Lost vond ik niks. The Wire was geweldig. En Romequote:Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oude series inderdaad, ook een goede. Lost
Jawel hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die speelt geen buitenlandse Netflix af. Niet met tig omleidingen.
Ja maar ik wil dat mensen betalen voor dingen enzo, ik vind het zelf ook wel fijn om betaald te worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even popcorntime installeren dan ben je er wel..
ERquote:Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oude series inderdaad, ook een goede. Lost
Echt he?quote:
Elk kookprogramma wel hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he?En Italiaanse kookprogramma's zijn nogal.....eetlust opwekkend zeg maar
Ik heb ze allemaal op dvd, heb er destijds drie jaar over gedaan om ze te kijkenquote:
Ze hebben er eentje waarbij een dame iedere keer naar een ander stadje gaat, en daar met een lokale kok eerst op de markt vers eten inkoopt, en daarna gaat hij of zij er op de markt een maaltijd mee koken terwijl zij de lokale omgeving laat zien als een soort tourguide. Daarna gaan ze met z'n allen eten wat is klaargemaakt. Godverdomme, vreetkick incomingquote:
Geen obscene dingen gedaan toch he?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Soort van. Ik ging als Schot inclusief rok met niets er onder.
dvd tijdelijk kopiëren naar je laptop en dan zo kijken vind ik altijd een goede tussenoplossing.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op dvd, heb er destijds drie jaar over gedaan om ze te kijkenHeb soms zin om weer opnieuw te beginnen maar ik heb geen dvd-speler meer op de slaapkamer.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat mensen betalen voor dingen enzo, ik vind het zelf ook wel fijn om betaald te worden.
quote:
Poëziequote:
Gemarineerd in whiskyquote:
Eens. Was toen m'n favo serie. Heerlijke sfeer.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
De eerste 4 seizoenen van Dexter waren ook leuk.
Ah okquote:Op woensdag 8 april 2015 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, mijn laatste 3 a 4 crushes. :$
De hele serie twee keer gezien. Ik had vroeger alle dvd'squote:
Ook die had ik op dvd...Idem met friendsquote:
Niet op dat moment neequote:
Trinity killerquote:Op woensdag 8 april 2015 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens. Was toen m'n favo serie. Heerlijke sfeer.
Vond het uiteindelijk achteraf, ondanks een beetje uitgemolken, wel altijd leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens. Was toen m'n favo serie. Heerlijke sfeer.
Volgens mij is het sneller om een dvd-speler van een tientje te halen. Alhoewel, de dvd-speler die ik dus op de slaapkamer had staan kostte een tientje en die is ontploft na een paar weken.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
dvd tijdelijk kopiëren naar je laptop en dan zo kijken vind ik altijd een goede tussenoplossing.
Gelukkig maarquote:
John Lithgowquote:
Midden in de kroeg? Mwah, een beetje exhibitionisme ok, maar er zijn grenzenquote:
Met carnaval?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:21 schreef yats het volgende:
[..]
Midden in de kroeg? Mwah, een beetje exhibitionisme ok, maar er zijn grenzen
Yats als de Pussymeister.quote:
quote:
Zelfs dan...Er zijn genoeg andere plekken waar dat beter kan toch?quote:
Ricochetquote:
You know me to well, my friendquote:
Ik heb geen idee. Heb nog nooit carnaval gevierdquote:Op woensdag 8 april 2015 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs dan...Er zijn genoeg andere plekken waar dat beter kan toch?
Oh nog nooit is dan ook wel weer shockend.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb nog nooit carnaval gevierd
Hoe gaat het met je vinger?quote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 13:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nog nooit is dan ook wel weer shockend.
Zonde, het is best leuk.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We vierden het op de basisschool (katholieke school en veel docenten van onder de rivieren) en heb er een vreselijke hekel aan gekregenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nog nooit is dan ook wel weer shockend.
De laatste keer was ik 11 jaar oud geloof ikquote:Op woensdag 8 april 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |