Vind het altijd raar als mensen zeggen niet op mensen met een bepaalde haarkleur te vallen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik val sowieso hoe dan ook al af want ik val niet op blondines en ik ben zelf niet blond. Vet onhandig.
Soort van. Ik ging als Schot inclusief rok met niets er onder.quote:
Dan word het toch maar naar buiten gaan dus. Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik val sowieso hoe dan ook al af want ik val niet op blondines en ik ben zelf niet blond. Vet onhandig.
Ja, meerdere keren. Het interesseerde mensen nogal wat er onder zat geloof ik.quote:
Ik vind ze bij vrouwen ook leuk, die van mezelf kunnen me gestolen wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey ik ben er best trots op.. eventjes in de zon... en ploploplop
Ik vind ze leuk. Dat is ook het enige schattige aan mij namelijk
Pornoblondquote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]hai
[..]
Dan meteen porno blond. Als ik dan toch blond ga, dan maar in 1 keer goed.
Pics!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef Flippiee het volgende:
Hier is het vet grijs en bewolkt.Presteer het ook altijd om op dit soort dagen een jurkje/rokje te dragen.
Ja maar... jijquote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind ze bij vrouwen ook leuk, die van mezelf kunnen me gestolen worden
Is het ook, al hoort het wel bij de 1e indruk vaak en aan dat instinct valt weinig te doen denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd raar als mensen zeggen niet op mensen met een bepaalde haarkleur te vallen.
Heb je weer niks aanquote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik val sowieso hoe dan ook al af want ik val niet op blondines en ik ben zelf niet blond. Vet onhandig.
Had je een theoretische studie moeten kiezen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil ook vakken waar samenvattingen voor bestaan.
TGND kan het ook, dus jij ookquote:Op woensdag 8 april 2015 11:59 schreef Fera het volgende:
Mezelf in mijn vrije week naar school duwen is vet kut.
waarom doe je datquote:Op woensdag 8 april 2015 11:59 schreef Fera het volgende:
Mezelf in mijn vrije week naar school duwen is vet kut.
Ik dacht dat je bezet was. Of ben je weer vrijgezel?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]om eindelijk met me op date te gaan?
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, heb er lang over moeten denken, maar denk dat ik er klaar voor ben
Ok, wacht.
WOWOWOWOW VETTE ZONNESTRALEN BLAZEN HIER DIK HARD DOOR HET RAAM!
Uiteindelijk bepaalt haarkleur inderdaad weinig. Je kan een voorkeur hebben maar een 'eisen'lijstje komt toch nooit overeen met de werkelijkheid. Dus je hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd raar als mensen zeggen niet op mensen met een bepaalde haarkleur te vallen.
inb4 duwen en kutquote:Op woensdag 8 april 2015 11:59 schreef Fera het volgende:
Mezelf in mijn vrije week naar school duwen is vet kut.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Pics!
Laat eens zien wat een vrouw je bent geworden
Die heeft vijf keer zoveel discipline, dus dat zegt niets.quote:
Leren voor tentamens.quote:
Ohquote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heeft vijf keer zoveel discipline, dus dat zegt niets.
Mensen die dat doen snappen het sowieso niet. Als er iets geen dealbreaker is, is het haarkleur wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd raar als mensen zeggen niet op mensen met een bepaalde haarkleur te vallen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zal later vandaag wel een foto uploaden.
Moet nu even weg.
Thanks. Ik heb wel net de overstap gemist.quote:
"Ik val niet op blond"... tot ze een keer een hele leuke blondine treffen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd raar als mensen zeggen niet op mensen met een bepaalde haarkleur te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |