Wat is er mis met mijn mo..nvm :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tis potverdomme een fijne pik ja, geen superclit
Wat is er precies fijn aan dan? Dat ie niet in de weg zit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tis potverdomme een fijne pik ja, geen superclit
Dit is wel zo slijmerig dat mijn collega die geen nederlands kan lezen er zwanger van werd, Thijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit niet eens vulling in en het is echte zijde, net als je huidje
Ligt goed in de hand, flauwerikquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is er precies fijn aan dan? Dat ie niet in de weg zit?
Spraytan is ook een vorm van make-up. Daarmee kunnen ze ook een six-pack maken maar ook niet heel goed voor je in de zon.quote:
Als ik in een gemene bui was, was ik over kleine handjes begonnen, maar het zonnetje begint een beetje te schijnenquote:
IK ERKEN HET KIND NIET.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is wel zo slijmerig dat mijn collega die geen nederlands kan lezen er zwanger van werd, Thijs
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Charmer :$
Dek me maar in dan, vooruit. Maar gedraag je
Dit is nog geen half jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
eens. maar op strandfoto's oid zie je wel dat ze al wat ouder is geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach, ook al was ze wel dikker en ouder. Ik zou ervoor tekenen![]()
ER KOMT GEEN KIND IN MIJN BAARMOEDER. OPBOKKEN MET DIE PARASIETENquote:
ER WORDT HIER GEROEPEN OM EEN DNA TEST!quote:
Jaquote:
Ik stiekem ook welquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd al eens willen doen, zo iemand.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
ER KOMT GEEN KIND IN MIJN BAARMOEDER. OPBOKKEN MET DIE PARASIETEN
IK ZAL HAAR EENS LATEN ZIEN WAAR ZE DIE KAN STEKEN!quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ER WORDT HIER GEROEPEN OM EEN DNA TEST!
Grote meid, Bonnie komt er dadelijk bij liggen.quote:
Op die leeftijd.. mooi lichaam tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is nog geen half jaar geleden.
[ afbeelding ]
Maar ach, ook al was ze wel dikker en ouder. Ik zou ervoor tekenen
Wat aardig van jequote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik in een gemene bui was, was ik over kleine handjes begonnen, maar het zonnetje begint een beetje te schijnen![]()
Die leefquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grote meid, Bonnie komt er dadelijk bij liggen.
Ff fietsen, ff werken, daarna chillenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die leef
Helaas moet ik over een uurtje ongeveer nog weer ff werken
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op die leeftijd.. mooi lichaam toch
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die leef
Helaas moet ik over een uurtje ongeveer nog weer ff werken
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff fietsen, ff werken, daarna chillen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is nog geen half jaar geleden.Mooie vrouw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach, ook al was ze wel dikker en ouder. Ik zou ervoor tekenen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja, dan hoef ik er niet meer uit, daarnaquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff fietsen, ff werken, daarna chillen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is nog geen half jaar geleden.geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach, ook al was ze wel dikker en ouder. Ik zou ervoor tekenen![]()
Eigenlijk was Anya ook een echte jood hequote:
Me tooquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelde mij zo verbonden met haar toen
Anya was/is gewoon een bazin. Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigenlijk was Anya ook een echte jood he![]()
Jezusquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:48 schreef Dqod het volgende:
Oh man, oh man. Seizoen 7 van Buffy blijft zo episch
Zelfs nog een emailadres gebaseerd op dat seizoen aangemaakt![]()
Die had er niks mee te maken :$quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
echt dat het hele gastouderbranche maar de vinketering mag krijgen
ik ben er zooooooo klaar mee![]()
Eventjes een beklagje, meer niet hoorquote:
Enjoy beebquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eventjes een beklagje, meer niet hoor
Dat was mijn klaagmomentje voor vandaag.. Nu ga ik even lekker naar buiten en een frisse neus halen![]()
En mijn mannen natuurlijk
ciao
Had hij er maar wat mee te makenquote:
He couldn't have saved me anyhowquote:
Long hair don't carequote:
*wokka *wokka *wokkaquote:
Ja maar viel niet mee hoor, moest er zelfs voor klikkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie dat je de lokale fastchat gevonden hebt?
Ja wat een gedoe de hele tijd he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja maar viel niet mee hoor, moest er zelfs voor klikken![]()
Frauquote:
Moeilijk levenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja wat een gedoe de hele tijd he?
Zoals dat van jou. Dodelijk wapen en mooi tegelijkquote:
Precies zo ja:quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals dat van jou. Dodelijk wapen en mooi tegelijk
quote:
Ja of in een badkuip met zuurquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja en voor je t weet, lig je in je kist
Dan hang (lig) je niet meer aan het touwquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of aan een touw die afbreekt voordat je gestikt bent
Tis sowieso niet goed om aan dingen te blijven hangenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dan hang (lig) je niet meer aan het touw
Vuilnis is hetquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of aan een touw die afbreekt voordat je gestikt bent
Kom kroelen murrie :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |