Zal t onthoudenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef hottentot het volgende:
5 Minuten geleden verdiende Excelsior de gelijkmaker, maar niet meer met dit spel.
[..]
De aanbieding blijft staanIn Juni emigreer ik.
Die kwam heel vroeg, met als gevolg een dominerend Groningenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 2-0 kwam uit het niets. 1-1 was dichterbij
Zometeen slaat het weer om. Eerste 10min was het hetzelfde. Dan moet het gebeuren.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef Groby het volgende:
[..]
Die kwam heel vroeg, met als gevolg een dominerend Groningen
Watquote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
de knvb heeft weer zo klojo naar toe gestuurd om rotterdam te naaien
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke. Maar wij winnen. Alle jelly haters worden mad.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zometeen slaat het weer om. Eerste 10min was het hetzelfde. Dan moet het gebeuren.
En terecht ook, Rotterdam is toch niks manquote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij een trol....quote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De scheids is er ook alleen maar om het plaatje compleet te maken.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:20 schreef hottentot het volgende:
Vriendelijk potje trouwens, nog geen kaart getrokken.
2 buitenspel doelpunten
ongelofelijk
knjb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze lijken het op te geven gvdquote:Op woensdag 8 april 2015 21:23 schreef hottentot het volgende:
Excelsior moet meer komen, zeer benieuwd naar het laatste half uur.
Het kan nogquote:Op woensdag 8 april 2015 21:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
het is al 2-0. Ontsnappen is verleden tijd.
Gezamenlijk indrinkenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef Zorro het volgende:
Groningen naar de Kuip. Kunnen ze mooi via Zwolle de rest oppikken.
Aardappels frituur je niet. Friet frituur je. Aardappels kook je. of je moet je versnijden tot frietjes.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Patat frituur je, friet niet, das gebakken lucht
fixedquote:Op woensdag 8 april 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoopt stiekem toch dat Excelsior er nog vier maakt om het spannend te houden
Gewoon in colonne over de A28 in blauwe/groene bussenstoetquote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef Zorro het volgende:
Groningen naar de Kuip. Kunnen ze mooi via Zwolle de rest oppikken.
Friet koop je alleen bij de McDonaldsquote:Op woensdag 8 april 2015 21:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aardappels frituur je niet. Friet frituur je. Aardappels kook je. of je moet je versnijden tot frietjes.
17.500.... dat zijn nogal wat bussen..quote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon in colonne over de A28 in blauwe/groen bussenstoet
ik ben dan ook maar 1.72. gelukkig. patat kreeg ik thuis nooit. Wel frietjes.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Friet koop je alleen bij de McDonalds![]()
Patatjes is iedereen mee groot geworden!
Wat de verkeerspolitie kan met de boel ophouden kunnen twee clubs voor de bekerfinale beterquote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
17.500.... dat zijn nogal wat bussen..
Streetparadequote:Op woensdag 8 april 2015 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat de verkeerspolitie kan met de boel ophouden kunnen twee clubs voor de bekerfinale beter
En bij de Burger King, is dat dan ook frietquote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Friet koop je alleen bij de McDonalds![]()
Patatjes is iedereen mee groot geworden!
En op de A28 bij apeldoorn wordt teveel geflitst. Ik weet hetquote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
17.500.... dat zijn nogal wat bussen..
Hoax, je doelt op de A50quote:Op woensdag 8 april 2015 21:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En op de A28 bij apeldoorn wordt teveel geflitst. Ik weet het
Nee nee, de A28 bij lelystad en die zooi.quote:
quote:
Waarom neem je dan Apeldoorn mee in je oorspronkelijke bericht?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee nee, de A28 bij lelystad en die zooi.
kom er sinds kort af en toe.
A27 vanuit breda loopt over in de A28.
Baggio?quote:
Omdat ik daar ook langs kom vanuit lelij(k)stad. En omdat de a28 daar loopt.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan Apeldoorn mee in je oorspronkelijke bericht?
Kortweg patatquote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef hottentot het volgende:
Om de discussie uit te bannen hebben we het in het vervolg over: gefrituurde aardappelreepjes
Welnee, lekker frietjesquote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef hottentot het volgende:
Om de discussie uit te bannen hebben we het in het vervolg over: gefrituurde aardappelreepjes
quote:
De A27 vanuit Breda loopt door tot Almere?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee nee, de A28 bij lelystad en die zooi.
kom er sinds kort af en toe.
A27 vanuit breda loopt over in de A28.
Waarom noem je het dan niet gewoon aardappelen?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Het is patat. Gekookte aardappelen noem je toch ook geen 'kook'?
Geen idee. Ik stel te tomtom inquote:Op woensdag 8 april 2015 21:34 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
De A27 vanuit Breda loopt door tot Almere?
Moet jij morgen nier werken?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:34 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Hier ook, verlenging zou ik niet trekken, staan nog mar 13 biertjes koud
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef hottentot het volgende:
Om de discussie uit te bannen hebben we het in het vervolg over het volgende artikel
http://www.patatoffriet.nl/
Om 6:00 opquote:
Oja diequote:Op woensdag 8 april 2015 21:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat tekentopic ofzo. met handgeschreven texten. En moemoe.
Krijg de uren die ik overhoud uitbetaald, heb er nog 600 staan, maar kan het geld goed gebruiken voor de emigratie.quote:
Ooh haha, nou je kan via 1 afslag wel op de A28 komen ja, maar hij loopt wel helemaal door naar Almere. Maar laten we het maar weer over voetbal hebbenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stel te tomtom in
A27 loopt over in A28 en dan ben ik op plek van bestemming.
Ik heb maar 204 overurenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Krijg de uren die ik overhoud uitbetaald, heb er nog 600 staan, maar kan het geld goed gebruiken voor de emigratie.
Ga in de storingsdienstquote:
quote:
Meh. Ik vind 204 uur wel mooi genoeg. Hoef ze ook niet uitbetaald, doe mij maar af en toe een weekendje weg/vrij. Dat kan prima.quote:
Idd.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:38 schreef hottentot het volgende:
Excelsior lijkt er niet meer in te geloven, jammer.
I need.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Ik kom bij lange na niet aan mijn uren, maarja who need moneys?
Nam altijd volop vrij, maar krijg per jaar al 320 uren standaard, dan 16 storingsweken erbij en de gewone overuren, het was gewoon niet op te krijgen, als ik mijn 30m2 gras moest maaien nam ik al een week vrijquote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Meh. Ik vind 204 uur wel mooi genoeg. Hoef ze ook niet uitbetaald, doe mij maar af en toe een weekendje weg/vrij. Dat kan prima.
Ik krijg betaald als ik ga tanken in Belgie, toch is het niet gratis.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:41 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
ooh ik krijg altijd betaald als ik boodschappen doe, dus eigenlijk gratis boodschappen
Denk niet dat ze het nog kunnen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:40 schreef roislecxe het volgende:
KOMAAN. Of je nou 5-0 verliest of 2-0 boeit niet. NU moet het gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |