Idd, Hola extension en gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nog geen 30 seconden werk indien je Firefox/Chrome hebt
Ja ik weet alleen niet meer wie dat zeiquote:Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Srsly?
Hmm, eens kijken hoe dat heet.
O ja, Sherlock wil ik ook nog eens zien.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet, eigenlijk. Maar mijn moeder vind het geweldig.
Sherlock en Hannibal zijn ook nice.
PC aansluiten op de TV?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chrome heb ik, maar ik wil het op m'n tv hebben, niet op m'n pc.
The Wire is zo vet. Ben nu weer opnieuw aan het kijken. Op dit moment seizoen 3.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat zijn helaas niet echt series voor mij. Paar keer een poging gedaan met the Wire/TD, maar kon me niet grijpen zeg maar.
Ahh, dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chrome heb ik, maar ik wil het op m'n tv hebben, niet op m'n pc.
Sherlock en Hannibal zijn fucking awesomequote:Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet, eigenlijk. Maar mijn moeder vind het geweldig.
Sherlock en Hannibal zijn ook nice.
Chromecast heb ikquote:Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ahh, dat is een ander verhaal
Of gewoon HDMI-kabel aansluiten.
Of Chromecast kopen natuurlijk.
Dat heb ik echt al sinds het kon zeg maarquote:
OK OK.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk 1 afleveringetje Luther en beslis daarna
Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef artelligence het volgende:
Even popcorntime installeren dan ben je er wel..quote:Op woensdag 8 april 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die speelt geen buitenlandse Netflix af. Niet met tig omleidingen.
Eensquote:
Oude series inderdaad, ook een goede. Lostquote:Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
The Wire is zo vet. Ben nu weer opnieuw aan het kijken. Op dit moment seizoen 3.
Luther is ook een goede.
Voor de rest BB, Homeland, Suits vast al gezien?
het is wel een een kutje in de serie, grow some balls...quote:Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens
Maar ik irriteerde me zo vaak aan RachelDat was dan weer jammer.
I know rightquote:Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is wel een een kutje in de serie, grow some balls...
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:03 schreef Barbusse het volgende:
Godver. Ik vraag me af waarom alle TV's op kantoor op verschillende kookprogramma's staan, ipv sport. Antwoord van manager; "Because I heard 3 people in this department are on a diet." Cheeky cunt
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:41 schreef artelligence het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet hoogblond in ieder geval.
Ik heb ook geen niet echt bruin haar. En geen krullen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |