Mijn fantasie ziet er een ovenschaal met gegratineerde hersens inquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:04 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
https://alexandracooks.co(...)accia-best-focaccia/
Straks met wat antipasti als avondmaal!
Ja, ik was iets te enthousiast met gaatjes makenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Mijn fantasie ziet er een ovenschaal met gegratineerde hersens in
Wauwquote:Op zondag 2 maart 2025 18:04 schreef Hupje het volgende:
Project stokbrood maken
[ afbeelding ]
Na tig keer roeren, kneden, slaan, vouwen en rijzeneindelijk klaar voor de laatste rijs. Lekker tussen de handdoek rolletjes voor de steun.
![]()
Toen insnijden met een scherp mes (wat niet scherp genoeg bleek) en de oven in. Niet op een steen, want die heb ik niet, wel met een bakje water erbij. Want dan krijg je een krokantere buitenkant. Stond er.
[ afbeelding ]
De onderkant is heel zacht, maar de bovenkant is echt heel hard![]()
![]()
Gelukkig kon ik het in plakjes serveren en viel dat niet zo op.
Trek in vers brood nu. Beetje boter en brokkelkaasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vorige batch baguette was ietsjes mooier. En die met zemel doe ik de volgende keer met wat minder zodat het deeg wat mooier rijst.
[ link | afbeelding ]
Desem eindelijk weer op het punt waar ik het graag heb. Aanpassen aan klimaat en meel hier duurde even![]()
(Brood ligt in deze oven om te koelen, met deur open en alleen ventilatie aan)
Baguette gaat straks met sardine 👌🏻quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Trek in vers brood nu. Beetje boter en brokkelkaas
Ik hou het bij kaasquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Baguette gaat straks met sardine 👌🏻
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:kaatje1 is er ook
Als je langs komt is je reis naar Schiphol het langste en duurste deel van de tripquote:
Dat denk ik ook wel ja. Wat is eigenlijk het dichtstbijzijnde vliegveld bij jullie?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je langs komt is je reis naar Schiphol het langste en duurste deel van de trip
Asturias airport, uurtje rijden. Net iets dichterbij dan de bouwmarktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Wat is eigenlijk het dichtstbijzijnde vliegveld bij jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |