Belgisch dialect voor Pastaquote:
Morgen ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:38 schreef Skeletor. het volgende:
Vindaloo Prawns gehad, wat een spijt nu.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer een pizza maar nu bij ons bekende Italiaan.
Edit: ja deze was heerlijk! Zo hoort het! [ link | afbeelding ]
Lekker! Eet smakelijk! Het was onwijs lekker, mijn lievelingscurry. Alleen vond de Crohn het deze keer niet zo leukquote:
Waren de knoflookgarnalen in de aanbieding?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:44 schreef emmyemmy het volgende:
Vanavond een omelet met meeeegaveel bosui, paddenstoelen en knoflookgarnalen
Morgen zelfgemaakte pizza met mozzarella, pepertjes, knoflookgarnalen en rucola![]()
![]()
Die heb ik ook voor later vanavondquote:
Omg, dat zou ik ook gewoon zo doen daarvoor. Van die hete kaas die na een hap over je kin druiptquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben net spontaan de trein ingestapt richting de Burger King voor Chili Cheese Nuggets
Echt welquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Omg, dat zou ik ook gewoon zo doen daarvoor. Van die hete kaas die na een hap over je kin druipt
Ik WIL het! Heerlijk!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:17 schreef Iwanius het volgende:
In de namiddag vreselijk lekker Thais zitten verorberenals vroege avondhap.Tis tenslotte nog steeds zaterdag.
Neen, vriend houdt niet van garnalen dus moet zelf een bakje op makenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waren de knoflookgarnalen in de aanbieding?
Wij hebben zo tijgergarnalen (?). Van die heule grote. In olie met veul knoflook gebakken
Daarna weer verder met stokbrood en toastjes met kaasjes en ook salades. Weekendje in Brabant dus even inkopen in Belgie gedaan
Nu een cappuccino.
Wat een straf!quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:09 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Neen, vriend houdt niet van garnalen dus moet zelf een bakje op maken
Dat was een tijdje mijn favoriete chipsquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Had croky saté en dat was toch behoorlijk verslavend
Was dat maar waar. Elke keer dat ik het bestel kost het mij een rib uit mijn lijf. Hier het hele plaatje trouwens van het complete maal.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Waren de knoflookgarnalen in de aanbieding?
Het is ook gezien de manier hoe zij het bereiden erg lekker. Niet te zwaar(saus),goed van smaak en dus erg lekker. Hier nog een foto maar dan zonder de soep en de rijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |