M'n nichtje. Kan niet overal zijn natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 11:40 schreef rival het volgende:
Ik vroeg me al af wie die blondine aan de overkant is
Dat 2e snap ik op zich. Maar waarom jij niet hier bent niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
M'n nichtje. Kan niet overal zijn natuurlijk
Jij bent zo braaf en lief, dat is helemaal niet nodig toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat 2e snap ik op zich. Maar waarom jij niet hier bent niet.
Terechte en herkenbare klacht.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
Geen mooie blondines gezien nog vandaag
Heel weinig inderdaad, eigenlijk geen een.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
Oppassen dus
Geen mooie blondines gezien nog vandaag
quote:
In de supermarkt lopen er vaak wel een paar los in het wild. Misschien een optie voor later vandaag?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel weinig inderdaad, eigenlijk geen een.
Moet er nog wel heen vandaag, ik zal jullie op de hoogte houden.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
In de supermarkt lopen er vaak wel een paar los in het wild. Misschien een optie voor later vandaag?
Toch ga ik liever voor de brunettes en de roodharigenquote:
Ik zou ook gewoon kunnen Googlen hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Flippiee het volgende:
Jullie moeten wel eerst buiten komen om een blondine te zien he.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch ga ik liever voor de brunettes en de roodharigen![]()
Gingersquote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch ga ik liever voor de brunettes en de roodharigen![]()
Brunette of roodharig Miss?quote:
Ja hoiquote:
Het eerstequote:
Graag. Report back. Misschien kom je nog met nuttige info terug over natuurlijk gedrag van blondines in het wild enzo. Altijd handig.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet er nog wel heen vandaag, ik zal jullie op de hoogte houden.
Hoiquote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoi
(rood uit een potje)
Maar wel met sproetjes (niet uit een potje)
Gewoon onder de radar blijven,dan merk jij er niets vanquote:Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat geldt ook voor jou jongeman!
Omdat ze hier al in de struiken zit. De volgende keer mag je wel zwaaien Yv, dan kom ik je wel thee en chocolade brengenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat 2e snap ik op zich. Maar waarom jij niet hier bent niet.
Maar...Dat is toch eng?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Flippiee het volgende:
Dit is wel echt een terechte klacht. Heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze donkerblond nou zo mooi vinden.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
Niemand ooit die voor donker blond gaat.
Dat is ook weer zo. Ik betwijfel of dat net zo leuk is als irl een chick spotten.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon kunnen Googlen hoor.
#rebel
Vind het allemaal mooi, maar sommige dingen zijn meer mooi.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
Ik denk het niet, maar ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Graag. Report back. Misschien kom je nog met nuttige info terug over natuurlijk gedrag van blondines in het wild enzo. Altijd handig.
Hoiquote:Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
/smoothquote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het allemaal mooi, maar sommige dingen zijn meer mooi.
* Yvie_lu zwaaitquote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze hier al in de struiken zit. De volgende keer mag je wel zwaaien Yv, dan kom ik je wel thee en chocolade brengen
[..]
Online is beter, die irl hebben altijd kleren aan.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik betwijfel of dat net zo leuk is als irl een chick spotten.
*yats zet thee op voor Yvie*quote:
Nee, dat is het nietquote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik betwijfel of dat net zo leuk is als irl een chick spotten.
Punten voor de politiek correcte opmerking in toch wel een beetje een compliment!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies. Bijna rokjesdag toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet
En het is mooi weer, dat is altijd een excuus om naar buiten te gaan.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Brunette of roodharig Miss?
[..]
Ja hoi
(rood uit een potje)
Zat ik gewoon verkeerd te quotenquote:
Tou motherfucking chéquote:Op woensdag 8 april 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent zo braaf en lief, dat is helemaal niet nodig toch?
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |