Is dat zo? Ik zie hem toch nog....quote:
Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef sacha het volgende:
[b]Op dinsdag 7 april 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:[/b
Ik vind dat een herkansing mogelijk moet zijn, zou toch erg zijn als 40+ers te kinderachtig onder elkaar zouden zijn, zodat de boel opgedoekt moet worden. Positief denken, en een schone lei pakken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef sacha het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op dinsdag 7 april 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:[/b
Laten we het gezellig maken...en zo houden, beetje positief blijven denken.
[/quote
voor zo lang het nog kan
Op dinsdag 7 april 2015 18:27 schreef url=http://forum.fok.nl/user/profile/409449]Mo_Muffin[/url] het volgende:
Doe je best, en alvast smakelijk..quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
Zo is dat,,, Nu eerst maar eens wat eten maken....
Waarschijnlijk alleen een tafeltje, en zal ie zelf moeten dekken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
[quote][ [url=://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ] Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[/quote
heb jij geen tafeltje dekje?
Deze week nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
[quote][ [url=://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ] Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[/quote
heb jij geen tafeltje dekje?
het kalf is al verdronkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat een herkansing mogelijk moet zijn, zou toch erg zijn als 40+ers te kinderachtig onder elkaar zouden zijn, zodat de boel opgedoekt moet worden. Positief denken, en een schone lei pakken.Zand over al het gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |