Ik discrimineer niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
Niemand ooit die voor donker blond gaat.
Ja hey ik ben er best trots op.. eventjes in de zon... en ploploplopquote:
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Online is beter, die irl hebben altijd kleren aan.
Zie je.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet
En het is mooi weer, dat is altijd een excuus om naar buiten te gaan.
Blond = blond.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is wel echt een terechte klacht. Heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze donkerblond nou zo mooi vinden.
hier warm en zonnigquote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.Het is nog niet makkelijk dat vrouwen spotten.
[..]
Zie je.Dan maar naar buiten.
Hier is het vet grijs en bewolkt.Presteer het ook altijd om op dit soort dagen een jurkje/rokje te dragen.
Ik heb een deja vu naar carnaval 2014quote:
Ik ga straks naar buiten!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef Flippiee het volgende:
Zie je.Dan maar naar buiten.
Hier is het vet grijs en bewolkt.Presteer het ook altijd om op dit soort dagen een jurkje/rokje te dragen.
Rokjesdag voor jou?quote:
Ik val sowieso hoe dan ook al af want ik val niet op blondines en ik ben zelf niet blond. Vet onhandig.quote:
Ohaiquote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik val sowieso hoe dan ook al af want ik val niet op blondines en ik ben zelf niet blond. Vet onhandig.
Platina blond, or go homequote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik val sowieso hoe dan ook al af want ik val niet op blondines en ik ben zelf niet blond. Vet onhandig.
Ik wilde nog richting Zuid- Holland vandaag. Vet gemiste kans dus om mooi weer te hebben.quote:
Vet goeddd van je!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga straks naar buiten!
Orly? Hier schijnt het zonnetje, soms, een beetje.
En dat kan altijd Flips
Ik wil ook vakken waar samenvattingen voor bestaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Na al deze tijd maar op de helft gekomen van de hoofdstukken uit m'n boek die ik moet weten. Nu dan toch maar een samenvatting gekocht.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde nog richting Zuid- Holland vandaag. Vet gemiste kans dus om mooi weer te hebben.
[..]
Vet goeddd van je!
Soms, een beetje. Erg overtuigend.
Ja, heb er lang over moeten denken, maar denk dat ik er klaar voor benquote:Op woensdag 8 april 2015 11:57 schreef Flippiee het volgende:
Vet goeddd van je!
Soms, een beetje. Erg overtuigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |