Hoe gaat het afvallen? Nog steeds te snel of blijft dat nu een beetje stabiel?quote:Op maandag 6 april 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
ik kan zo weer stoppen hoor, de drang is compleet weg, ik profiteer alleen nu even van het feit dat ik er zin in heb, beetje op krachten blijven
Een brood met paddestoelen voor bij de soep.quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mooi zo, ik had er al vaak over gelezen. Ook nog wat gekocht?
auquote:Op maandag 6 april 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een brood met paddestoelen voor bij de soep.
En wat een heerlijke foodtrucks stonden erMijn plan was om morgen meteen maar weer een rondje te gaan hardlopen, maar ik heb nogal last van spierpijn in mijn rechterbeen. Vanaf mijn bil tot aan mijn kuit, niet fijn
ik ga morgen weer wegen, maar heb de laatste dagen vrij goed gegeten, dus ik denk dat het stabiel is geblevenquote:Op maandag 6 april 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe gaat het afvallen? Nog steeds te snel of blijft dat nu een beetje stabiel?
En dat terwijl het hardlopen voor mij een prettige uitlaatklep is.quote:
Ik zeg niets over flatulentie...quote:Op maandag 6 april 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat terwijl het hardlopen voor mij een prettige uitlaatklep is.
da's dan dubbel jammer. Maar niks forceren hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat terwijl het hardlopen voor mij een prettige uitlaatklep is.
Nee, deze is ook erg objectief...quote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry .. Maar dezelfde laten staan is dan niet zo mn ding
Zullen we deze allemaal maar vergeten dan .... ?quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's dan dubbel jammer. Maar niks forceren hoor.
Mijn Duitse ex fietst zijn frustraties er altijd uit. Toen ik ( in de oertijd) op een uitnodiging voor een eerste date een beetje onhandig reageerde ging hij het ook maar uit fietsen en kreeg nog een lekke band... Blijft een leuk verhaal. Ik was me toen van geen kwaad bewust, ik reageerde heel oprecht met: oh, dat moet ik even aan mijn ouders vragen. Arme jongen....
Heb wel eer van mijn werk...quote:
Met dank aan MM mis ik....quote:
Er wordt hier niks vergeten, dat is het probleem.quote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we deze allemaal maar vergeten dan .... ?
Kan je die niet eens ergens in mixen?quote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, die blijft mooi om te spammen.
Heb 'm op LP dus geen probleem.quote:Op maandag 6 april 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je die niet eens ergens in mixen?
Alles...quote:Op maandag 6 april 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op het vermalen poedelvlees uit de groeven van de radiaal banden?
Hier heb ik dan meteen een beeld bij van een gefrustreerde puber op een racefietsquote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's dan dubbel jammer. Maar niks forceren hoor.
Mijn Duitse ex fietst zijn frustraties er altijd uit. Toen ik ( in de oertijd) op een uitnodiging voor een eerste date een beetje onhandig reageerde ging hij het ook maar uit fietsen en kreeg nog een lekke band... Blijft een leuk verhaal. Ik was me toen van geen kwaad bewust, ik reageerde heel oprecht met: oh, dat moet ik even aan mijn ouders vragen. Arme jongen....
Die zitten meestal op een scooter, oude kerels in strak pakkie op zo'n fiets zijn pas erg.quote:Op maandag 6 april 2015 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heb ik dan meteen een beeld bij van een gefrustreerde puber op een racefiets
Zal ik maar zelf beslissen of ik dat wil vergeten?quote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we deze allemaal maar vergeten dan .... ?
Vol gas!quote:Op maandag 6 april 2015 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het toeristenseizoen komt er weer aan, ga ik ze ik ze zand laten eten, in volle galop erlangs.
En dan vaak levensgevaarlijk met meerderen naast elkaar fietsen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zitten meestal op een scooter, oude kerels in strak pakkie op zo'n fiets zijn pas erg.
wij werden zaterdag in de auto door zo'n mallotige wielrenner ingehaald. Wij draaiden een hellende straat in, gaven wat ruimte aan een oudere fietster, komt er zo'n malloot in strak pakje ons even snijden.quote:Op maandag 6 april 2015 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan vaak levensgevaarlijk met meerderen naast elkaar fietsen.
Het grappige is altijd dat ze denken ook gelijk wat te vertellen hebben.quote:
Ik scheer mijn benen zelfs als ik op zo'n fiets kruip.quote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
oude kerels in strak pakkie op zo'n fiets zijn pas erg.
Zulke wielrenners gun je jeukpoeder in hun zeemleren lapquote:Op maandag 6 april 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij werden zaterdag in de auto door zo'n mallotige wielrenner ingehaald. Wij draaiden een hellende straat in, gaven wat ruimte aan een oudere fietster, komt er zo'n malloot in strak pakje ons even snijden.
Hoe hard ga je in de afdaling?quote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik scheer mijn benen zelfs als ik op zo'n fiets kruip.
Of een ouderwetse stalen kokerbalk...quote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke wielrenners gun je jeukpoeder in hun zeemleren lap
het stuitert wel lekker van zo'n hunebed afquote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk je hoeveel afdalingen we hier in Drenthe hebben?
Hoeveel kilometer is dat?quote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn exzwager gaat de toertocht van de Amstel Gold Race proberen
Bij Havelte ligt er een berg naast, met traptreden...quote:Op maandag 6 april 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het stuitert wel lekker van zo'n hunebed af
Pfff...quote:Op maandag 6 april 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
150 met wat leuke muurtjes en bergen (die hij wel aankan)
hij rijdt nogal eens in de Ardennen en ook Franse en Spaanse bergen lukken hem wel, maar 150 km heeft hij nog nooit gedaanquote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff...
Biefstukje mee voor onderweg dan...
Ja die ken ook zo draaien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook weer zo'n hele fijne, je bent op dreef, mevrouw de DJ
was mijn papa fan vanquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zulke skills had?
Bedankt voor de inspiratie.quote:
Wel opgeknapt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:51 schreef just me het volgende:
Vanaf zaterdagavond ziek op de bank en op andere plaatsen gehangen, nu maar werken..
quote:
Beterschap, hier een bakje yoghurt met muesli dingenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:49 schreef just me het volgende:
[..]nog niet echt, zit nu aan een bordje pap op school
lekker gezond !quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Beterschap, hier een bakje yoghurt met muesli dingen
Wat zonde van je vrije dagen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:51 schreef just me het volgende:
Vanaf zaterdagavond ziek op de bank en op andere plaatsen gehangen, nu maar werken..
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet zo bijdehand op de vroege morgen
Countin' flowers on the wallquote:
die hele tekst is fantastischquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Countin' flowers on the wall
That don't bother me at all
Playin' solitaire till dawn with a deck of fifty-one
Smokin' cigarettes and watchin' Captain Kangaroo
Now don't tell me I've nothin' to do
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:41 schreef sacha het volgende:
[..]
heb ik dan eindelijk iets nuttigs gepost?
morgen overhoring van deze nutteloze informatiequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja, want ik wist het niet, of ik er iets mee kan weet ik eigenlijk niet
We zijn modloos lees ik netquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen overhoring van deze nutteloze informatie
Ik denk dat we dat wel aankunnenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat 40+ binnenkort gesloten gaat worden.
Ik denk het ook, jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat 40+ binnenkort gesloten gaat worden.
Ben nog niet wegquote:
Hé, wel lief blijven voor ons.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iedereen naar het echte bejaardentehuis
Gezelligquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iedereen naar het echte bejaardentehuis
joh, al die pubers zien iedereen van boven de 30 al als echt bejaard, laten we dan maar gewoon echt achter de geraniums gaan zitten dan. Huize avondrood, staan jullie daar ook allemaal op de wachtlijst?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, wel lief blijven voor ons.
Maar we hebben het er niet meer over...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, al die pubers zien iedereen van boven de 30 al als echt bejaard, laten we dan maar gewoon echt achter de geraniums gaan zitten dan. Huize avondrood, staan jullie daar ook allemaal op de wachtlijst?
Zijnquote:
Ik ben allergisch voor geraniums.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, al die pubers zien iedereen van boven de 30 al als echt bejaard, laten we dan maar gewoon echt achter de geraniums gaan zitten dan. Huize avondrood, staan jullie daar ook allemaal op de wachtlijst?
Hoe bevalt dat nou om mod te zijn op een subforum waar de gemiddelde leeftijd nog hoger ligt als op 40+ ?quote:
Freudiaanse verspreking...quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou om mod te zijn op een subforum waar de gemiddelde leeftijd nog hoger ligt als op 40+ ?
ik koos ervoor dat te negerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijnwas bedoeld voor het eerste deel van je post
Apartquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou om mod te zijn op een subforum waar de gemiddelde leeftijd nog hoger ligt als op 40+ ?
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de beste oplossing
Ik organiseer dan nu al een meet...quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:36 schreef DKUp het volgende:
Fylax wil heel graag modereren, dus ik zou het wel weten![]()
oh ja een meet, wanneer gaat dat nou eindelijk gebeuren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik organiseer dan nu al een meet...
Bij de begrafenis van één van ons.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja een meet, wanneer gaat dat nou eindelijk gebeuren?
Mooi zo ... Hoe lang gaat het duren ?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is iets in gang gezet voor de aanleg van mijn tuin. Na anderhalf jaar wordt het ook wel tijd
geen flauw idee, ik ben in de fase van hovenier zoeken. Buurman laten tegelen en de rest zelf wordt 'm nu echt niet. Daar baal ik van, maar ik moet realistisch zijn, tuinieren is een hobby die ik maar beperkt zelf kan uitvoeren.quote:
Wat een mooi initiatief om een graf vrij te geven in je tuinquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is iets in gang gezet voor de aanleg van mijn tuin. Na anderhalf jaar wordt het ook wel tijd
ja, best wel he? De muziek komt ook wel goed met de huisdj's hier, en voor hapjes zorgt er vast ook wel iemand. Feestjequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een mooi initiatief om een graf vrij te geven in je tuin
- Dees heeft een mooie stem, dus die doet de opening en draagt voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, best wel he? De muziek komt ook wel goed met de huisdj's hier, en voor hapjes zorgt er vast ook wel iemand. Feestje
Dat beslissen we ter plekke, na afloop...quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Rest de vraag wie we ten grave gaan dragen
dat merken we vanzelf wel, alleen wie beslist ?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat beslissen we ter plekke, na afloop...
ik denk dat er bij toeval iemand een duwtje krijgtquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef just me het volgende:
[..]
dat merken we vanzelf wel, alleen wie beslist ?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat er bij toeval iemand een duwtje krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:52 schreef Kingstown het volgende:
Voor het nageslacht de modloosheid van 40+ vastgelegd.Een speeltuin voor ouderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Degenen die niet genoemd zijn boffen maar weerquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
- Dees heeft een mooie stem, dus die doet de opening en draagt voor.
- Sacha doet de vrolijke noot en als het niks wordt, is het haar schuld.
- Kingstown regelt een spel of een ander 40+ nieuwigheidje.
- Piet doet de muziek na 24.00 uur en ik daarvoor.
- Just Me past op, zodat alles goed verloopt.
- Chufi levert het ijs en de shampoo.
- Fann doet de smoothies en gevulde paprika's.
- Bluezz en Golfer regelen de overige catering.
- Juup doet de bar.
- Mo heeft een bad hairday en komt niet.
- Niet genoemde personen krijgen alsnog een beurt bij arriveren...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degenen die niet genoemd zijn boffen maar weer
zo van wie een kuil graaft voor een ander...quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat er bij toeval iemand een duwtje krijgt
Ik doe niet aan begrafenissen (zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
- Dees heeft een mooie stem, dus die doet de opening en draagt voor.
- Sacha doet de vrolijke noot en als het niks wordt, is het haar schuld.
- Kingstown regelt een spel of een ander 40+ nieuwigheidje.
- Piet doet de muziek na 24.00 uur en ik daarvoor.
- Just Me past op, zodat alles goed verloopt.
- Chufi levert het ijs en de shampoo.
- Fann doet de smoothies en gevulde paprika's.
- Bluezz en Golfer regelen de overige catering.
- Juup doet de bar.
- Mo heeft een bad hairday en komt niet.
- Niet genoemde personen krijgen alsnog een beurt bij arriveren...
(zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 7 april 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe niet aan begrafenissen (zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.
Er is ééntje waar je niet onderuit komtquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
(zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.
Daar zijn we het over eensquote:Ha, ha, daar zal ik zelf weinig van meekrijgen. En de voorbereidingen zijn er al voor genomen. Zal een zeer sobere bedoeling worden. En daarna, als de boel achter de rug is, mag er gefeest worden. Ook daarbij zal ik dan niet aanwezig zijn.
Er is ééntje waar je niet onderuit komtquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
(zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.
Is weer eens iets anders, 40+ers die het een keer met elkaar eens zijn. Dat is al een flinke vooruitgang.quote:
En op die ene hoef je je niet druk te maken wat je aan moet, maar doen anderen dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ééntje waar je niet onderuit komt
Shit zeg ik hoop dat mijn moeder eerst gaatquote:En op die ene hoef je je niet druk te maken wat je aan moet, maar doen anderen dat.
De oudste (mijn zoon) heeft het draaiboek (is maar 1 alinea) daarvoor al van mij gekregen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op die ene hoef je je niet druk te maken wat je aan moet, maar doen anderen dat.
[/quote]quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit zeg ik hoop dat mijn moeder eerst gaat
Je kan alvast iets klaar hangenquote:
Ik denk niet dat dat uitmaakt.quote:
Is dat zo? Ik zie hem toch nog....quote:
Ik vind dat een herkansing mogelijk moet zijn, zou toch erg zijn als 40+ers te kinderachtig onder elkaar zouden zijn, zodat de boel opgedoekt moet worden. Positief denken, en een schone lei pakken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef sacha het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op dinsdag 7 april 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:[/b
Laten we het gezellig maken...en zo houden, beetje positief blijven denken.
[/quote
voor zo lang het nog kan
Doe je best, en alvast smakelijk..quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
Zo is dat,,, Nu eerst maar eens wat eten maken....
Waarschijnlijk alleen een tafeltje, en zal ie zelf moeten dekken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
[quote][ [url=://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ] Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[/quote
heb jij geen tafeltje dekje?
Deze week nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
[quote][ [url=://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ] Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[/quote
heb jij geen tafeltje dekje?
het kalf is al verdronkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat een herkansing mogelijk moet zijn, zou toch erg zijn als 40+ers te kinderachtig onder elkaar zouden zijn, zodat de boel opgedoekt moet worden. Positief denken, en een schone lei pakken.Zand over al het gezeur.
Ik heb gewoon een en ander als lurker gelezen, en daar werd ik niet vrolijk van. meer kan ik er niet over zeggen.quote:
nah... het hing al wel in de lucht denk ik hoor...quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een en ander als lurker gelezen, en daar werd ik niet vrolijk van. meer kan ik er niet over zeggen.
Hou er nou gewoon maar over op... Tis al erg genoegquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... het hing al wel in de lucht denk ik hoor...
ow... oké in zeg al niks meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou er nou gewoon maar over op... Tis al erg genoeg
Jajaja .. Hier zit een luchtje aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... het hing al wel in de lucht denk ik hoor...
Het gezeur is het probleem niet. Dat gebeurt vroeg of laat in elk subforum/SC.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind dat een herkansing mogelijk moet zijn, zou toch erg zijn als 40+ers te kinderachtig onder elkaar zouden zijn, zodat de boel opgedoekt moet worden. Positief denken, en een schone lei pakken.Zand over al het gezeur.
1 voordeel , we hebben geen mod meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan komt er vast weer stront van...
Mijn enige foto als kind was toch al verdwenen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gezeur is het probleem niet. Dat gebeurt vroeg of laat in elk subforum/SC.
Het feit dat 40+ een grote SC is geworden met wat muziektopics zorgt ervoor dat er geen bestaansrecht meer is.
Als users alleen maar willen SC-en, dan houdt het op. Wil je als subforum jezelf legitimatie geven dan moeten er genoeg topics zijn die niet in andere subfora te vinden zijn. Check de 40+ index en je weet genoeg. De SC kun je naar GC verplaatsen en de muziektopics naar MUZ plus nog een paar topics naar MLN en dan blijft er bitter weinig over.
Users maken een subforum en als er geen nieuwe topics komen, dan is het logisch dat het een keer voorbij is.
Aan de andere kant hebben we het bijna 4 jaar volgehouden en dat is best een aardige prestatie.
In feite vind ik dat je in 40+ zowel af en toe over muziek moet kunnen lullen, maar dat er dan ook niemand moet gaan zeiken als anderen het eens over gezelligheid, koken, handwerken, tuinieren of vakantie willen hebben. Het is toch verdorie geen onderwerp gebonden SC waar je telkens op moet gaan letten of het onderwerp wel gewenst is. Of je lult mee of niet. Ik hou niet van allerlei beperkingen door wie dan ook opgelegd. En in een 40+ SC moet je toch over alles kunnen lullen dat 40+ers bezig houdt. Iedereen heeft zijn eigen favoriete onderwerpen, maar dat mag toch best heel breed zijn, ik zie daar het probleem niet eens van.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gezeur is het probleem niet. Dat gebeurt vroeg of laat in elk subforum/SC.
Het feit dat 40+ een grote SC is geworden met wat muziektopics zorgt ervoor dat er geen bestaansrecht meer is.
Als users alleen maar willen SC-en, dan houdt het op. Wil je als subforum jezelf legitimatie geven dan moeten er genoeg topics zijn die niet in andere subfora te vinden zijn. Check de 40+ index en je weet genoeg. De SC kun je naar GC verplaatsen en de muziektopics naar MUZ plus nog een paar topics naar MLN en dan blijft er bitter weinig over.
Users maken een subforum en als er geen nieuwe topics komen, dan is het logisch dat het een keer voorbij is.
Aan de andere kant hebben we het bijna 4 jaar volgehouden en dat is best een aardige prestatie.
Ik wilde er net één plaatsenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn enige foto als kind was toch al verdwenen...
Lees de post van KT nou nog eens...quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In feite vind ik dat je in 40+ zowel af en toe over muziek moet kunnen lullen, maar dat er dan ook niemand moet gaan zeiken als anderen het eens over gezelligheid, koken, handwerken, tuinieren of vakantie willen hebben. Het is toch verdorie geen onderwerp gebonden SC waar je telkens op moet gaan letten of het onderwerp wel gewenst is. Of je lult mee of niet. Ik hou niet van allerlei beperkingen door wie dan ook opgelegd. En in een 40+ SC moet je toch over alles kunnen lullen dat 40+ers bezig houdt. Iedereen heeft zijn eigen favoriete onderwerpen, maar dat mag toch best heel breed zijn, ik zie daar het probleem niet eens van.
Maar ik ben weg want mijn zoon is zojuist binnen gekomen en daar ga ik mijn aandacht nu op richten. Laters...en veel plezier nog, allemaal.
Ik heb nog wel een paar smoelenboek foto's op de plank, maar ik wacht daarmee tot vlak voor het verwijderen van de stekker. Alhoewel, nu we modloos zijn, kunnen we plaatsen wat we willen...quote:
Je mist het punt. In een SC kan idd overal over gesproken worden. Ik heb het over 40+ als subforum.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In feite vind ik dat je in 40+ zowel af en toe over muziek moet kunnen lullen, maar dat er dan ook niemand moet gaan zeiken als anderen het eens over gezelligheid, koken, handwerken, tuinieren of vakantie willen hebben. Het is toch verdorie geen onderwerp gebonden SC waar je telkens op moet gaan letten of het onderwerp wel gewenst is. Of je lult mee of niet. Ik hou niet van allerlei beperkingen door wie dan ook opgelegd. En in een 40+ SC moet je toch over alles kunnen lullen dat 40+ers bezig houdt. Iedereen heeft zijn eigen favoriete onderwerpen, maar dat mag toch best heel breed zijn, ik zie daar het probleem niet eens van.
Maar ik ben weg want mijn zoon is zojuist binnen gekomen en daar ga ik mijn aandacht nu op richten. Laters...en veel plezier nog, allemaal.
Ik begin met :quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
nu we modloos zijn, kunnen we plaatsen wat we willen...
ik heb het over 40+ als sub forumquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Over de buur mod... Ach anders gaan we in UTO trollen.....
Had ik gedaan, maar in feite heeft het hele 40+ dan nooit een bestaansrecht gehad omdat elk onderwerp wel ergens anders te plaatsen is. Alleen zit je dan niet onder elkaar als hoofdzakelijk 40+ers, en dat was toch eigenlijk de insteek dacht ik, die drempel. Ik ga me er ook niet meer in verdiepen......quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees de post van KT nou nog eens...
dat ik ze niet hebquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met de voorgevel van Sacha
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Over de buur mod... Ach anders gaan we in UTO trollen.....
Er zijn genoeg topics geweest en gemaakt die redelijk uniek waren en/of typsich voor 40+, alleen is de behoefte om daar in te posten blijkbaar niet meer groot genoeg of het is verworden tot een verkapte SC, waardoor users steeds minder topics aan gaan maken. Als users in MUZ in een topic over Krafwerk blijven lullen over hun ontbijt of fietsenmaker, dan wordt dat ook niet gewaardeerd, terwijl het in een SC geen probleem is. Zo simpel is het allemaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had ik gedaan, maar in feite heeft het hele 40+ dan nooit een bestaansrecht gehad omdat elk onderwerp wel ergens anders te plaatsen is. Alleen zit je dan niet onder elkaar als hoofdzakelijk 40+ers, en dat was toch eigenlijk de insteek dacht ik, die drempel.
Jij was je tijd ruim vooruit....quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Karina
Zouden de nutteloze posts weg kunnen uit het smoelenboek en samenvattings topic.
Die voegen weinig toe.
quote:
Dat was een beetje stangen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij was je tijd ruim vooruit....
[..]
Ik had het ook alleen over de 40+ SC, nogal wiedes dat je in een topic over Kraftwerk of Punk/New Wave ook daarover praat en niet over allerlei onzin.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn genoeg topics geweest en gemaakt die redelijk uniek waren en/of typsich voor 40+, alleen is de behoefte om daar in te posten blijkbaar niet meer groot genoeg of het is verworden tot een verkapte SC, waardoor users steeds minder topics aan gaan maken. Als users in MUZ in een topic over Krafwerk blijven lullen over hun ontbijt of fietsenmaker, dan wordt dat ook niet gewaardeerd, terwijl het in een SC geen probleem is. Zo simpel is het allemaal.
En nogal wiedes dat je het in een SC overal over mag hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen over de 40+ SC, nogal wiedes dat je in een topic over Kraftwerk of Punk/New Wave ook daarover praat en niet over allerlei onzin.
Tuurlijk, zou mooi worden als dat niet mag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nogal wiedes dat je het in een SC overal over mag hebben.
Memories...quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nogal wiedes dat je het in een SC overal over mag hebben.
In topics op 40+ is het wel normaal geworden om overal over allerlei onzin te gaan praten. Dat is dus het issue. Niet de SC. Dat is het trouwens al een tijdje hoor. Al voordat jij hier kwam. En als Deisyy zoals gisteren dan heel vriendelijk vraagt vraagt of het mss wat meer ontopic kan in zo'n topic dan is ze een sturmbahnfuhrer....tsja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had het ook alleen over de 40+ SC, nogal wiedes dat je in een topic over Kraftwerk of Punk/New Wave ook daarover praat en niet over allerlei onzin.
Dus dan kom je niet op mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Weeeeee....![]()
Zaterdag meedraaien bij de grootste whisky collectors in Europa tijdens een festival in Leiden.
Van mij hebben jullie die dag geen last...
tsjaquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In topics op 40+ is het wel normaal geworden om overal over allerlei onzin te gaan praten. Dat is dus het issue. Niet de SC. Dat is het trouwens al een tijdje hoor. Al voordat jij hier kwam. En als Deisyy zoals gisteren dan heel vriendelijk vraagt vraagt of het mss wat meer ontopic kan in zo'n topic dan is ze een sturmbahnfuhrer....tsja.
Ja daarnaquote:
Ik moet er niet aan denken dat mensen in de rij gaan om mijn gezin het handje te schudden met nog kleffe handen van de cake.quote:
Elke keer na een gedoe en ik had er vaak het laatste half jaar denk ik. ik moet dat even op papier zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mensen in de rij gaan om mijn gezin het handje te schudden met nog kleffe handen van de cake.
En ik wil geen condoleren, ik haat dat in een rij wachten en voor de nabestaanden is dat toch ook vreselijk. Dan liever een drankje en een bitterbal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke keer na een gedoe en ik had er vaak het laatste half jaar denk ik. ik moet dat even op papier zetten.
De grote handelingen weet men wel, crematie en strooi me uit in Egmond, Maar verder niks.
Je merkt er niks van maar toch zou ik wel zelf muziek enzo willen regelen en geen koffie met cake.