natuurlijk Real kijken.
Niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een trainer moet het beste uit zijn team halen. Ajax is beduidend zwakker dan PSV. Voor zover De Boer daar al effect op heeft is hem dus alleen te verwijten dat hij niet méér uit zijn selectie haalt dan nu. Van der Looi, daarentegen, speelt met een prima selectie kutvoetbal. Dat is hem wel degelijk mede aan te rekenen.
Als de baas mij dingen laat doen waar ik niet goed in ben, of samen laat werken in een team wat niet op elkaar aansluit, ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is echt een bullshit vergelijking.
Als ze mij bij een bedrijf binnenhalen vanwege mijn excelente cv en vervolgens presteer ik niet naar behoren, is het dan de schuld van mijn baas? .......
Niets mis met schuld zolang deze in goede verhouding tot de omzet staat en alle betalingen op tijd zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Exc heeft 2 mln begroting en speelt leuk voetbal. Beter dan 600mln schuld.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent snel tevreden.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Exc heeft 2 mln begroting en speelt leuk voetbal. Beter dan 600mln schuld.
Als exc maar wint.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niets mis met schuld zolang deze in goede verhouding tot de omzet staat en alle betalingen op tijd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |