ik heb het over 40+ als sub forumquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Over de buur mod... Ach anders gaan we in UTO trollen.....
Had ik gedaan, maar in feite heeft het hele 40+ dan nooit een bestaansrecht gehad omdat elk onderwerp wel ergens anders te plaatsen is. Alleen zit je dan niet onder elkaar als hoofdzakelijk 40+ers, en dat was toch eigenlijk de insteek dacht ik, die drempel. Ik ga me er ook niet meer in verdiepen......quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees de post van KT nou nog eens...
dat ik ze niet hebquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met de voorgevel van Sacha
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Over de buur mod... Ach anders gaan we in UTO trollen.....
Er zijn genoeg topics geweest en gemaakt die redelijk uniek waren en/of typsich voor 40+, alleen is de behoefte om daar in te posten blijkbaar niet meer groot genoeg of het is verworden tot een verkapte SC, waardoor users steeds minder topics aan gaan maken. Als users in MUZ in een topic over Krafwerk blijven lullen over hun ontbijt of fietsenmaker, dan wordt dat ook niet gewaardeerd, terwijl het in een SC geen probleem is. Zo simpel is het allemaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had ik gedaan, maar in feite heeft het hele 40+ dan nooit een bestaansrecht gehad omdat elk onderwerp wel ergens anders te plaatsen is. Alleen zit je dan niet onder elkaar als hoofdzakelijk 40+ers, en dat was toch eigenlijk de insteek dacht ik, die drempel.
Jij was je tijd ruim vooruit....quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Karina
Zouden de nutteloze posts weg kunnen uit het smoelenboek en samenvattings topic.
Die voegen weinig toe.
quote:
Dat was een beetje stangen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij was je tijd ruim vooruit....
[..]
Ik had het ook alleen over de 40+ SC, nogal wiedes dat je in een topic over Kraftwerk of Punk/New Wave ook daarover praat en niet over allerlei onzin.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn genoeg topics geweest en gemaakt die redelijk uniek waren en/of typsich voor 40+, alleen is de behoefte om daar in te posten blijkbaar niet meer groot genoeg of het is verworden tot een verkapte SC, waardoor users steeds minder topics aan gaan maken. Als users in MUZ in een topic over Krafwerk blijven lullen over hun ontbijt of fietsenmaker, dan wordt dat ook niet gewaardeerd, terwijl het in een SC geen probleem is. Zo simpel is het allemaal.
En nogal wiedes dat je het in een SC overal over mag hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen over de 40+ SC, nogal wiedes dat je in een topic over Kraftwerk of Punk/New Wave ook daarover praat en niet over allerlei onzin.
Tuurlijk, zou mooi worden als dat niet mag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nogal wiedes dat je het in een SC overal over mag hebben.
Memories...quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nogal wiedes dat je het in een SC overal over mag hebben.
In topics op 40+ is het wel normaal geworden om overal over allerlei onzin te gaan praten. Dat is dus het issue. Niet de SC. Dat is het trouwens al een tijdje hoor. Al voordat jij hier kwam. En als Deisyy zoals gisteren dan heel vriendelijk vraagt vraagt of het mss wat meer ontopic kan in zo'n topic dan is ze een sturmbahnfuhrer....tsja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had het ook alleen over de 40+ SC, nogal wiedes dat je in een topic over Kraftwerk of Punk/New Wave ook daarover praat en niet over allerlei onzin.
Dus dan kom je niet op mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Weeeeee....![]()
Zaterdag meedraaien bij de grootste whisky collectors in Europa tijdens een festival in Leiden.
Van mij hebben jullie die dag geen last...
tsjaquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In topics op 40+ is het wel normaal geworden om overal over allerlei onzin te gaan praten. Dat is dus het issue. Niet de SC. Dat is het trouwens al een tijdje hoor. Al voordat jij hier kwam. En als Deisyy zoals gisteren dan heel vriendelijk vraagt vraagt of het mss wat meer ontopic kan in zo'n topic dan is ze een sturmbahnfuhrer....tsja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |