Voetbal boeit me niet zoveel. Exc vind ik leuk omdat het de 3e club van rdam is en gewoon altijd prima meedoet. Blijft bestaan, de zaakjes op orde heeft enz.quote:
Jij blijft dus Groningen-Excelsior kijken xDquote:Op woensdag 8 april 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een beetje voetballiefhebber gaat natuurlijk Real kijken.
1-1 volgens de statsquote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is je gegund, maar doe mij Groningen maar.
Jij bent snel tevreden. Want als het Real maar is is het goed, toch? Daar kijken de echte voetballiefhebbers naar toch?quote:
Dat is dan al afgelopen. Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij blijft dus Groningen-Excelsior kijken xD
Ja, ik heb er al zeker 5 van die kunst in het openbaar in het echt gezien. Had dat wel gered.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
opperkleurder, die figuur die kunst deed was ECHT slecht![]()
![]()
Real mag niet verliezen. Nooit. Tegen niemand.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent snel tevreden. Want als het Real maar is is het goed, toch? Daar kijken de echte voetballiefhebbers naar toch?
Ik kijk idd graag goed voetbal.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent snel tevreden. Want als het Real maar is is het goed, toch? Daar kijken de echte voetballiefhebbers naar toch?
Ik wist er ook gemakkelijk vijf.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik heb er al zeker 5 van die kunst in het openbaar in het echt gezien. Had dat wel gered.
yupquote:Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus je bent nu Bayer - Bayern aan het kijken?
Sport al gezien?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist er ook gemakkelijk vijf.
Ik heb bij Real vaak het idee dat ik naar Rambo deel 20 zit te kijken, het is wel leuk om naar te kijken, maar mist alles om het nog boeiend te maken.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk nu nog het eerste stukje, die filmvraagquote:
Beter mooi gespeeld en verloren dan winnen met bagger.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Real mag niet verliezen. Nooit. Tegen niemand.
Exc mag gerust verliezen, maar doen het prima ditjaar. Paarkeer ongelukkig verloren en ongelukkig gelijk maar ja.
Als je voor een topclub bent, moet je altijd winnen. das het fijne aan niet voor een topclub zijn.
Het is dat hij veel tijd en jokers had...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk nu nog het eerste stukje, die filmvraag![]()
![]()
Ik doe mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef roislecxe het volgende:
Zullen we gewoon allemaal hier hopen voor EXC en een snelle 1-1?
1-1 zou de pot nog verder open kunnen breken, maar van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef roislecxe het volgende:
Zullen we gewoon allemaal hier hopen voor EXC en een snelle 1-1?
true.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter mooi gespeeld en verloren dan winnen met bagger.
Bij een 1-1 heeft groningen echt nog niet gewonnenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
1-1 zou de pot nog verder open kunnen breken, maar van mij hoeft het niet
Goh.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij een 1-1 heeft groningen echt nog niet gewonnen
2-0 is waarschijnlijk wel fataal...
Blijft een leuke club, zou het ze gunnen als ze een stabiele factor in de eredivisie zouden kunnen worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
true.
En over het spel zelf van exc zeur ik echt niet. Net gepromoveerd en ik verwacht geen wonderen.
Als je moet overleven en er 15 ploegen zijn met een betere selectie is slecht voetbal en wel punten gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
true.
En over het spel zelf van exc zeur ik echt niet. Net gepromoveerd en ik verwacht geen wonderen.
exc speel altijd leuk, of het nou tegen dordt of tegen psv is. gewoon aanvallend, niet te gek.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je moet overleven en er 15 ploegen zijn met een betere selectie is slecht voetbal en wel punten gerechtvaardigd.
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
Meer ontsnappen dan dit is bijna niet mogelijk.
Blij zijn met de punten vind ik toch een heel ander iets dan blij zijn met een vermakelijke voetbalmiddag.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je moet overleven en er 15 ploegen zijn met een betere selectie is slecht voetbal en wel punten gerechtvaardigd.
met 2,7 miljoen begroting een stabiele factor in de eredivisie?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blijft een leuke club, zou het ze gunnen als ze een stabiele factor in de eredivisie zouden kunnen worden.
Welquote:Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
Meer ontsnappen dan dit is bijna niet mogelijk.
Boeit niet, En paar jaar terug was het onder de 2 mln. Toen speelden ze ook leuk mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Ranph het volgende:
[..]
met 2,7 miljoen begroting een stabiele factor in de eredivisie?
Net of de clubs met een 3 tot 4x grotere begroting het zo geweldig doen, als je mindere spelers hebt maar er wel een hecht team van kunt smeden dan kun je in Nederland ver komen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Ranph het volgende:
[..]
met 2,7 miljoen begroting een stabiele factor in de eredivisie?
Wat versta je onder stabiele factor?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Net of de clubs met een 3 tot 4x grotere begroting het zo geweldig doen, als je mindere spelers hebt maar er wel een hecht team van kunt smeden dan kun je in Nederland ver komen.
Een vergissing is menselijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed ie bij die voetbalvraag Opper? Manmanman
In principe heb je gelijk, maar 2,7 miljoen begroting is wel heel erg weinig. Dat verdubbelt Go Ahead zelfs al.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Net of de clubs met een 3 tot 4x grotere begroting het zo geweldig doen, als je mindere spelers hebt maar er wel een hecht team van kunt smeden dan kun je in Nederland ver komen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij een 1-1 heeft groningen echt nog niet gewonnen
2-0 is waarschijnlijk wel fataal...
Die vergissing sloeg als Kuyt op Dirk.quote:
80% van de seizoenen toch gewoon lekker mee kunnen draaien onderin/middenin.quote:
picsquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb toastjes met filet americain
Leuk verzonnenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vergissing sloeg als Kuyt op Dirk.
Viesdikquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb toastjes met filet americain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |