Lees de OP daaro eens goed. Ik weet dat het een heleboel lettertjes zijn, maar je kunt het....echt.quote:
ik kan die vent niet uitstaanquote:Op maandag 6 april 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
Even Maxim's Meer voor mannen op RTL7 kijken
tssquote:Op maandag 6 april 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zul je je 2e kopje zelf moeten halen ....
Ja dat is lullig idd ...quote:Op maandag 6 april 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet handig om chocola zo goed te verstoppen dat ik het nu niet kan vinden
Leuke muziekjes had je, jammer dat mijn internet liep te kutten, waardoor het telkens weg vielquote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Was net even druk, maar ik heb even bijgelezen en ik pis in mijn broek van het lachen...![]()
Raar hč, dat het hier een stuk rustiger is geworden.
Maar we hebben het er niet meer over...
Je was toch gestopt !!! DDM Niet doen...quote:Op maandag 6 april 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou de chocola dan toch ergens boven liggen? *gaat verder zoeken
Merci, het is ook voor alle gezindten...quote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke muziekjes had je, jammer dat mijn internet liep te kutten, waardoor het telkens weg viel![]()
Maar ik heb niet je stem gehoord
Ik heb voor mijn doen een overdosis chocolade gehad, met als hoogtepunt vanmiddag een notenbrowniequote:Op maandag 6 april 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou de chocola dan toch ergens boven liggen? *gaat verder zoeken
ik kan zo weer stoppen hoor, de drang is compleet weg, ik profiteer alleen nu even van het feit dat ik er zin in heb, beetje op krachten blijvenquote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was toch gestopt !!! DDM Niet doen...
mooi zo, ik had er al vaak over gelezen. Ook nog wat gekocht?quote:Op maandag 6 april 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn doen een overdosis chocolade gehad, met als hoogtepunt vanmiddag een notenbrownie![]()
De Swan Market was trouwens leuk, als hij bij in de buurt komt kan ik het aanraden.
Het gaat inderdaad om de muziek, maar soms is het ook wel leuk er een stem bij te horen om iets aan of af te kondigen, maar misschien is het vooral mijn nieuwsgierigheid die nu spreektquote:Op maandag 6 april 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci, het is ook voor alle gezindten...
Wat mijn stem betreft, ten eerste ben ik niet zo'n prater als ik draai en ten tweede heb ik (daarom ook) geen goede microfoon. Komt misschien nog wel eens, maar wat met je nou zeggen over muziek. Luisteren er naar is belangrijker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |