Als ik het zo lees wil ik er nooit langsgaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben 1x bij de KFC geweest, dat was genoeg
Ik wil m'n eigen Angel Investigations opstarten. Wil je voor/met mij werken? :$quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb elke dag seksArme linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Breng het onder de aandacht. Lijkt me wel awesome :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De eerstvolgende orkaan moet DQOD heten vind ik, ongeacht wat.
Je kan toch wel gewoon uitleggen wat je er mee bedoeld?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken dan dat je de drang hebt om op mij te reageren?
Met jou altijd dqodje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil m'n eigen Angel Investigations opstarten. Wil je voor/met mij werken? :$
zusjes zoosjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon uitleggen wat je er mee bedoeld?
Ik vind het er nog gemoedelijk aan toe gaan eigenlijk, ditjes en datjes
Veel te eng.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil m'n eigen Angel Investigations opstarten. Wil je voor/met mij werken? :$
I need you to be my rogue demon huntah :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met jou altijd dqodje.
Plus dat je mijn kennis nodig hebt.
Maar ben ik dan je Wesley of je Gunn?
"De sterkte van Orkaan Dqod lijkt niet af te nemen nu ze het vasteland heeft bereikt. Ze laat nergens een spaan van heel en alles spoelt weg door metershoge golven en harde windstoten, met de nadruk op stoten. Over slachtoffers is nog niets beke-"quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Breng het onder de aandacht. Lijkt me wel awesome :$
Met mij werken?quote:
Oh dat lukt me wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
I need you to be my rogue demon huntah :$
Wesley dus. Moet je wel Brits praten, aight?
Er is geen Sunnydale meer mop.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
Werkt GIles bij Angel? Anders blijf ik gewoon in Sunnydale hoor
En maar niet reageren he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala wacht op een dm waarin gevraagd word om een foto
NEE JIJ KOMT OOKquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
Werkt GIles bij Angel? Anders blijf ik gewoon in Sunnydale hoor
HAHAHAquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"De sterkte van Orkaan Dqod lijkt niet af te nemen nu ze het vasteland heeft bereikt. Ze laat nergens een spaan van heel en alles spoelt weg door metershoge golven en harde windstoten, met de nadruk op stoten. Over slachtoffers is nog niets beke-"
*Signal lost*
Zie je wel dat ik cute benquote:
Jij bent Fred. "Handsome man saved me from the monsters"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |