Blijft een leuke club, zou het ze gunnen als ze een stabiele factor in de eredivisie zouden kunnen worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
true.
En over het spel zelf van exc zeur ik echt niet. Net gepromoveerd en ik verwacht geen wonderen.
Als je moet overleven en er 15 ploegen zijn met een betere selectie is slecht voetbal en wel punten gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
true.
En over het spel zelf van exc zeur ik echt niet. Net gepromoveerd en ik verwacht geen wonderen.
exc speel altijd leuk, of het nou tegen dordt of tegen psv is. gewoon aanvallend, niet te gek.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je moet overleven en er 15 ploegen zijn met een betere selectie is slecht voetbal en wel punten gerechtvaardigd.
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
Meer ontsnappen dan dit is bijna niet mogelijk.
Blij zijn met de punten vind ik toch een heel ander iets dan blij zijn met een vermakelijke voetbalmiddag.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je moet overleven en er 15 ploegen zijn met een betere selectie is slecht voetbal en wel punten gerechtvaardigd.
met 2,7 miljoen begroting een stabiele factor in de eredivisie?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blijft een leuke club, zou het ze gunnen als ze een stabiele factor in de eredivisie zouden kunnen worden.
Welquote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
Meer ontsnappen dan dit is bijna niet mogelijk.
Boeit niet, En paar jaar terug was het onder de 2 mln. Toen speelden ze ook leuk mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Ranph het volgende:
[..]
met 2,7 miljoen begroting een stabiele factor in de eredivisie?
Net of de clubs met een 3 tot 4x grotere begroting het zo geweldig doen, als je mindere spelers hebt maar er wel een hecht team van kunt smeden dan kun je in Nederland ver komen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Ranph het volgende:
[..]
met 2,7 miljoen begroting een stabiele factor in de eredivisie?
Wat versta je onder stabiele factor?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Net of de clubs met een 3 tot 4x grotere begroting het zo geweldig doen, als je mindere spelers hebt maar er wel een hecht team van kunt smeden dan kun je in Nederland ver komen.
Een vergissing is menselijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed ie bij die voetbalvraag Opper? Manmanman
In principe heb je gelijk, maar 2,7 miljoen begroting is wel heel erg weinig. Dat verdubbelt Go Ahead zelfs al.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Net of de clubs met een 3 tot 4x grotere begroting het zo geweldig doen, als je mindere spelers hebt maar er wel een hecht team van kunt smeden dan kun je in Nederland ver komen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij een 1-1 heeft groningen echt nog niet gewonnen
2-0 is waarschijnlijk wel fataal...
Die vergissing sloeg als Kuyt op Dirk.quote:
80% van de seizoenen toch gewoon lekker mee kunnen draaien onderin/middenin.quote:
picsquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb toastjes met filet americain
Leuk verzonnenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vergissing sloeg als Kuyt op Dirk.
Viesdikquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb toastjes met filet americain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |