Hoe gaat het afvallen? Nog steeds te snel of blijft dat nu een beetje stabiel?quote:Op maandag 6 april 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
ik kan zo weer stoppen hoor, de drang is compleet weg, ik profiteer alleen nu even van het feit dat ik er zin in heb, beetje op krachten blijven
Een brood met paddestoelen voor bij de soep.quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mooi zo, ik had er al vaak over gelezen. Ook nog wat gekocht?
auquote:Op maandag 6 april 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een brood met paddestoelen voor bij de soep.
En wat een heerlijke foodtrucks stonden erMijn plan was om morgen meteen maar weer een rondje te gaan hardlopen, maar ik heb nogal last van spierpijn in mijn rechterbeen. Vanaf mijn bil tot aan mijn kuit, niet fijn
ik ga morgen weer wegen, maar heb de laatste dagen vrij goed gegeten, dus ik denk dat het stabiel is geblevenquote:Op maandag 6 april 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe gaat het afvallen? Nog steeds te snel of blijft dat nu een beetje stabiel?
En dat terwijl het hardlopen voor mij een prettige uitlaatklep is.quote:
Ik zeg niets over flatulentie...quote:Op maandag 6 april 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat terwijl het hardlopen voor mij een prettige uitlaatklep is.
da's dan dubbel jammer. Maar niks forceren hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat terwijl het hardlopen voor mij een prettige uitlaatklep is.
Nee, deze is ook erg objectief...quote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry .. Maar dezelfde laten staan is dan niet zo mn ding
Zullen we deze allemaal maar vergeten dan .... ?quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's dan dubbel jammer. Maar niks forceren hoor.
Mijn Duitse ex fietst zijn frustraties er altijd uit. Toen ik ( in de oertijd) op een uitnodiging voor een eerste date een beetje onhandig reageerde ging hij het ook maar uit fietsen en kreeg nog een lekke band... Blijft een leuk verhaal. Ik was me toen van geen kwaad bewust, ik reageerde heel oprecht met: oh, dat moet ik even aan mijn ouders vragen. Arme jongen....
Heb wel eer van mijn werk...quote:
Met dank aan MM mis ik....quote:
Er wordt hier niks vergeten, dat is het probleem.quote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we deze allemaal maar vergeten dan .... ?
Kan je die niet eens ergens in mixen?quote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, die blijft mooi om te spammen.
Heb 'm op LP dus geen probleem.quote:Op maandag 6 april 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je die niet eens ergens in mixen?
Alles...quote:Op maandag 6 april 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op het vermalen poedelvlees uit de groeven van de radiaal banden?
Hier heb ik dan meteen een beeld bij van een gefrustreerde puber op een racefietsquote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's dan dubbel jammer. Maar niks forceren hoor.
Mijn Duitse ex fietst zijn frustraties er altijd uit. Toen ik ( in de oertijd) op een uitnodiging voor een eerste date een beetje onhandig reageerde ging hij het ook maar uit fietsen en kreeg nog een lekke band... Blijft een leuk verhaal. Ik was me toen van geen kwaad bewust, ik reageerde heel oprecht met: oh, dat moet ik even aan mijn ouders vragen. Arme jongen....
Die zitten meestal op een scooter, oude kerels in strak pakkie op zo'n fiets zijn pas erg.quote:Op maandag 6 april 2015 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heb ik dan meteen een beeld bij van een gefrustreerde puber op een racefiets
Zal ik maar zelf beslissen of ik dat wil vergeten?quote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we deze allemaal maar vergeten dan .... ?
Vol gas!quote:Op maandag 6 april 2015 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het toeristenseizoen komt er weer aan, ga ik ze ik ze zand laten eten, in volle galop erlangs.
En dan vaak levensgevaarlijk met meerderen naast elkaar fietsen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zitten meestal op een scooter, oude kerels in strak pakkie op zo'n fiets zijn pas erg.
wij werden zaterdag in de auto door zo'n mallotige wielrenner ingehaald. Wij draaiden een hellende straat in, gaven wat ruimte aan een oudere fietster, komt er zo'n malloot in strak pakje ons even snijden.quote:Op maandag 6 april 2015 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan vaak levensgevaarlijk met meerderen naast elkaar fietsen.
Het grappige is altijd dat ze denken ook gelijk wat te vertellen hebben.quote:
Ik scheer mijn benen zelfs als ik op zo'n fiets kruip.quote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
oude kerels in strak pakkie op zo'n fiets zijn pas erg.
Zulke wielrenners gun je jeukpoeder in hun zeemleren lapquote:Op maandag 6 april 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij werden zaterdag in de auto door zo'n mallotige wielrenner ingehaald. Wij draaiden een hellende straat in, gaven wat ruimte aan een oudere fietster, komt er zo'n malloot in strak pakje ons even snijden.
Hoe hard ga je in de afdaling?quote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik scheer mijn benen zelfs als ik op zo'n fiets kruip.
Of een ouderwetse stalen kokerbalk...quote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke wielrenners gun je jeukpoeder in hun zeemleren lap
het stuitert wel lekker van zo'n hunebed afquote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk je hoeveel afdalingen we hier in Drenthe hebben?
Hoeveel kilometer is dat?quote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn exzwager gaat de toertocht van de Amstel Gold Race proberen
Bij Havelte ligt er een berg naast, met traptreden...quote:Op maandag 6 april 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het stuitert wel lekker van zo'n hunebed af
Pfff...quote:Op maandag 6 april 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
150 met wat leuke muurtjes en bergen (die hij wel aankan)
hij rijdt nogal eens in de Ardennen en ook Franse en Spaanse bergen lukken hem wel, maar 150 km heeft hij nog nooit gedaanquote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff...
Biefstukje mee voor onderweg dan...
Ja die ken ook zo draaien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook weer zo'n hele fijne, je bent op dreef, mevrouw de DJ
was mijn papa fan vanquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zulke skills had?
Bedankt voor de inspiratie.quote:
Wel opgeknapt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:51 schreef just me het volgende:
Vanaf zaterdagavond ziek op de bank en op andere plaatsen gehangen, nu maar werken..
quote:
Beterschap, hier een bakje yoghurt met muesli dingenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:49 schreef just me het volgende:
[..]nog niet echt, zit nu aan een bordje pap op school
lekker gezond !quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Beterschap, hier een bakje yoghurt met muesli dingen
Wat zonde van je vrije dagen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:51 schreef just me het volgende:
Vanaf zaterdagavond ziek op de bank en op andere plaatsen gehangen, nu maar werken..
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet zo bijdehand op de vroege morgen
Countin' flowers on the wallquote:
die hele tekst is fantastischquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Countin' flowers on the wall
That don't bother me at all
Playin' solitaire till dawn with a deck of fifty-one
Smokin' cigarettes and watchin' Captain Kangaroo
Now don't tell me I've nothin' to do
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:41 schreef sacha het volgende:
[..]
heb ik dan eindelijk iets nuttigs gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |