abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2015 @ 11:53:28 #51
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151478745
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een rokje aan -O-
*O* Top!
pi_151478757
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
Niemand ooit die voor donker blond gaat. ;(
Ik discrimineer niet hoor ;)
pi_151478772
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een rokje aan -O-
upskirt pics tijd
pi_151478773
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef rival het volgende:

[..]

:D
Ja hey ik ben er best trots op.. eventjes in de zon... en ploploplop O+
Ik vind ze leuk. Dat is ook het enige schattige aan mij namelijk :D
pi_151478774
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Online is beter, die irl hebben altijd kleren aan. ;(
Dat is ook weer zo. :{ Het is nog niet makkelijk dat vrouwen spotten.
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet ;(
En het is mooi weer, dat is altijd een excuus om naar buiten te gaan.
Zie je. ;( Dan maar naar buiten.

Hier is het vet grijs en bewolkt. :') Presteer het ook altijd om op dit soort dagen een jurkje/rokje te dragen. :')
pi_151478779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dit is wel echt een terechte klacht. Heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze donkerblond nou zo mooi vinden.
Blond = blond.
  woensdag 8 april 2015 @ 11:54:35 #57
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_151478784
Na al deze tijd maar op de helft gekomen van de hoofdstukken uit m'n boek die ik moet weten. Nu dan toch maar een samenvatting gekocht. :+
pi_151478794
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

upskirt pics tijd
Op je bolle ogen Mur. :*
pi_151478798
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. :{ Het is nog niet makkelijk dat vrouwen spotten.

[..]

Zie je. ;( Dan maar naar buiten.

Hier is het vet grijs en bewolkt. :') Presteer het ook altijd om op dit soort dagen een jurkje/rokje te dragen. :')
hier warm en zonnig :o
  woensdag 8 april 2015 @ 11:55:08 #60
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151478800
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb een deja vu naar carnaval 2014
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 11:55:20 #61
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_151478808
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef Flippiee het volgende:
Zie je. ;( Dan maar naar buiten.

Hier is het vet grijs en bewolkt. :') Presteer het ook altijd om op dit soort dagen een jurkje/rokje te dragen. :')
Ik ga straks naar buiten! :o

Orly? Hier schijnt het zonnetje, soms, een beetje.
En dat kan altijd Flips :{w
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_151478809
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Op je bolle ogen Mur. :*
niiice :9
  woensdag 8 april 2015 @ 11:55:25 #63
17979 MissMSX
Knightmare
pi_151478813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb een deja vu naar carnaval 2014
Rokjesdag voor jou?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_151478821
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef rival het volgende:

[..]

En jij?
Ik val sowieso hoe dan ook al af want ik val niet op blondines en ik ben zelf niet blond. Vet onhandig.
  woensdag 8 april 2015 @ 11:55:56 #65
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151478827
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb een deja vu naar carnaval 2014
Jouw kilt wapperde op?
pi_151478832
quote:
9s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik val sowieso hoe dan ook al af want ik val niet op blondines en ik ben zelf niet blond. Vet onhandig.
Ohai :D
pi_151478843
Ik ga meestal voor donker haar :9
pi_151478851
quote:
9s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik val sowieso hoe dan ook al af want ik val niet op blondines en ik ben zelf niet blond. Vet onhandig.
Platina blond, or go home :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_151478854
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

hier warm en zonnig :o
Ik wilde nog richting Zuid- Holland vandaag. Vet gemiste kans dus om mooi weer te hebben.
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Ik ga straks naar buiten! :o

Orly? Hier schijnt het zonnetje, soms, een beetje.
En dat kan altijd Flips :{w
Vet goeddd van je!

Soms, een beetje. Erg overtuigend. :D
pi_151478860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

:* O+
O+ ;(
pi_151478861
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Na al deze tijd maar op de helft gekomen van de hoofdstukken uit m'n boek die ik moet weten. Nu dan toch maar een samenvatting gekocht. :+
Ik wil ook vakken waar samenvattingen voor bestaan. ;(
pi_151478863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:56 schreef Murdera het volgende:
Ik ga meestal voor donker haar :9
Ik ook. :@
pi_151478870
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:57 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik wilde nog richting Zuid- Holland vandaag. Vet gemiste kans dus om mooi weer te hebben.

[..]

Vet goeddd van je!

Soms, een beetje. Erg overtuigend. :D
:o om eindelijk met me op date te gaan?
  woensdag 8 april 2015 @ 11:58:02 #74
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151478876
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:57 schreef rival het volgende:

[..]

O+ ;(
Je bedenkt vast wel weer een goede comeback, toch?
  woensdag 8 april 2015 @ 11:58:05 #75
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_151478878
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:57 schreef Flippiee het volgende:
Vet goeddd van je!

Soms, een beetje. Erg overtuigend. :D
Ja, heb er lang over moeten denken, maar denk dat ik er klaar voor ben :@

Ok, wacht.

WOWOWOWOW VETTE ZONNESTRALEN BLAZEN HIER DIK HARD DOOR HET RAAM! _O_
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')