Probeer Stuvia. Dat zijn samenvattingen die studenten hebben gemaakt, misschien zit er iets tussen? Verder is het hier 't zelfde liedje namelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik ook, geologie. Maar er is maar weinig samenvattend materiaal te vinden.
Ook geen pdf's van de studieboeken meestal, ik moet alles kopen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind vrouwen met een heel klein, dun, donker snorretje toch wel wat hebben
/durftezeggen
Ziet er schattig uit als er wat melk op d'r lip achter blijft.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat het zo sexy voelt wanneer ze ermee kriebelt?
Nja, helemaal niets dus voor latere jaren in de opleiding. Heel soms heeft de studievereniging wat liggen, maar verder is het matig.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Probeer Stuvia. Dat zijn samenvattingen die studenten hebben gemaakt, misschien zit er iets tussen? Verder is het hier 't zelfde liedje namelijk.
Toch niet over je boeken en shit?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:13 schreef Fera het volgende:
Neem ik eens salade mee naar school, lekt de dressing uit het bakje.
Nee, dat gelukkig niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toch niet over je boeken en shit?
Ik las broeken en shirtquote:Op woensdag 8 april 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toch niet over je boeken en shit?
Ja, al was het denk ik ook meer mijn eigen angst om dingen op mijn kleding te knoeien als ik ergens heen moet denk ik.quote:
Elke maand. Maar dat zou ik geen dressing noemen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke maand. Maar dat zou ik geen dressing noemen.
Ik ook. I like the tastequote:
Beetje overdreven voor van die kleine bakjes danoontje en chocolademousequote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een flessenlikker.
Doarummequote:
Dankje :$quote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Fera het volgende:
Ik vind blonde mannen over het algemeen ook minder aantrekkelijk, maar er was natuurlijk een uitzondering op de regel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |