Als je Waldkorn wilt, kun je het kopen waar je wil. Het is allemaal hetzelfde. Gemaakt door een firma met de naam CSM. Waldkorn is geen graansoort of meelsoort, het is een mix.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:21 schreef Goitske het volgende:
Als je donker brood wil moet je waldkorn meel van de molen nemen. Bijvoorbeeld de zuidmolen verkoopt het
Ik weet dat er kleurstof etc in zit. Maar als je echt dat donkere wil dan dan zal je wel op zoiets uit komenquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:27 schreef qltel het volgende:
[..]
Als je Waldkorn wilt, kun je het kopen waar je wil. Het is allemaal hetzelfde. Gemaakt door een firma met de naam CSM. Waldkorn is geen graansoort of meelsoort, het is een mix.
En ook daarin zit dus een kleurstof. En er zijn zoveel donkere mixen, en vrijwel allemaal hebben ze in elk geval het voordeel dat ze goedkoper zijn dan Waldkorn.
Of je haalt een zakje hiervan..quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet dat er kleurstof etc in zit. Maar als je echt dat donkere wil dan dan zal je wel op zoiets uit komen
Kan ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Of je haalt een zakje hiervan..
https://www.de-zuidmolen.(...)rstemoutmeel-donker/
Mij ook niet, hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kan ook
Mij boeit de kleur van het brood niet. Ik heb een klein zakje waldkorn zo nu en dan omdat mijn man die lekker vind.
Oh jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Gebrand moutmeel. Dat spul ruikt zelfs naar koffiebonen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |