Doe ik ook, geologie. Maar er is maar weinig samenvattend materiaal te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had je een theoretische studie moeten kiezen.
En nu moet je lang wachten en/of kom je te laat?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb wel net de overstap gemist.
Klopt ook wel. Maar ik zie er als een berg tegenop. Ik had als puber meer discipline dan nu.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed bezig toch? Trots zijn op jezelf enzo!
Think you got me on this onequote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bedenkt vast wel weer een goede comeback, toch?
Vroeger?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Ik val niet op blond"... tot ze een keer een hele leuke blondine treffen.Mijn voorkeur ging vroeger naar donker haar en donkere ogen .
Te laat niet, want ik heb eigenlijk vrij. Maar moet wel een kwartier wachten.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En nu moet lang wachten en/of kom je te laat?
Meh, kon zijn dat je had afgesprokenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Te laat niet, want ik heb eigenlijk vrij. Maar moet wel een kwartier wachten.
Op een reis van een half uur is het wel veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, kon zijn dat je had afgesproken
Oh, kwartier is nog wel te overzien gelukkig.
Maar ik heb rood haarquote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Fera het volgende:
Ik vind blonde mannen over het algemeen ook minder aantrekkelijk, maar er was natuurlijk een uitzondering op de regel.
Wel DM-en dan voor ik em misquote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zal later vandaag wel een foto uploaden.
Moet nu even weg.
Ah, ja dan is het wel kutquote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een reis van een half uur is het wel veel.
Maar rood haar is mooi.quote:
Het is de combinatiequote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat toch om het innerlijk .
Tenzij seks dan niet
Nee. Ik had het over blond.quote:
Dan is het goedquote:
omdat het zo sexy voelt wanneer ze ermee kriebelt?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind vrouwen met een heel klein, dun, donker snorretje toch wel wat hebben
/durftezeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |