Haha, precies mijn gedachtequote:
Hij zal er wel niet minder om smaken, enjoy morgen/overmorgenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:34 schreef Lot_1 het volgende:
![]()
Mijn paasstol:
[ afbeelding ]
Hij's wel heel lekker!
(naar dit recept)
Ik vind ze echt te duur. En ik hou van het gevoel van met de hand knedenquote:Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef Molo het volgende:
Geen tijd voor eentje inmiddels? Je gebruikt 'm toch vaak genoeg
Voor degen tot een kilo voldoet een handmixer ook wel.quote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind ze echt te duur. En ik hou van het gevoel van met de hand kneden![]()
Meestal bak ik natuurlijk ook maar voor twee personen, alleen gisteren niet..
ik ookquote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Bleie het volgende:
Ik heb een hekel aan met de hand kneden trouwens, ben ontzettend blij met de Bosch standmixer die ik mezelf vorig jaar cadeau heb gedaan; ook voor hakken e.d., maar ik gebruik hem toch het meest voor kneden. Doet-ie geweldig.
Ja, als het eenmaal helemaal zacht is, kneed het wel lekker. Doe ik ook vaak.quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef Elleska het volgende:
[..]
ik ookgeen enkele frustratie.
maar ik kneed soms nog wel even na met de hand, al is het maar voor het gevoel
Hangt mede af van de temperatuur van de koelkast. Maar in principe kan het gewoon. Maar het blijft altijd proberen en zoeken naar de optimale werkwijze.quote:Op zondag 19 april 2015 10:58 schreef Bleie het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in enige tijd weer brood gebakken: recept van Levine, maar een beetje aangepast naar een mix van spelt-, volkoren- en tarwemeel. Erg lekker weer, maar geen foto.
Ik blijf timing bij brood lastig vinden. Op de dag dat je het bakt, is het het lekkerst, maar het is nog best lastig om een brood dan op tijd klaar te hebben voor de lunch. Kan je bij elk recept de eerste rijs een nacht in de koelkast doen? Of moet je dan de hoeveelheid gist aanpassen of zo?
Geen idee hoe koud mijn koelkast precies staat. Maar ik ga het gewoon eens proberen. Maakt het nog uit of je de eerste of de tweede rijs in de koelkast doet?quote:Op zondag 19 april 2015 12:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hangt mede af van de temperatuur van de koelkast. Maar in principe kan het gewoon. Maar het blijft altijd proberen en zoeken naar de optimale werkwijze.
Wij hebben voorkeur voor de eerste, maar er zijn ook mensen die de tweede rijs in de koelkast doen.quote:Op zondag 19 april 2015 19:02 schreef Bleie het volgende:
[..]
Geen idee hoe koud mijn koelkast precies staat. Maar ik ga het gewoon eens proberen. Maakt het nog uit of je de eerste of de tweede rijs in de koelkast doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |