Doe ik ook, geologie. Maar er is maar weinig samenvattend materiaal te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had je een theoretische studie moeten kiezen.
En nu moet je lang wachten en/of kom je te laat?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb wel net de overstap gemist.
Klopt ook wel. Maar ik zie er als een berg tegenop. Ik had als puber meer discipline dan nu.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed bezig toch? Trots zijn op jezelf enzo!
Think you got me on this onequote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bedenkt vast wel weer een goede comeback, toch?
Vroeger?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Ik val niet op blond"... tot ze een keer een hele leuke blondine treffen.Mijn voorkeur ging vroeger naar donker haar en donkere ogen .
Te laat niet, want ik heb eigenlijk vrij. Maar moet wel een kwartier wachten.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En nu moet lang wachten en/of kom je te laat?
Meh, kon zijn dat je had afgesprokenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Te laat niet, want ik heb eigenlijk vrij. Maar moet wel een kwartier wachten.
Op een reis van een half uur is het wel veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, kon zijn dat je had afgesproken
Oh, kwartier is nog wel te overzien gelukkig.
Maar ik heb rood haarquote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Fera het volgende:
Ik vind blonde mannen over het algemeen ook minder aantrekkelijk, maar er was natuurlijk een uitzondering op de regel.
Wel DM-en dan voor ik em misquote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zal later vandaag wel een foto uploaden.
Moet nu even weg.
Ah, ja dan is het wel kutquote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een reis van een half uur is het wel veel.
Maar rood haar is mooi.quote:
Het is de combinatiequote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat toch om het innerlijk .
Tenzij seks dan niet
Nee. Ik had het over blond.quote:
Dan is het goedquote:
omdat het zo sexy voelt wanneer ze ermee kriebelt?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind vrouwen met een heel klein, dun, donker snorretje toch wel wat hebben
/durftezeggen
Probeer Stuvia. Dat zijn samenvattingen die studenten hebben gemaakt, misschien zit er iets tussen? Verder is het hier 't zelfde liedje namelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik ook, geologie. Maar er is maar weinig samenvattend materiaal te vinden.
Ook geen pdf's van de studieboeken meestal, ik moet alles kopen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind vrouwen met een heel klein, dun, donker snorretje toch wel wat hebben
/durftezeggen
Ziet er schattig uit als er wat melk op d'r lip achter blijft.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat het zo sexy voelt wanneer ze ermee kriebelt?
Nja, helemaal niets dus voor latere jaren in de opleiding. Heel soms heeft de studievereniging wat liggen, maar verder is het matig.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Probeer Stuvia. Dat zijn samenvattingen die studenten hebben gemaakt, misschien zit er iets tussen? Verder is het hier 't zelfde liedje namelijk.
Toch niet over je boeken en shit?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:13 schreef Fera het volgende:
Neem ik eens salade mee naar school, lekt de dressing uit het bakje.
Nee, dat gelukkig niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toch niet over je boeken en shit?
Ik las broeken en shirtquote:Op woensdag 8 april 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toch niet over je boeken en shit?
Ja, al was het denk ik ook meer mijn eigen angst om dingen op mijn kleding te knoeien als ik ergens heen moet denk ik.quote:
Elke maand. Maar dat zou ik geen dressing noemen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke maand. Maar dat zou ik geen dressing noemen.
Ik ook. I like the tastequote:
Beetje overdreven voor van die kleine bakjes danoontje en chocolademousequote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een flessenlikker.
Doarummequote:
Dankje :$quote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Fera het volgende:
Ik vind blonde mannen over het algemeen ook minder aantrekkelijk, maar er was natuurlijk een uitzondering op de regel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |