morgen overhoring van deze nutteloze informatiequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja, want ik wist het niet, of ik er iets mee kan weet ik eigenlijk niet
We zijn modloos lees ik netquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen overhoring van deze nutteloze informatie
Ik denk dat we dat wel aankunnenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat 40+ binnenkort gesloten gaat worden.
Ik denk het ook, jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat 40+ binnenkort gesloten gaat worden.
Ben nog niet wegquote:
Hé, wel lief blijven voor ons.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iedereen naar het echte bejaardentehuis
Gezelligquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iedereen naar het echte bejaardentehuis
joh, al die pubers zien iedereen van boven de 30 al als echt bejaard, laten we dan maar gewoon echt achter de geraniums gaan zitten dan. Huize avondrood, staan jullie daar ook allemaal op de wachtlijst?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, wel lief blijven voor ons.
Maar we hebben het er niet meer over...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, al die pubers zien iedereen van boven de 30 al als echt bejaard, laten we dan maar gewoon echt achter de geraniums gaan zitten dan. Huize avondrood, staan jullie daar ook allemaal op de wachtlijst?
Zijnquote:
Ik ben allergisch voor geraniums.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, al die pubers zien iedereen van boven de 30 al als echt bejaard, laten we dan maar gewoon echt achter de geraniums gaan zitten dan. Huize avondrood, staan jullie daar ook allemaal op de wachtlijst?
Hoe bevalt dat nou om mod te zijn op een subforum waar de gemiddelde leeftijd nog hoger ligt als op 40+ ?quote:
Freudiaanse verspreking...quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou om mod te zijn op een subforum waar de gemiddelde leeftijd nog hoger ligt als op 40+ ?
ik koos ervoor dat te negerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijnwas bedoeld voor het eerste deel van je post
Apartquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou om mod te zijn op een subforum waar de gemiddelde leeftijd nog hoger ligt als op 40+ ?
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de beste oplossing
Ik organiseer dan nu al een meet...quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:36 schreef DKUp het volgende:
Fylax wil heel graag modereren, dus ik zou het wel weten![]()
oh ja een meet, wanneer gaat dat nou eindelijk gebeuren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik organiseer dan nu al een meet...
Bij de begrafenis van één van ons.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja een meet, wanneer gaat dat nou eindelijk gebeuren?
Mooi zo ... Hoe lang gaat het duren ?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is iets in gang gezet voor de aanleg van mijn tuin. Na anderhalf jaar wordt het ook wel tijd
geen flauw idee, ik ben in de fase van hovenier zoeken. Buurman laten tegelen en de rest zelf wordt 'm nu echt niet. Daar baal ik van, maar ik moet realistisch zijn, tuinieren is een hobby die ik maar beperkt zelf kan uitvoeren.quote:
Wat een mooi initiatief om een graf vrij te geven in je tuinquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is iets in gang gezet voor de aanleg van mijn tuin. Na anderhalf jaar wordt het ook wel tijd
ja, best wel he? De muziek komt ook wel goed met de huisdj's hier, en voor hapjes zorgt er vast ook wel iemand. Feestjequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een mooi initiatief om een graf vrij te geven in je tuin
- Dees heeft een mooie stem, dus die doet de opening en draagt voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, best wel he? De muziek komt ook wel goed met de huisdj's hier, en voor hapjes zorgt er vast ook wel iemand. Feestje
Dat beslissen we ter plekke, na afloop...quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Rest de vraag wie we ten grave gaan dragen
dat merken we vanzelf wel, alleen wie beslist ?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat beslissen we ter plekke, na afloop...
ik denk dat er bij toeval iemand een duwtje krijgtquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef just me het volgende:
[..]
dat merken we vanzelf wel, alleen wie beslist ?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat er bij toeval iemand een duwtje krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:52 schreef Kingstown het volgende:
Voor het nageslacht de modloosheid van 40+ vastgelegd.Een speeltuin voor ouderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Degenen die niet genoemd zijn boffen maar weerquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
- Dees heeft een mooie stem, dus die doet de opening en draagt voor.
- Sacha doet de vrolijke noot en als het niks wordt, is het haar schuld.
- Kingstown regelt een spel of een ander 40+ nieuwigheidje.
- Piet doet de muziek na 24.00 uur en ik daarvoor.
- Just Me past op, zodat alles goed verloopt.
- Chufi levert het ijs en de shampoo.
- Fann doet de smoothies en gevulde paprika's.
- Bluezz en Golfer regelen de overige catering.
- Juup doet de bar.
- Mo heeft een bad hairday en komt niet.
- Niet genoemde personen krijgen alsnog een beurt bij arriveren...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degenen die niet genoemd zijn boffen maar weer
zo van wie een kuil graaft voor een ander...quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat er bij toeval iemand een duwtje krijgt
Ik doe niet aan begrafenissen (zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
- Dees heeft een mooie stem, dus die doet de opening en draagt voor.
- Sacha doet de vrolijke noot en als het niks wordt, is het haar schuld.
- Kingstown regelt een spel of een ander 40+ nieuwigheidje.
- Piet doet de muziek na 24.00 uur en ik daarvoor.
- Just Me past op, zodat alles goed verloopt.
- Chufi levert het ijs en de shampoo.
- Fann doet de smoothies en gevulde paprika's.
- Bluezz en Golfer regelen de overige catering.
- Juup doet de bar.
- Mo heeft een bad hairday en komt niet.
- Niet genoemde personen krijgen alsnog een beurt bij arriveren...
(zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 7 april 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe niet aan begrafenissen (zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.
Er is ééntje waar je niet onderuit komtquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
(zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.
Daar zijn we het over eensquote:Ha, ha, daar zal ik zelf weinig van meekrijgen. En de voorbereidingen zijn er al voor genomen. Zal een zeer sobere bedoeling worden. En daarna, als de boel achter de rug is, mag er gefeest worden. Ook daarbij zal ik dan niet aanwezig zijn.
Er is ééntje waar je niet onderuit komtquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
(zelfde als met feestjes), heb er niks mee. En bad hairdays heb ik nooit. Denk dat ik het bij het sturen van een condoleance hou. En ik wil niet weten wie de eerste zal zijn die het tegenwoordige voor het eeuwige gaat ruilen, ik gun het niemand, maar iemand zal ooit de eerste zijn. C'est la vie.
Is weer eens iets anders, 40+ers die het een keer met elkaar eens zijn. Dat is al een flinke vooruitgang.quote:
En op die ene hoef je je niet druk te maken wat je aan moet, maar doen anderen dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ééntje waar je niet onderuit komt
Shit zeg ik hoop dat mijn moeder eerst gaatquote:En op die ene hoef je je niet druk te maken wat je aan moet, maar doen anderen dat.
De oudste (mijn zoon) heeft het draaiboek (is maar 1 alinea) daarvoor al van mij gekregen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op die ene hoef je je niet druk te maken wat je aan moet, maar doen anderen dat.
[/quote]quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit zeg ik hoop dat mijn moeder eerst gaat
Je kan alvast iets klaar hangenquote:
Ik denk niet dat dat uitmaakt.quote:
Is dat zo? Ik zie hem toch nog....quote:
Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef sacha het volgende:
[b]Op dinsdag 7 april 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:[/b
Ik vind dat een herkansing mogelijk moet zijn, zou toch erg zijn als 40+ers te kinderachtig onder elkaar zouden zijn, zodat de boel opgedoekt moet worden. Positief denken, en een schone lei pakken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef sacha het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op dinsdag 7 april 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:[/b
Laten we het gezellig maken...en zo houden, beetje positief blijven denken.
[/quote
voor zo lang het nog kan
Op dinsdag 7 april 2015 18:27 schreef url=http://forum.fok.nl/user/profile/409449]Mo_Muffin[/url] het volgende:
Doe je best, en alvast smakelijk..quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
Zo is dat,,, Nu eerst maar eens wat eten maken....
Waarschijnlijk alleen een tafeltje, en zal ie zelf moeten dekken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
[quote][ [url=://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ] Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[/quote
heb jij geen tafeltje dekje?
Deze week nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
[quote][ [url=://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ] Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[/quote
heb jij geen tafeltje dekje?
het kalf is al verdronkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat een herkansing mogelijk moet zijn, zou toch erg zijn als 40+ers te kinderachtig onder elkaar zouden zijn, zodat de boel opgedoekt moet worden. Positief denken, en een schone lei pakken.Zand over al het gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |