Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:06 schreef Skeletor. het volgende:
Als avondeten pangasiusfilet bordelaise, gepofte aardappel, komkommersalade en zelfgemaakte rode paprika's op zuur.
Strakjes knäckebröd met geitenbrie en fruit, appeltje en een peer.
Klein karbo's op die laatste pic of kip ???quote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege het begin van een fraaie lente zon met bijbehorende stijgende temperaturen deze combinatie maar weer eens bestelt en genuttigd. Morgen gaan we weer verder met de bubbels toer i.c.m. paffen.
Zo net als avondhap dit genuttigd. Het is tenslotte woensdag.
Ik had een aangebrande pizza, het kan nog erger dusquote:Op woensdag 8 april 2015 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Sprinkhanen hebben een flauwe smaak vind ik.
Ik had nog een zakje noodles en een mini pizza in huis dus dat net snel gegeten
Kan hier maar ik denk dat jij dit bedoeld: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #14quote:Op woensdag 8 april 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
Wezen uiteten bij Mexicaans.
[ afbeelding ]
Sprinkhanen met chilisaus. Best lekker, alleen beetje droog.
[ afbeelding ]
Pollo taco (? weet niet meer wat ik had)
Bij Four Rose's in Groningen.
Bediening was prima, het eten was lekker, maar zou niet snel weer teruggaan.![]()
7/10
(of zit ik in het verkeerde topic?)
Nee,nee,waren hamlappen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:42 schreef Geerd het volgende:
(andere foto waar 1 stuk al naar binnen is gewerkt)
Klein karbo's op die laatste pic of kip ???
Ah, de hysterische cakejes van Mei Sum?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee,nee,waren hamlappen.
On topic.
Zelf even acclimatiseren met wat fris terwijl ik op "de bende van Nijvel" wacht met onderstaande in gereedheid.
[ afbeelding ]
Tis tenslotte donderdagochtend
Jam! Zowel de appeltaart als de Indische cakes. Zo'n zin in nu!quote:Op donderdag 9 april 2015 08:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee,nee,waren hamlappen.
On topic.
Zelf even acclimatiseren met wat fris terwijl ik op "de bende van Nijvel" wacht met onderstaande in gereedheid.
[ afbeelding ]
Tis tenslotte donderdagochtend
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:01 schreef minilot het volgende:
Ah, de hysterische cakejes van Mei Sum?![]()
Je ziet dat ik al voor mijzelf een stuk Appeltaart heb genomen.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Jam! Zowel de appeltaart als de Indische cakes. Zo'n zin in nu!
laatste links is kots van een hond?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege het begin van een fraaie lente zon met bijbehorende stijgende temperaturen deze combinatie maar weer eens bestelt en genuttigd. Morgen gaan we weer verder met de bubbels toer i.c.m. paffen.
Zo net als avondhap dit genuttigd. Het is tenslotte woensdag.
1 stuk? Ziet er uit als min. 3quote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[..]
Je ziet dat ik al voor mijzelf een stuk Appeltaart heb genomen.
Zo meteen lunch en fiks acclimatiseren want is en blijft donderdag met fraai weer.
quote:
quote:
Ziet er een beetje uit als een diepvriespizza met toevoegingenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[ link | afbeelding ]Was.... niet echt lekker helaas
Wat zijn paten?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Paten, kersttomaten, Boursin en spekjes
Oh..jammer. Zo op de foto ziet het er best goed uit.quote:
Ik heb er nu een paar keer wat gehaald.quote:
Belgisch dialect voor Pastaquote:
Morgen ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:38 schreef Skeletor. het volgende:
Vindaloo Prawns gehad, wat een spijt nu.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer een pizza maar nu bij ons bekende Italiaan.
Edit: ja deze was heerlijk! Zo hoort het! [ link | afbeelding ]
Lekker! Eet smakelijk! Het was onwijs lekker, mijn lievelingscurry. Alleen vond de Crohn het deze keer niet zo leukquote:
Waren de knoflookgarnalen in de aanbieding?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:44 schreef emmyemmy het volgende:
Vanavond een omelet met meeeegaveel bosui, paddenstoelen en knoflookgarnalen
Morgen zelfgemaakte pizza met mozzarella, pepertjes, knoflookgarnalen en rucola![]()
![]()
Die heb ik ook voor later vanavondquote:
Omg, dat zou ik ook gewoon zo doen daarvoor. Van die hete kaas die na een hap over je kin druiptquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben net spontaan de trein ingestapt richting de Burger King voor Chili Cheese Nuggets
Echt welquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Omg, dat zou ik ook gewoon zo doen daarvoor. Van die hete kaas die na een hap over je kin druipt
Ik WIL het! Heerlijk!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:17 schreef Iwanius het volgende:
In de namiddag vreselijk lekker Thais zitten verorberenals vroege avondhap.Tis tenslotte nog steeds zaterdag.
Neen, vriend houdt niet van garnalen dus moet zelf een bakje op makenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waren de knoflookgarnalen in de aanbieding?
Wij hebben zo tijgergarnalen (?). Van die heule grote. In olie met veul knoflook gebakken
Daarna weer verder met stokbrood en toastjes met kaasjes en ook salades. Weekendje in Brabant dus even inkopen in Belgie gedaan
Nu een cappuccino.
Wat een straf!quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:09 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Neen, vriend houdt niet van garnalen dus moet zelf een bakje op maken
Dat was een tijdje mijn favoriete chipsquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Had croky saté en dat was toch behoorlijk verslavend
Was dat maar waar. Elke keer dat ik het bestel kost het mij een rib uit mijn lijf. Hier het hele plaatje trouwens van het complete maal.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Waren de knoflookgarnalen in de aanbieding?
Het is ook gezien de manier hoe zij het bereiden erg lekker. Niet te zwaar(saus),goed van smaak en dus erg lekker. Hier nog een foto maar dan zonder de soep en de rijst.quote:
Nerdquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Echt wel
Mijn BK zit 35km verderop, zonde van m'n benzine, dus lekker zwart gereden
Ben nu beroerd joh! Goed teken.
quote:Op zondag 12 april 2015 12:10 schreef DjeDje het volgende:
Had de laatste keer ook een foto geplaatst van zelfgemaakte Nutella rolls, maar nu zijn ze beter en met muntthee.![]()
[ afbeelding ]
Is geitenbrie lekker of lekker!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:08 schreef foodlover het volgende:
Ik heb de geitenbrie ontdekt en geniet nu van een toastje en glas rode wijn.
quote:Op zondag 12 april 2015 12:10 schreef DjeDje het volgende:
Had de laatste keer ook een foto geplaatst van zelfgemaakte Nutella rolls, maar nu zijn ze beter en met muntthee.![]()
[ afbeelding ]
Jum, ziet er goed uit!quote:Op zondag 12 april 2015 17:41 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Kip met mosterd, omwikkeld in spek en laagje mozzarella erop. Oven erin en smullen maar.
Eet jij iedere dag Thais, eigenlijk?quote:Op maandag 13 april 2015 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Maar weer eens opnieuw deze combinatie genomen.Alweer een tijdje geleden. Tis tenslotte een bewolkte maandag.
Mooi hakenkruisquote:Op maandag 13 april 2015 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Maar weer eens opnieuw deze combinatie genomen.Alweer een tijdje geleden. Tis tenslotte een bewolkte maandag.
bommetjes zijn verre van saai hoorquote:Op maandag 13 april 2015 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij ben ik maar een saaie met mijn kaastosti en twee bommetjes met pompoenhumus
Aan de menukaart te zien zat ie vandaag bij de Chineesquote:
Klinkt goed! Heb je een recept van die rolletjes en dip?quote:Op maandag 13 april 2015 18:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
Fildeeg rolletjes met feta, kruidige cranberry dip, in verse kruidenboter gebakken champignons en een salade met oa granaatappel pitjes
De rolletjes had uk gekochtquote:Op maandag 13 april 2015 18:35 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb je een recept van die rolletjes en dip?.
Ronde witte bepoederde chewy toffeeballetjes met vloeibare citroenvulling.quote:
Die is super ja! Vlg keer probeer ik de utter peanut butter clutterquote:
Beterschap!! Niets ernstig hoop ik!quote:Op maandag 13 april 2015 18:05 schreef Windigo het volgende:
Ik kan geen link plaatsen via mijn telefoon maar heb zojuist een foto van mijn ziekenhuis maaltijd op instagram gezet.
Het was bloemkool met aardappel en tomatenjus met een heel vaag rijstburgergeval .
Heel goed. Was trouwens de 'chinese' rijstpot wat ik at. Dit was trouwens een kleine pot(ja heus)quote:Op maandag 13 april 2015 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Aan de menukaart te zien zat ie vandaag bij de Chinees
Klinkt lekker!quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb nu witte chocolade en een rosé in de zon
Straks weet ik niet. Tartaar, verse spinazie moeten op, denk met spaghetti en met tartaar zelfgemaakte bolognese saus en een witte kool salade? Kan wel toch?
Hongaarse Salami van Herzquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:46 schreef Skeletor. het volgende:
Straks krumplifőzelék. Dat is een Hongaars aardappelgerecht met aardappels (), ui, knoflook, paprikapoeder en worst. Vandaag met Hongaarse paprikaworst van Herz. Beter kun je niet krijgen!
Bibimbap denk ik?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
Bimibap en toe snelle frambozen brulee
Mja,ging wel.Was ook meer een opwarmertje voor de lunch die ik weer ergens anders heb genuttigd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dat is wel een prettig plankje Iwanius.
Werd de McDrivequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga straks heel makkelijk door de McDrive of ik pak noodles.
Het werd een halve bagel met gebraden gehakt en de andere helft met geitenbrie. Kopje cup-a-soup asperge voor erbij.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:28 schreef foodlover het volgende:
Ik ga zo een bagel eten met kruidenkaas.
Cola? Waar is het bier?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:47 schreef Iwanius het volgende:
Zo! Schitterende dag vandaag en de temperatuur viel mee vanwege de koele(soms wat harde) wind die af en toe voorbij kwam. Daarom vanmiddag deze reeds bekende Thaise combinatie genuttigd en daarna het dunnetjes overdoen op een terras alias acclimatiseren.
Tis tenslotte woensdag.![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 15 april 2015 19:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Net t toetje in de koelkast gezet. Laagje verse frambozen jam, Griekse yoghurt geklopt met vanille en double Cream, straks afbranden met suiker zoals crème brulee
Dankje! Ga ik volgende week makenquote:Op maandag 13 april 2015 18:59 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
De rolletjes had uk gekochtheb ze ook wel eens zelf gemaakt (en dat was veel lekkerder) maar deze lagen laatst een keer in het schap toen ik gemakkelijk door m'n moeder te serveren hapjes aan t shoppen was maar ik was t vervolgens vergeten mee te nemen
![]()
Filodeeg vullen met geprakte feta met een eitje erdoor en bijvoorbeeld verse munt en/of gehakte spinazie en dan frituren of in de oven is normaal zo gedaant sausje was 75 g gedroogde cranberrys gekookt in 1,25 dl port met een snuf kruidnagel poeder en een halve theelepel gember poeder en daarna fijn gemalen in de keukenmachine
wtf, is dat lekker..?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Milka Cranchito (bugles in chocola)
Als ik later aan de bubbels ga dan is je alvast volgooien met ander alcohol tijdens het eten niet bijster slim i.c.m. die zonnigee temperaturen van gisteren.quote:
Ik geloof er geen snars van,quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:14 schreef GwaiLow het volgende:
Vandaag:
Densuke Watermeloen
La Bonnote Aardappelen
Elandmelk
Kobe vlees
Blauwvintonijn
Matsutake
Saffraan
Witte Truffel
Almas Kaviaar
http://www.alletop10lijstjes.nl/top-10-duurste-eten-op-aarde/quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:14 schreef GwaiLow het volgende:
Vandaag:
Densuke Watermeloen
La Bonnote Aardappelen
Elandmelk
Kobe vlees
Blauwvintonijn
Matsutake
Saffraan
Witte Truffel
Almas Kaviaar
dat lijstje heb ik idd afgewerktquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.alletop10lijstjes.nl/top-10-duurste-eten-op-aarde/
Ja ja, speeltijd is overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |