abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2015 @ 13:00:23 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151480579
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Nog geen 30 seconden werk indien je Firefox/Chrome hebt :9
Idd, Hola extension en gaan :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151480583
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Srsly? :o
Hmm, eens kijken hoe dat heet.
Ja ik weet alleen niet meer wie dat zei :@
Dat leek me vet handig.
pi_151480586
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kijk het ook niet, eigenlijk. Maar mijn moeder vind het geweldig. :D

Sherlock en Hannibal zijn ook nice.
O ja, Sherlock wil ik ook nog eens zien.
Tap tap tap
pi_151480592
Chromecast _O_ :@
  woensdag 8 april 2015 @ 13:00:56 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151480595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Chrome heb ik, maar ik wil het op m'n tv hebben, niet op m'n pc.
PC aansluiten op de TV? :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151480598
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Dat zijn helaas niet echt series voor mij. Paar keer een poging gedaan met the Wire/TD, maar kon me niet grijpen zeg maar.
The Wire is zo vet. Ben nu weer opnieuw aan het kijken. Op dit moment seizoen 3.

Luther is ook een goede.
Voor de rest BB, Homeland, Suits vast al gezien :D?
pi_151480606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

PC aansluiten op de TV? :P.
Dat is de volgende stap :)
Tap tap tap
  woensdag 8 april 2015 @ 13:01:27 #233
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_151480614
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Chrome heb ik, maar ik wil het op m'n tv hebben, niet op m'n pc.
Ahh, dat is een ander verhaal :9

Of gewoon HDMI-kabel aansluiten.
Of Chromecast kopen natuurlijk.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_151480615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kijk het ook niet, eigenlijk. Maar mijn moeder vind het geweldig. :D

Sherlock en Hannibal zijn ook nice.
Sherlock en Hannibal zijn fucking awesome _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151480620
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Ahh, dat is een ander verhaal :9

Of gewoon HDMI-kabel aansluiten.
Of Chromecast kopen natuurlijk.
Chromecast heb ik :@
Tap tap tap
  woensdag 8 april 2015 @ 13:01:55 #236
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151480627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is de volgende stap :)
Lief een Fok!ker aankijken :D
  woensdag 8 april 2015 @ 13:02:09 #237
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_151480632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Chromecast heb ik :@
Dan ben je er toch al?
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  woensdag 8 april 2015 @ 13:02:33 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151480643
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is de volgende stap :)
Dat heb ik echt al sinds het kon zeg maar :P. Zoveel handiger, je moet ff rommelen met hoe en wat qua opstelling, maar ik kan echt overal alles kijken nu.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151480645
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:02 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Dan ben je er toch al?
Die speelt geen buitenlandse Netflix af. Niet met tig omleidingen.
Tap tap tap
pi_151480661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:04 schreef yats het volgende:

[..]

Vroeger?
Nou ja, mijn laatste 3 a 4 crushes. :$
  woensdag 8 april 2015 @ 13:03:18 #241
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_151480665
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

kijk 1 afleveringetje Luther en beslis daarna :P
OK OK.
* Lt.Surge zet het op het lijstje ;([quote]1s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef artelligence het volgende:
Suits vast al gezien :D?
[/quote]

Ja, want Donna :@
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_151480668
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die speelt geen buitenlandse Netflix af. Niet met tig omleidingen.
Even popcorntime installeren dan ben je er wel.. :@
pi_151480683
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:03 schreef Lt.Surge het volgende:

Ja, want Donna :@
Donnaaaaa :9~
Rachel :9

:@
pi_151480687
Godver. Ik vraag me af waarom alle TV's op kantoor op verschillende kookprogramma's staan, ipv sport. Antwoord van manager; "Because I heard 3 people in this department are on a diet." Cheeky cunt :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:04:27 #245
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_151480701
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Donnaaaaa :9~
Rachel :9

:@
Eens :@
Maar ik irriteerde me zo vaak aan Rachel ;( Dat was dan weer jammer.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_151480715
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef artelligence het volgende:

[..]

The Wire is zo vet. Ben nu weer opnieuw aan het kijken. Op dit moment seizoen 3.

Luther is ook een goede.
Voor de rest BB, Homeland, Suits vast al gezien :D?
Oude series inderdaad, ook een goede. Lost O+
pi_151480719
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Eens :@
Maar ik irriteerde me zo vaak aan Rachel ;( Dat was dan weer jammer.
het is wel een een kutje in de serie, grow some balls... :D
  woensdag 8 april 2015 @ 13:05:44 #248
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_151480741
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

het is wel een een kutje in de serie, grow some balls... :D
I know right _O-
Dan gaat de voorkeur wel uit naar Donna, sowieso wel, maar nu al helemaal.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  woensdag 8 april 2015 @ 13:05:53 #249
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151480746
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:03 schreef Barbusse het volgende:
Godver. Ik vraag me af waarom alle TV's op kantoor op verschillende kookprogramma's staan, ipv sport. Antwoord van manager; "Because I heard 3 people in this department are on a diet." Cheeky cunt :')
_O-
pi_151480750
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:41 schreef artelligence het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Niet hoogblond in ieder geval.

Ik heb ook geen niet echt bruin haar. En geen krullen. ;(
pi_151480752
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oude series inderdaad, ook een goede. Lost O+
Lost vond ik niks. The Wire was geweldig. En Rome O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:06:16 #252
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_151480756
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die speelt geen buitenlandse Netflix af. Niet met tig omleidingen.
Jawel hoor
pi_151480768
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Even popcorntime installeren dan ben je er wel.. :@
Ja maar ik wil dat mensen betalen voor dingen enzo, ik vind het zelf ook wel fijn om betaald te worden.
Tap tap tap
pi_151480780
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oude series inderdaad, ook een goede. Lost O+
ER O+
Tap tap tap
pi_151480787
De eerste 4 seizoenen van Dexter waren ook leuk.
pi_151480791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

_O-
Echt he? :') En Italiaanse kookprogramma's zijn nogal.....eetlust opwekkend zeg maar :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151480802
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ER O+
House *O*
pi_151480804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Echt he? :') En Italiaanse kookprogramma's zijn nogal.....eetlust opwekkend zeg maar :@
Elk kookprogramma wel hoor :@
  woensdag 8 april 2015 @ 13:07:38 #259
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151480895
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

_O_
Ik heb ze allemaal op dvd, heb er destijds drie jaar over gedaan om ze te kijken _O- Heb soms zin om weer opnieuw te beginnen maar ik heb geen dvd-speler meer op de slaapkamer.
Tap tap tap
pi_151480904
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:07 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Elk kookprogramma wel hoor :@
Ze hebben er eentje waarbij een dame iedere keer naar een ander stadje gaat, en daar met een lokale kok eerst op de markt vers eten inkoopt, en daarna gaat hij of zij er op de markt een maaltijd mee koken terwijl zij de lokale omgeving laat zien als een soort tourguide. Daarna gaan ze met z'n allen eten wat is klaargemaakt. Godverdomme, vreetkick incoming :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:11:21 #262
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151480909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef yats het volgende:

[..]

Soort van. Ik ging als Schot inclusief rok met niets er onder.

Geen obscene dingen gedaan toch he? }:|
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 8 april 2015 @ 13:12:07 #263
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151480929
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal op dvd, heb er destijds drie jaar over gedaan om ze te kijken _O- Heb soms zin om weer opnieuw te beginnen maar ik heb geen dvd-speler meer op de slaapkamer.
dvd tijdelijk kopiëren naar je laptop en dan zo kijken vind ik altijd een goede tussenoplossing.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:12:15 #264
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151480930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar ik wil dat mensen betalen voor dingen enzo, ik vind het zelf ook wel fijn om betaald te worden.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_151480940
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Geen obscene dingen gedaan toch he? }:|

_O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:15:26 #266
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151480983
quote:
Poëzie O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_151481008
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Poëzie O+
Gemarineerd in whisky O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_151481017
Burp :O
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151481043
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
De eerste 4 seizoenen van Dexter waren ook leuk.
Eens. Was toen m'n favo serie. Heerlijke sfeer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:18:06 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151481057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja, mijn laatste 3 a 4 crushes. :$
Ah ok

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ER O+
De hele serie twee keer gezien. Ik had vroeger alle dvd's :@

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

House *O*
Ook die had ik op dvd...Idem met friends

quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Geen obscene dingen gedaan toch he? }:|
Niet op dat moment nee O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 13:18:42 #271
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151481082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gemarineerd in whisky O+
*O*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_151481089
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Eens. Was toen m'n favo serie. Heerlijke sfeer.
Trinity killer O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 april 2015 @ 13:18:55 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151481090
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Eens. Was toen m'n favo serie. Heerlijke sfeer.
Vond het uiteindelijk achteraf, ondanks een beetje uitgemolken, wel altijd leuk om naar te kijken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151481100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

dvd tijdelijk kopiëren naar je laptop en dan zo kijken vind ik altijd een goede tussenoplossing.
Volgens mij is het sneller om een dvd-speler van een tientje te halen. Alhoewel, de dvd-speler die ik dus op de slaapkamer had staan kostte een tientje en die is ontploft na een paar weken.
Tap tap tap
  woensdag 8 april 2015 @ 13:19:17 #275
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151481102
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:18 schreef yats het volgende:

[..]

Niet op dat moment nee O-)
Gelukkig maar :Y)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 8 april 2015 @ 13:20:05 #276
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151481127
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Trinity killer O+
John Lithgow _O_
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 8 april 2015 @ 13:21:03 #277
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151481159
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Gelukkig maar :Y)
Midden in de kroeg? Mwah, een beetje exhibitionisme ok, maar er zijn grenzen :X
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151481162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef MissMSX het volgende:

[..]

John Lithgow _O_
Fuck ja O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 april 2015 @ 13:21:52 #279
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151481183
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:21 schreef yats het volgende:

[..]

Midden in de kroeg? Mwah, een beetje exhibitionisme ok, maar er zijn grenzen :X
Met carnaval? :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_151481196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:21 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Met carnaval? :P
_O-
  woensdag 8 april 2015 @ 13:23:15 #281
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151481235
Carnaval is een soort free-pass toch?
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 april 2015 @ 13:23:17 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_151481236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:21 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Met carnaval? :P
Yats als de Pussymeister.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 8 april 2015 @ 13:23:56 #283
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151481253
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Fuck ja O+
*;
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 8 april 2015 @ 13:25:04 #284
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151481283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Carnaval is een soort free-pass toch?
:Y

Daarom doe ik ook niet mee aan al die onzedelijkheid :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 8 april 2015 @ 13:25:14 #285
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151481289
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:21 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Met carnaval? :P
Zelfs dan...Er zijn genoeg andere plekken waar dat beter kan toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151481294
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Fuck ja O+
Ricochet O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:25:45 #287
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_151481306
Carnaval O+
  woensdag 8 april 2015 @ 13:25:52 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151481309
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Yats als de Pussymeister.
You know me to well, my friend
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 13:27:06 #289
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151481347
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:25 schreef Royco1 het volgende:
Carnaval O+
Jij hoort dat te zeggen.
pi_151481349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:25 schreef yats het volgende:

[..]

You know me to well, my friend
:')
  woensdag 8 april 2015 @ 13:27:26 #291
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_151481357
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:27 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij hoort dat te zeggen.
Ja.
Geweldig feest.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:27:31 #292
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151481360
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:25 schreef yats het volgende:

[..]

Zelfs dan...Er zijn genoeg andere plekken waar dat beter kan toch?
Ik heb geen idee. Heb nog nooit carnaval gevierd :Y)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 8 april 2015 @ 13:28:01 #293
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151481376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Heb nog nooit carnaval gevierd :Y)
Oh nog nooit is dan ook wel weer shockend.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:28:02 #294
13749 AirwiN
Time to give
pi_151481378
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:27 schreef Puala het volgende:

[..]

:')
Hoe gaat het met je vinger?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_151481393
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:28 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Oh nog nooit is dan ook wel weer shockend.
Ik ook niet hoor :@
  woensdag 8 april 2015 @ 13:28:53 #296
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151481405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Heb nog nooit carnaval gevierd :Y)
Zonde, het is best leuk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 13:28:58 #297
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151481410
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:28 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor :@
Waarom nooit geprobeerd dan?
pi_151481412
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:28 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je vinger?
Pijnlijk, nog niets beter helaas. Maar morgen weer werken en kijken of dat gaat :)
  woensdag 8 april 2015 @ 13:30:19 #299
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151481444
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:28 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Oh nog nooit is dan ook wel weer shockend.
We vierden het op de basisschool (katholieke school en veel docenten van onder de rivieren) en heb er een vreselijke hekel aan gekregen :')

Ja ja, I know, compleet anders dan het echte carnaval, maar in combinatie met mijn even vreselijke hekel aan veel mensen bij elkaar heb ik geen behoefte het eens te proberen :Y)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_151481479
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Heb nog nooit carnaval gevierd :Y)
De laatste keer was ik 11 jaar oud geloof ik :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')