Jij bent toch niet blond?quote:
Zat al te wachten op de inkopper.quote:
Doelman stond ter hoogte vsn de middellijn. Dit was te makkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zat al te wachten op de inkopper.
Makkelijk is ook wel eens fijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doelman stond ter hoogte vsn de middellijn. Dit was te makkelijk.
Is dit een stelletje?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zat al te wachten op de inkopper.
O, jou was ik even vergeten.quote:
Welke?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo, mijn serie is weer afgelopen.
Nu is het weer een paar maanden wachten geblazen.
* Lt.Surge is ongeduldig
Shots firedquote:
Welkes?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo, mijn serie is weer afgelopen.
Nu is het weer een paar maanden wachten geblazen.
* Lt.Surge is ongeduldig
Seizoen 2? Was het wat? Heb alleen de eerste aflevering gezien.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je schiet nogal watquote:
Yah, ik vond het iig steeds toffer worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Seizoen 2? Was het wat? Heb alleen de eerste aflevering gezien.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:41 schreef artelligence het volgende:
[..]Nat geworden. FF soppen. En ik heb al zo'n spierpijn :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
If you only knewquote:
Arme jij. Misschien een keer een paar dagen rust nemen?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nat geworden. FF soppen. En ik heb al zo'n spierpijn :$
[..]Ok, dat gaat richting blond inderdaad. Apart, dat was op TC niet te zien, daar lijkt t eerder donker haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Would like toquote:
Nee, was gewoon een leuke ritquote:Op woensdag 8 april 2015 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een leuke rit, of ging het echt meer om te opnames?
Kijk 'm samen met scharrelquote:
Werk gaat ook gewoon door ehquote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Arme jij. Misschien een keer een paar dagen rust nemen?
Curiosity killed the cat :$quote:
Het is met de jaren wel donkerder geworden. Als mijn haar nat is, is het donker. Gel maakt het ook iets donkerderquote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat gaat richting blond inderdaad. Apart, dat was op TC niet te zien, daar lijkt t eerder donker haar.
Nee, bedoelde alleen van het soppen. De rest gaat natuurlijk vanzelf wel door.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Werk gaat ook gewoon door eh
Of bedoelde je dat niet :$
Niet alleen datquote:
Dat heeft iedereen denk ik. Ik was vroeger ook blond, maar nu is t toch echt donker. Maar geen donkere ogen vreemd genoeg. Heel lucht bruin...quote:Op woensdag 8 april 2015 12:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is met de jaren wel donkerder geworden. Als mijn haar nat is, is het donker. Gel maakt het ook iets donkerder
Soms kom je ergens niet onderuitquote:Op woensdag 8 april 2015 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, bedoelde alleen van het soppen. De rest gaat natuurlijk vanzelf wel door.
Ik weet niet zo goed meer, is een maand geleden ofzo dat we laatst samen keken.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima keus![]()
Waar zijn jullie ongeveer?
Hmm ja, dan is het lastig inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer, is een maand geleden ofzo dat we laatst samen keken.
Er is zooooooooooooo veelquote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm ja, dan is het lastig inderdaad.
Dus ik ga maar op zoek naar iets nieuws qua serie.
Ik weet hetquote:
Ik kijk Housequote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Supernatural, Grimm, Once Upon a Time, Hannibal, The 4400..?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]why so sadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |