Hmm ja dat is mijn ''ok-er-is-echt-niets-meer-op-serie''.quote:
Suits, The Good Wife, White Collarquote:Op woensdag 8 april 2015 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Supernatural, Grimm, Once Upon a Time, Hannibal, The 4400..?
Dat snap ik wel, ja. Ik vlieg een beetje van de ene naar de andere serie...quote:Op woensdag 8 april 2015 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm ja dat is mijn ''ok-er-is-echt-niets-meer-op-serie''.
Leuk, maar niet om meteen een reeks van te maken helaas.
Supernatural lijkt me niks aan ;_;quote:Op woensdag 8 april 2015 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Supernatural, Grimm, Once Upon a Time, Hannibal, The 4400..?
Ik volg zelfs ff helemaal niets, wacht tot een paar dingen afgelopen zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ja. Ik vlieg een beetje van de ene naar de andere serie....
true detectivequote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Supernatural lijkt me niks aan ;_;
The 4400 heb ik al gezien.
Hannibal hoorde ik goeie verhalen over, en ik heb goeie muziek mogen beluisteren, dus dat is wel een prima optie inderdaad!
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ja. Ik vlieg een beetje van de ene naar de andere serie....
Revenge, Black Sails, Marvels Agents of S.H.I.E.L.Dquote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Homeland, True Blood, American Horror Story...
Dat zijn helaas niet echt series voor mij. Paar keer een poging gedaan met the Wire/TD, maar kon me niet grijpen zeg maar.quote:
Bloodline. Orange is the new black. Orphan black. The following.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Supernatural lijkt me niks aan ;_;
The 4400 heb ik al gezien.
Hannibal hoorde ik goeie verhalen over, en ik heb goeie muziek mogen beluisteren, dus dat is wel een prima optie inderdaad!
OITNB is ook zo'n serie die ik on-hold heb staanquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bloodline. Orange is the new black. Orphan black. The following.
Nog geen 30 seconden werk indien je Firefox/Chrome hebtquote:Op woensdag 8 april 2015 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil graag Supernatural kijken, en ik heb wel Netflix maar dan moet ik gaan kloten met allerlei programma's
Ik kijk het ook niet, eigenlijk. Maar mijn moeder vind het geweldig.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:
The Following vond ik echt geen zak aan
Srsly?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Er was laatst iemand die had hier een app voor series om bij te houden wanneer wat hoe en wanneer ofzo...
kijk 1 afleveringetje Luther en beslis daarnaquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat zijn helaas niet echt series voor mij. Paar keer een poging gedaan met the Wire/TD, maar kon me niet grijpen zeg maar.
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil graag Supernatural kijken, en ik heb wel Netflix maar dan moet ik gaan kloten met allerlei programma's
Chrome heb ik, maar ik wil het op m'n tv hebben, niet op m'n pc.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nog geen 30 seconden werk indien je Firefox/Chrome hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |