K ging kreunen en haar waarschuwen dat er een tsunami uit zou komen als ze zo doorging :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schandalig![]()
Je hebt wel geschreeuwd alsof je een baby moest persen he?
'HIJ KOMT GOFFERDOMME'
lijkt me zo awesome
Ik wil ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week nog geweest.
Was hemels
En tegenover mijn nieuwe werk zit een subway en een mac
Ik ga zo dik worden.
Heb serieus geen idee waar je het over hebt. Misschien eens concreet toelichten, kunnen we er wat mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef aeque het volgende:
Ach gossie, sommige mensen voelen zich aangesproken.
Okequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:47 schreef Dqod het volgende:
That's it hosti. Wij gaan een keer naar de KFC
BEN JE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik prefereer seks.. maar dan moeten we naar de sex sc geloof ik
Mogen we het hier nou niet over seks hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMGquote:
Waarom voel je je aangesproken dan dat je de drang hebt om op mij te reageren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb serieus geen idee waar je het over hebt. Misschien eens concreet toelichten, kunnen we er wat mee.
Blijkbaar alleen als je het hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mogen we het hier nou niet over seks hebben?
Puik plan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar zo ja, dan gaan we snel een keer samen uit eten.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ging kreunen en haar waarschuwen dat er een tsunami uit zou komen als ze zo doorging :$
[..]
Ik wil ook!
Ik weet het allemaal niet meer.. het is zoooo verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mogen we het hier nou niet over seks hebben?
Ik ook, ik ben 1x bij de KFC geweest, dat was genoegquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat ik op je reageer, voel ik me aangesproken? Aparte logica. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken dan dat je de drang hebt om op mij te reageren?
Dat zal 'r leren, die vuige lichtekooi :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.. het is zoooo verwarrend allemaal
Voor jou altijdquote:
Oh dan werk ik niet bij jouquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Puik plan.
Mac, subway, bakker bart, KFC, febo, back werk. Alles binnen 5 minlopen
De eerstvolgende orkaan moet DQOD heten vind ik, ongeacht wat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ging kreunen en haar waarschuwen dat er een tsunami uit zou komen als ze zo doorging :$
Ik heb elke dag seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Als ik het zo lees wil ik er nooit langsgaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben 1x bij de KFC geweest, dat was genoeg
Ik wil m'n eigen Angel Investigations opstarten. Wil je voor/met mij werken? :$quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb elke dag seksArme linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Breng het onder de aandacht. Lijkt me wel awesome :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De eerstvolgende orkaan moet DQOD heten vind ik, ongeacht wat.
Je kan toch wel gewoon uitleggen wat je er mee bedoeld?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken dan dat je de drang hebt om op mij te reageren?
Met jou altijd dqodje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil m'n eigen Angel Investigations opstarten. Wil je voor/met mij werken? :$
zusjes zoosjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon uitleggen wat je er mee bedoeld?
Ik vind het er nog gemoedelijk aan toe gaan eigenlijk, ditjes en datjes
Veel te eng.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil m'n eigen Angel Investigations opstarten. Wil je voor/met mij werken? :$
I need you to be my rogue demon huntah :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met jou altijd dqodje.
Plus dat je mijn kennis nodig hebt.
Maar ben ik dan je Wesley of je Gunn?
"De sterkte van Orkaan Dqod lijkt niet af te nemen nu ze het vasteland heeft bereikt. Ze laat nergens een spaan van heel en alles spoelt weg door metershoge golven en harde windstoten, met de nadruk op stoten. Over slachtoffers is nog niets beke-"quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Breng het onder de aandacht. Lijkt me wel awesome :$
Met mij werken?quote:
Oh dat lukt me wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
I need you to be my rogue demon huntah :$
Wesley dus. Moet je wel Brits praten, aight?
Er is geen Sunnydale meer mop.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
Werkt GIles bij Angel? Anders blijf ik gewoon in Sunnydale hoor
En maar niet reageren he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala wacht op een dm waarin gevraagd word om een foto
NEE JIJ KOMT OOKquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
Werkt GIles bij Angel? Anders blijf ik gewoon in Sunnydale hoor
HAHAHAquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"De sterkte van Orkaan Dqod lijkt niet af te nemen nu ze het vasteland heeft bereikt. Ze laat nergens een spaan van heel en alles spoelt weg door metershoge golven en harde windstoten, met de nadruk op stoten. Over slachtoffers is nog niets beke-"
*Signal lost*
Zie je wel dat ik cute benquote:
Jij bent Fred. "Handsome man saved me from the monsters"quote:
In dat geval zou zijn baan meer last verzorgen dan het op zou leveren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er toch bij om je te beschermen Yvje.
Zet het erinquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE JIJ KOMT OOK
[..]
HAHAHA![]()
Fobowaardig
[..]
Zie je wel dat ik cute ben
Maar ik ben niet zo slimquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent Fred. "Handsome man saved me from the monsters"
Soms...quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE JIJ KOMT OOK
[..]
HAHAHA![]()
Fobowaardig
[..]
Zie je wel dat ik cute ben
Is dat zoquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala wacht op een dm waarin gevraagd word om een foto
Ook goed, dan ben ik nog ouderquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nog anderhalve maand en dan is het 12 jaar geleden
Vast welquote:
Doe ik het voor, voor "soms"quote:
Je blijft even mooi hoor Yvquote:
Wie ben ik dan? Pff... Xander doet die mee?quote:
Xander zit momenteel weer even in rehab.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben ik dan? Pff... Xander doet die mee?
Ik sta gewoon in je FoBo en in je sigquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:59 schreef Dqod het volgende:
Staat er al, Thijs
[..]
Vast wel
[..]
Doe ik het voor, voor "soms"
Aangezien Roy al Wes moest zijn, moet jij maar Gunn zijn. Of Cordeliaquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben ik dan? Pff... Xander doet die mee?
Hij shined harder dan de zon, deze Thijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik sta gewoon in je FoBo en in je sig
Cordelia toen ze zwanger was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aangezien Roy al Wes moest zijn, moet jij maar Gunn zijn. Of Cordelia
Waarom ben ik eigenlijk niet Angel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aangezien Roy al Wes moest zijn, moet jij maar Gunn zijn. Of Cordelia
De mijne was origineel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn line was een verwijzing naar Buffy's gevecht met de Master in seizoen 1.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij shined harder dan de zon, deze Thijs
Dit vind ik wel een bietje een belediging voor Hosti hoorquote:
Ik laat me ombouwen en word Angel :$quote:
Beslag is iig goed gelukt, dat verneuk ik nog wel eensquote:
Jij bent een Lilahquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik laat me ombouwen en word Angel :$
Ik ben geen Cordy, geen Fred, geen Harmony. Dus ja :$
Jij maakt altijd wel lekkere dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beslag is iig goed gelukt, dat verneuk ik nog wel eens.
Oh god, oh god. Die scene met Willow. Sorry. Maar OH GODquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind Kennedy trouwens wel bij jou passen. Pittig en direct
Am I THAT evil?quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh god, oh god. Die scene met Willow. Sorry. Maar OH GOD
Hoe kan je dat verneukenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beslag is iig goed gelukt, dat verneuk ik nog wel eens.
quote:
Stiekem was ze niet zo evil.quote:
Niet altijd hoor, meestal flikker ik gewoon op gevoel wat bij elkaar, werkt niet altijd goedquote:
Zij blijft echt zo mooiquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
http://blazepress.com/2015/04/how-the-cast-of-friends-looks-now/
Aniston.
Lisa ziet er uit als een crack-addict net uit rehabquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Aniston.
Nee ok dat is waarquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem was ze niet zo evil.
en aangezien zij het met Wesley deed wil je nu vast wel dat ik Angel ben.
Matthew Perry heeft geen kaaklijn meer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Aniston.
Hai. I'll show you minequote:
Zonde wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Matthew Perry heeft geen kaaklijn meer.
Ja dat is niet mijn probleem hequote:Op dinsdag 7 april 2015 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ok dat is waar![]()
En ja maar. Hoe dan. Dan moet Wesley een vrouw zijn. HOE DAN
Nou. ja. Lilah turns gay wordt dat dan, I guessquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is niet mijn probleem he![]()
Ik heb het al druk genoeg met een oplossing vinden om dat blondje hard te doen.
Mhmquote:
O jawel hoor, Avengers of Marvel's Agents of Shield.quote:
Je weet dat Lindsey een man was hequote:Op dinsdag 7 april 2015 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mhm
Oh wacht. Staat dit ook gelijk aan een soort van narcisme? :$
Aniston. Prachtvrouwquote:
Als je met je spiegelbeeld bekt, en voor de spiegel loopt te soppen denk ik niet dat het echt een probleem is voor jouquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mhm
Oh wacht. Staat dit ook gelijk aan een soort van narcisme? :$
Oh ik zat nog met Lilah in m'n hoofd. Wazmetmij :$quote:
Ik was opgewonden na die spannende avond, sue me :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je met je spiegelbeeld bekt, en voor de spiegel loopt te soppen denk ik niet dat het echt een probleem is voor jou
Hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was opgewonden na die spannende avond, sue me :$
Geil wijf, jij :$quote:
Ik vind de hele serie echt geen fuck aan, flauwe voorspelbare lachbandhumorquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had altijd zo'n schijthekel aan haar in Friends, nog steeds eigenlijk
Ik ben me aan het indekken :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat, wacht? Hosti is een geil wijf? Verwarrende sh*t dit.
CGIquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
lang leve photoshop en bewerkingsprogramma's
Ik zal jou eens...quote:
eens. maar op strandfoto's oid zie je wel dat ze al wat ouder is gewordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Films zijn beide wel recent hoor.
Ik alleen in het eerste seizoen. Daarna werd ze steeds leuker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had altijd zo'n schijthekel aan haar in Friends, nog steeds eigenlijk
Opbokken met die dekens, heb het godsgruwelijk warm ja?quote:
Omdat je op het strand dan ook geen make-up etc hoort te dragen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
eens. maar op strandfoto's oid zie je wel dat ze al wat ouder is geworden
Een superclit is geen piemelquote:
Er zit niet eens vulling in en het is echte zijde, net als je huidjequote:Op dinsdag 7 april 2015 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opbokken met die dekens, heb het godsgruwelijk warm ja?
Computer Generated Imagequote:
Prikkende verrassingquote:
Tis potverdomme een fijne pik ja, geen superclitquote:
Charmer :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit niet eens vulling in en het is echte zijde, net als je huidje
lichaamquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat je op het strand dan ook geen make-up etc hoort te dragen.
Wat is er mis met mijn mo..nvm :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tis potverdomme een fijne pik ja, geen superclit
Wat is er precies fijn aan dan? Dat ie niet in de weg zit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tis potverdomme een fijne pik ja, geen superclit
Dit is wel zo slijmerig dat mijn collega die geen nederlands kan lezen er zwanger van werd, Thijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit niet eens vulling in en het is echte zijde, net als je huidje
Ligt goed in de hand, flauwerikquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is er precies fijn aan dan? Dat ie niet in de weg zit?
Spraytan is ook een vorm van make-up. Daarmee kunnen ze ook een six-pack maken maar ook niet heel goed voor je in de zon.quote:
Als ik in een gemene bui was, was ik over kleine handjes begonnen, maar het zonnetje begint een beetje te schijnenquote:
IK ERKEN HET KIND NIET.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is wel zo slijmerig dat mijn collega die geen nederlands kan lezen er zwanger van werd, Thijs
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Charmer :$
Dek me maar in dan, vooruit. Maar gedraag je
Dit is nog geen half jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
eens. maar op strandfoto's oid zie je wel dat ze al wat ouder is geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach, ook al was ze wel dikker en ouder. Ik zou ervoor tekenen![]()
ER KOMT GEEN KIND IN MIJN BAARMOEDER. OPBOKKEN MET DIE PARASIETENquote:
ER WORDT HIER GEROEPEN OM EEN DNA TEST!quote:
Jaquote:
Ik stiekem ook welquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd al eens willen doen, zo iemand.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
ER KOMT GEEN KIND IN MIJN BAARMOEDER. OPBOKKEN MET DIE PARASIETEN
IK ZAL HAAR EENS LATEN ZIEN WAAR ZE DIE KAN STEKEN!quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ER WORDT HIER GEROEPEN OM EEN DNA TEST!
Grote meid, Bonnie komt er dadelijk bij liggen.quote:
Op die leeftijd.. mooi lichaam tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is nog geen half jaar geleden.
[ afbeelding ]
Maar ach, ook al was ze wel dikker en ouder. Ik zou ervoor tekenen
Wat aardig van jequote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik in een gemene bui was, was ik over kleine handjes begonnen, maar het zonnetje begint een beetje te schijnen![]()
Die leefquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grote meid, Bonnie komt er dadelijk bij liggen.
Ff fietsen, ff werken, daarna chillenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die leef
Helaas moet ik over een uurtje ongeveer nog weer ff werken
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op die leeftijd.. mooi lichaam toch
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die leef
Helaas moet ik over een uurtje ongeveer nog weer ff werken
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff fietsen, ff werken, daarna chillen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is nog geen half jaar geleden.Mooie vrouw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach, ook al was ze wel dikker en ouder. Ik zou ervoor tekenen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja, dan hoef ik er niet meer uit, daarnaquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff fietsen, ff werken, daarna chillen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is nog geen half jaar geleden.geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach, ook al was ze wel dikker en ouder. Ik zou ervoor tekenen![]()
Eigenlijk was Anya ook een echte jood hequote:
Me tooquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelde mij zo verbonden met haar toen
Anya was/is gewoon een bazin. Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigenlijk was Anya ook een echte jood he![]()
Jezusquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:48 schreef Dqod het volgende:
Oh man, oh man. Seizoen 7 van Buffy blijft zo episch
Zelfs nog een emailadres gebaseerd op dat seizoen aangemaakt![]()
Die had er niks mee te maken :$quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
echt dat het hele gastouderbranche maar de vinketering mag krijgen
ik ben er zooooooo klaar mee![]()
Eventjes een beklagje, meer niet hoorquote:
Enjoy beebquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eventjes een beklagje, meer niet hoor
Dat was mijn klaagmomentje voor vandaag.. Nu ga ik even lekker naar buiten en een frisse neus halen![]()
En mijn mannen natuurlijk
ciao
Had hij er maar wat mee te makenquote:
He couldn't have saved me anyhowquote:
Long hair don't carequote:
*wokka *wokka *wokkaquote:
Ja maar viel niet mee hoor, moest er zelfs voor klikkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie dat je de lokale fastchat gevonden hebt?
Ja wat een gedoe de hele tijd he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja maar viel niet mee hoor, moest er zelfs voor klikken![]()
Frauquote:
Moeilijk levenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja wat een gedoe de hele tijd he?
Zoals dat van jou. Dodelijk wapen en mooi tegelijkquote:
Precies zo ja:quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals dat van jou. Dodelijk wapen en mooi tegelijk
quote:
Ja of in een badkuip met zuurquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja en voor je t weet, lig je in je kist
Dan hang (lig) je niet meer aan het touwquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of aan een touw die afbreekt voordat je gestikt bent
Tis sowieso niet goed om aan dingen te blijven hangenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dan hang (lig) je niet meer aan het touw
Vuilnis is hetquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of aan een touw die afbreekt voordat je gestikt bent
Kom kroelen murrie :$quote:
ONZ / De teloorgang van de PI.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom plaats je telkens dat pijltje naast je post?
Hihihihi ohyou :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
als jij over mijn geschoren huidje wrijft wrijf ik over de jouwe
Als dat geen eckte liefde isquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt. Ben ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:15 schreef jodelahity het volgende:
Dus hij vindt elke post van hem belangrijk
Geen stoppelbaardje hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:
Zat al ff te kijken of die eendebek misschien niet naar binnen was geschoten via de achterkant, maar niks :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zat de dokter dan niet verkeerd?
eendebek was afleidingquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zat al ff te kijken of die eendebek misschien niet naar binnen was geschoten via de achterkant, maar niks :$
Nat geworden :$quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een doekje nodig
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Zou die barkruk omdraaien en 1 poot.. Nvm :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een doekje nodigI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]Gelukkig niet op je witte vloerbedekkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een doekje nodig![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een doekje nodig
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Werkzequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
Ik moest maar eens weer aan het werk gaan. Gaat te vurrr, dit :$![]()
Werk ze!quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
Ik moest maar eens weer aan het werk gaan. Gaat te vurrr, dit :$![]()
Iedereen glibbert hier in het rondquote:
dan klopt het toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Spraytan is ook een vorm van make-up. Daarmee kunnen ze ook een six-pack maken maar ook niet heel goed voor je in de zon.
Buurquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag
Genoeg gestudeerd voor vandaag
Denk je dat ik de hele tijd porno kijk ofzo? En vind je dat ik vuig post?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Luier om? Stoppen met porno kijken? Minder vuig denken/posten?
Ja en ja. Vies mannetje, jijquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk je dat ik de hele tijd porno kijk ofzo? En vind je dat ik vuig post?
Soppen kan toch nog zijn van naweeen van de porno van gisteravond?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk je dat ik de hele tijd porno kijk ofzo? En vind je dat ik vuig post?
Kom in muh gezicht zeggen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja en ja. Vies mannetje, jij
*Rent gauw weg
Is dat zo heel uitzonderlijk dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sorry, ben helemaal van de rel omdat we het blijkbaar eens zijn....
Nu genieten van het lekkere zonnetje?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag
Genoeg gestudeerd voor vandaag
Auquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:38 schreef netchip het volgende:
Waarschijnlijk twee zenuwen van twee tanden dood, en bij een derde is het nog afwachten. En m'n tanden zijn waarschijnlijk een stukje vooruit/achteruit gegaan.
Ik hoef nog maar een uurtje, Buurtjequote:
Suggestieve UI trouwensquote:
Maar even een nieuwe foto gemaakt voor de gelegenheid?quote:
Nee, iemand kreeg me zo ver dat ik hem maakte en toen dacht ik dat het wel een leuke was als UIquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar even een nieuwe foto gemaakt voor de gelegenheid?
Ik ben fanquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, iemand kreeg me zo ver dat ik hem maakte en toen dacht ik dat het wel een leuke was als UI
Goede invloed hebben sommige mensen tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, iemand kreeg me zo ver dat ik hem maakte en toen dacht ik dat het wel een leuke was als UI
Dat zekerquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Maar wanneer kan je terecht?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
[..]
Yep. Ik moet nu binnenkort naar een endodontoloog...
goede UIquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij springt wel in het oog.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet er zelf alleen best wel aan wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |