Klein karbo's op die laatste pic of kip ???quote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege het begin van een fraaie lente zon met bijbehorende stijgende temperaturen deze combinatie maar weer eens bestelt en genuttigd. Morgen gaan we weer verder met de bubbels toer i.c.m. paffen.
Zo net als avondhap dit genuttigd. Het is tenslotte woensdag.
Ik had een aangebrande pizza, het kan nog erger dusquote:Op woensdag 8 april 2015 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Sprinkhanen hebben een flauwe smaak vind ik.
Ik had nog een zakje noodles en een mini pizza in huis dus dat net snel gegeten
Kan hier maar ik denk dat jij dit bedoeld: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #14quote:Op woensdag 8 april 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
Wezen uiteten bij Mexicaans.
[ afbeelding ]
Sprinkhanen met chilisaus. Best lekker, alleen beetje droog.
[ afbeelding ]
Pollo taco (? weet niet meer wat ik had)
Bij Four Rose's in Groningen.
Bediening was prima, het eten was lekker, maar zou niet snel weer teruggaan.![]()
7/10
(of zit ik in het verkeerde topic?)
Nee,nee,waren hamlappen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:42 schreef Geerd het volgende:
(andere foto waar 1 stuk al naar binnen is gewerkt)
Klein karbo's op die laatste pic of kip ???
Ah, de hysterische cakejes van Mei Sum?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee,nee,waren hamlappen.
On topic.
Zelf even acclimatiseren met wat fris terwijl ik op "de bende van Nijvel" wacht met onderstaande in gereedheid.
[ afbeelding ]
Tis tenslotte donderdagochtend
Jam! Zowel de appeltaart als de Indische cakes. Zo'n zin in nu!quote:Op donderdag 9 april 2015 08:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee,nee,waren hamlappen.
On topic.
Zelf even acclimatiseren met wat fris terwijl ik op "de bende van Nijvel" wacht met onderstaande in gereedheid.
[ afbeelding ]
Tis tenslotte donderdagochtend
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:01 schreef minilot het volgende:
Ah, de hysterische cakejes van Mei Sum?![]()
Je ziet dat ik al voor mijzelf een stuk Appeltaart heb genomen.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Jam! Zowel de appeltaart als de Indische cakes. Zo'n zin in nu!
laatste links is kots van een hond?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege het begin van een fraaie lente zon met bijbehorende stijgende temperaturen deze combinatie maar weer eens bestelt en genuttigd. Morgen gaan we weer verder met de bubbels toer i.c.m. paffen.
Zo net als avondhap dit genuttigd. Het is tenslotte woensdag.
1 stuk? Ziet er uit als min. 3quote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[..]
Je ziet dat ik al voor mijzelf een stuk Appeltaart heb genomen.
Zo meteen lunch en fiks acclimatiseren want is en blijft donderdag met fraai weer.
quote:
quote:
Ziet er een beetje uit als een diepvriespizza met toevoegingenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[ link | afbeelding ]Was.... niet echt lekker helaas
Wat zijn paten?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Paten, kersttomaten, Boursin en spekjes
Oh..jammer. Zo op de foto ziet het er best goed uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |