M'n nichtje. Kan niet overal zijn natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 11:40 schreef rival het volgende:
Ik vroeg me al af wie die blondine aan de overkant is
Dat 2e snap ik op zich. Maar waarom jij niet hier bent niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
M'n nichtje. Kan niet overal zijn natuurlijk
Jij bent zo braaf en lief, dat is helemaal niet nodig toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat 2e snap ik op zich. Maar waarom jij niet hier bent niet.
Terechte en herkenbare klacht.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
Geen mooie blondines gezien nog vandaag
Heel weinig inderdaad, eigenlijk geen een.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
Oppassen dus
Geen mooie blondines gezien nog vandaag
quote:
In de supermarkt lopen er vaak wel een paar los in het wild. Misschien een optie voor later vandaag?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel weinig inderdaad, eigenlijk geen een.
Moet er nog wel heen vandaag, ik zal jullie op de hoogte houden.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
In de supermarkt lopen er vaak wel een paar los in het wild. Misschien een optie voor later vandaag?
Toch ga ik liever voor de brunettes en de roodharigenquote:
Ik zou ook gewoon kunnen Googlen hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Flippiee het volgende:
Jullie moeten wel eerst buiten komen om een blondine te zien he.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch ga ik liever voor de brunettes en de roodharigen![]()
Gingersquote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch ga ik liever voor de brunettes en de roodharigen![]()
Brunette of roodharig Miss?quote:
Ja hoiquote:
Het eerstequote:
Graag. Report back. Misschien kom je nog met nuttige info terug over natuurlijk gedrag van blondines in het wild enzo. Altijd handig.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet er nog wel heen vandaag, ik zal jullie op de hoogte houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |