Zelfs Dordrecht heeft 'al' een begroting van 4 miljoen, met 2,7 ga je het heel zwaar krijgen, ook al spelen er meerdere factoren mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
80% van de seizoenen toch gewoon lekker mee kunnen draaien onderin/middenin.
geduld.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
PEC staat al in de finale, nu Excelsior nog
Dordt heeft 2.1 volgens mijquote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef Ranph het volgende:
[..]
Zelfs Dordrecht heeft 'al' een begroting van 4 miljoen, met 2,7 ga je het heel zwaar krijgen, ook al spelen er meerdere factoren mee.
2 of 3 jaar volhouden in de eredivisie en de begroting kan al redelijk omhoog.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef Ranph het volgende:
[..]
Zelfs Dordrecht heeft 'al' een begroting van 4 miljoen, met 2,7 ga je het heel zwaar krijgen, ook al spelen er meerdere factoren mee.
Wil je een biertje?quote:
Dat had toch mooi geweest man.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef L3gend het volgende:
Gelukkig, moet je voorstellen Excelsior in Europa
PEC, Groningen of Excelsior. Allemaal 0 punten in de poule met 20 tegengoalsquote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef L3gend het volgende:
Via pairplay komen ze er wel. Dit jaar wellicht net niet door twente, dan volgend jaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef L3gend het volgende:
Elke keer weer dat gemekker en dan volgend seizoen Twente, Vitesse en Feyenoord er weer in no-time uitquote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef L3gend het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde dat het antivoetbal van Van de Looi beloond wordt met een plek in de finale van de beker. Echter hoop ik dat ze PEC verslaan.
Haal ik er twee op. Lust je Carlsberg Black Gold?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eentje extra kan het niet slechter maken.
Liever niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde dat het antivoetbal van Van de Looi beloond wordt met een plek in de finale van de beker. Echter hoop ik dat ze PEC verslaan.
Oh ja Groningen verloor van Aberdeenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
PEC, Groningen of Excelsior. Allemaal 0 punten in de poule met 20 tegengoals
Uiteraard, Kom je het naar Breda brengen?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haal ik er twee op. Lust je Carlsberg Black Gold?
Beetje respect voor Aberdeen, staan keurig 2e in Schotland.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef L3gend het volgende:
[..]
Oh ja Groningen verloor van Aberdeen
PEC deed het nog redelijk, speelden gelijk tegen Sparta Praag, die sprokkelen echt wel aantal punten
Dat word het hem niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Uiteraard, Kom je het naar Breda brengen?
Doe ik je gelijk feliciteren.
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Geloof het of niet, de kans dat ik in Zwitserland in die hoek kom is groter dan dat ik in de buurt van Groningen komquote:Op woensdag 8 april 2015 21:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat word het hem niet.
Als je nog in Groningen komt in April/Mei mag je een dm sturen, dan trakteer ik.
(en anders word het Zurich Zwitserland)
Godzijdank dat die beker eerst is. Zo'n voorontmoeting is altijd kut.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
3 mei: PEC Zwolle - FC Groningen in De Kuip
10 mei: FC Groningen - PEC Zwolle in de Euroborg.
Domineert de tweede helft gewoon.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu een discussie met een fan van FC Groningen over het spel van de flop van het noorden.
De aanbieding blijft staanquote:Op woensdag 8 april 2015 21:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geloof het of niet, de kans dat ik in Zwitserland in die hoek kom is groter dan dat ik in de buurt van Groningen kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |