Ik ook. PR moet 'm beter liggen dan de RVV. In de editie die Van Summeren won, had Boom ook kunnen winnen, als hij niet had lekgereden op het moment dat hij na Wallers bij de groep Van Summeren aansloot.quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Na vandaag verwacht ik wel iets van Boom.
Als het weerbericht zo blijft, ga ik misschien weer de toertocht rijden a.s. zaterdag.quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
verwachtingen voor Roubaix zijn 15 graden.
Wordt dus een stoffige editie.
Ben zelf aan het denken om die kant op te gaan.
Leuk! Al lijkt me 21 punten bezoeken bij zo'n A naar B koers wel heel lastig.quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
verwachtingen voor Roubaix zijn 15 graden.
Wordt dus een stoffige editie.
Ben zelf aan het denken om die kant op te gaan.
Lijkt me geweldig om deze koerst eens live te aanschouwen.
21 is wat veel, maar op de motor moet 6 wel haalbaar zijn, lijkt me.quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk! Al lijkt me 21 punten bezoeken bij zo'n A naar B koers wel heel lastig.
Wordt inderdaad geen 21 keer (mede omdat ik daar de omgeving niet ken) en ik niet helemaal naar Compiegne rij.quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk! Al lijkt me 21 punten bezoeken bij zo'n A naar B koers wel heel lastig.
Daar heb je het bos (Trouee d'Arenberg) op ongeveer 100 kilometer van de finish en dan ligt er al een groot deel af.quote:Op maandag 6 april 2015 10:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Even de uitslag van vorig jaar gekeken.
Verschil tussen de nummer 1 en nummer laatst is circa 30min.
Nu weet ik dat in de Amstel eigenlijk peloton compleet is tot aan de Bemelerberg (circa 180km).
Daar is het verschil aan de finish tussen de 1e en de laatste een goede 15min.
Hoe zit dat met PR is het daar ook redelijk compleet na 180km koers, of valt het daar eerder uit elkaar?
Zo'n ontzettende toffe klassieker.quote:Op zondag 5 april 2015 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sinds 2012 RvV voorbij gestoken als dé klassieker voor mij
Sorry maar ik zie nu pas het Parijs Roubaix topic daar waar dit filmpje thuis hoort ! En dit topic zit trouwens onder de verkeerde sub categorie want het hoort bij het wielrennen te staan.quote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geloof dat je 'm nu in drie topics hebt gepost.
Dit topic zit onder geen enkele subcategorie/subforum, dus ook niet onder de verkeerde.quote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef forzaudinese het volgende:
En dit topic zit trouwens onder de verkeerde sub categorie want het hoort bij het wielrennen te staan.
Ben aan de hand van de routebeschrijving (wat met ASO koersen 1 groot drama is) en google maps een route aan het samenstellen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
21 is wat veel, maar op de motor moet 6 wel haalbaar zijn, lijkt me.
Volgens mij komen er nog wat stroken in de Tour.quote:Op maandag 6 april 2015 19:40 schreef forzaudinese het volgende:
Volgens mij krijgen we strook 25 deze zomer terug te zien in de Tour de France? Dat is wel een lekkere van 3,7 km.
Ik was er vorig jaar met mn broertje bij in de beruchte touretappe, we stonden op de Carrefour de L'Arbre, en we hadden bedacht daarna naar nog 2 stroken door te gaan. We hadden onze MTB's mee, om de auto iets verder vanaf de strook te kunnen parkeren, en dan snel heen en weer te rijden.quote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ben aan de hand van de routebeschrijving (wat met ASO koersen 1 groot drama is) en google maps een route aan het samenstellen.
Begin de koers te kijken vanaf de 1e strook (strook 27).
Zit nu met plannen bij strook 6, en zie ze tot aan dat punt (heel optimistisch geteld) 14x.
Maar moet de laatste 25km nog uitwerken.
Jammer genoeg moet ik op paar punten de route kruisen. Zal ongetwijfeld voor wat vetraging zorgen.
Hij blijft natuurlijk wel iemand voor de natte kasseien. Omdat ik zelf de marathon van Parijs ga rennen zondag heb ik het weer in de gaten gehouden en het wordt warm en droog.quote:Op maandag 6 april 2015 16:41 schreef Bugno het volgende:
Hopelijk blijft Boom pechvrij. Was vorig jaar in de Tour echt met afstand de beste op de keien. Benieuwd of Kristoff nog een week aan zijn vorm kan plakken.
Zone 22, 24 en 26 krijgen we terug te zien in de tour. http://www.letour.fr/le-tour/2015/fr/etape-4.htmlquote:Op maandag 6 april 2015 19:40 schreef forzaudinese het volgende:
Volgens mij krijgen we strook 25 deze zomer terug te zien in de Tour de France? Dat is wel een lekkere van 3,7 km.
Het is zeker te laat voor Lotto-Jumbo om Mathieu van der Poel nog te contracteren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:17 schreef TheArt het volgende:
De laatste kasseistrook voor het Bos van Wallers ligt er op dit moment zo bij:
[ afbeelding ]
Met motor kan ik tussen de files doorrijden hequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar met mn broertje bij in de beruchte touretappe, we stonden op de Carrefour de L'Arbre, en we hadden bedacht daarna naar nog 2 stroken door te gaan. We hadden onze MTB's mee, om de auto iets verder vanaf de strook te kunnen parkeren, en dan snel heen en weer te rijden.
Toen we na de passage daar bij het wegrijden in een enorme file door al die kleine dorpjes kwamen hebben we de moed maar meteen opgegeven. En ook omdat we na 4 uur in de regen steenkoud waren geworden.
Misschien dat het met de motor beter gaat hoor, maar over die smalle landweggetjes waarover iedereen door wil is het nog behoorlijk spannend of je plannen lukken. Als je motor een beetje off-road is, kan je ook over kasseienstroken (die niet bij het raceparcours horen) en grintwegen? Daar gaan de meeste mensen niet overheen, maar hebben wij ook gewoon gedaan, broertje wilde weten of zn auto echt ploegleiders-proof was, hij heeft nl. een Skoda Octavia
Nou succes, zou mooi zijn als je al 12 keer kunt halen haha.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Met motor kan ik tussen de files doorrijden he![]()
Zit heel optimistich op 15x. Maar zoals gezegd moet ik op paar punten het parcours 'snijden'.
als ik keer of 12 haal ben ik tevreden.
KOn na strook 6 ook nog kijken maar dan haal ik de finish niet meer, en dat lijkt me juist mooi om te zien. Vooral degene die later binnenkomen.
Ik vind het helemaal niet zo overschat, het is de strook die er (met afstand) het beroerdste bijligt.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef komrad het volgende:
Vind het bos wel wat overschat, het is eigenlijk niet veel meer de echte startvlag voor de koers.
dat begrijp ik maar de koers start er en eindigt er vooral voor de vallers. Maar winnen kun je daar nietquote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo overschat, het is de strook die er (met afstand) het beroerdste bijligt.
dd. Of Boomquote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
zou Greipel ook een leuke winnaar zijn. Die reed echt sterk in de RVV
Sowieso heeft Greipel nog nooit een echt monument gewonnen. En het is toch iemand die zich het hele jaar toont overal.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop op Wiggo maar anders zou Greipel ook een leuke winnaar zijn. Die reed echt sterk in de RVV
Uurtje voor de geplande doorkomst tijd is vroeg zat, als je de hele dag de sfeer wilt proeven kan je er ook eerder zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:45 schreef bazza180 het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst kijken, hebben gekozen om aan de carrefour te gaan zitten.
Is er iemand die weet hoe laat je er ongeveer moet zijn om er nog normaal op te kunnen?
"Stijn Devolder: ‘Roubaix ontbreekt nog op mijn palmares’"quote:
is op de fiets gefilmd. Zou mooi zijn als dit eens live in koers gebruikt werdquote:
Haha, uiteraard, ik zie het jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
is op de fiets gefilmd. Zou mooi zijn als dit eens live in koers gebruikt werd
Ja prachtig. Die huilende pa... Onwerkelijk moet dat zijn geweest om daar te staan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:11 schreef DeeBee het volgende:
Wat een genotsfilmpje is dat ook, zo mooi.
Net alsof de koning van Biafra geschikt was voor de kasseien.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:39 schreef Jason22 het volgende:
Maarten geeft nog even wat tips aan Nikihttp://nos.nl/artikel/202(...)je-los-te-laten.html
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:12 schreef Tourniquet het volgende:
Deze foto's: http://www.yarak.cc/remembering-roubaix
Nope. Ik vind ook alleen maar lijsten zonder nummers.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is ergens een startlijst MET rugnummers?
Site van PR heeft alleen lijst met namen.
Ik mis alleen zo'n ouderwets klakske (petje).quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:26 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Vintage Bokkema vorig jaar in de Tour, wie anders draagt z'n bril zo.
Ziet 't niet naar uit.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat dat morgen ook zo zal zijn, en hard ook.
Thanks.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:17 schreef Marcoss het volgende:
Hier wel met rugnummers
http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjYwNjI=
Niet op Canvas, maar op Een.quote:
Ik had meer met de overwinning van Boom dan van Terpstra eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog ff een stukje van de Tour van vorig jaar teruggekeken ... prachtig. Jammer dat het morgen weer echt lenteweer wordt.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had meer met de overwinning van Boom dan van Terpstra eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:05 schreef forzaudinese het volgende:
P.S Vorig jaar heeft hij trouwens ook niet Roubaix gewonnen omdat hij de beste man was op de kasseien maar omdat iedereen naar elkaar aan het kijken was en daar kon hij van profiteren..
zo wonnen knaven en vansummeren ook. Heb daar weinig moeite meequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deels omdat ik niet veel heb met Terpstra maar ook vanwege onderstaande reden:
[..]
vind dat Terpstra daarmee tekort wordt gedaan. Die heeft podia in E3, Gent-Wevelgem, Ronde van Vlaanderen en eerder al Parijs-Roubaix. Twee keer Dwars door Vlaanderen gewonnen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef franklop het volgende:
[..]
zo wonnen knaven en vansummeren ook. Heb daar weinig moeite mee
Vermoedelijk niet; voor heel België wordt stralend weer voorspeld, en ik denk niet dat het net twintig kilometer over de grens gaat dracheren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat dat morgen ook zo zal zijn, en hard ook.
hoho ik ben pro Terpstra hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
vind dat Terpstra daarmee tekort wordt gedaan. Die heeft podia in E3, Gent-Wevelgem, Ronde van Vlaanderen en eerder al Parijs-Roubaix. Twee keer Dwars door Vlaanderen gewonnen.
Bovendien dat Terpstra op 5 km van de finish 'gewoon' bij de topfavorieten. Van Summeren en in mindere mate Knaven gingen veel vroeger.
Voor de ploeg lijkt het me beter dat Terpstra ergens anders gaat rijden, Stybar past veel beter binnen de ploeg.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gok: als Terpstra alweer de sluwste blijkt te zijn en Stybar hierdoor opnieuw moet inhouden en voor een ereplaats rijden, dan rijdt Stybar volgend jaar niet meer voor Etixx.
Weerbericht voor Roubaix is ook mooi. Wel redelijk harde westenwind. Dus tegen op Carrefour en Mons-en-Pevele.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet; voor heel België wordt stralend weer voorspeld, en ik denk niet dat het net twintig kilometer over de grens gaat dracheren.
Terpstra was teruggekeerd omdat de leiders te veel naar elkaar keken. Toen het echt hard ging, kon hij gewoon niet mee. Net als Boonen trouwens. Stybar wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bovendien dat Terpstra op 5 km van de finish 'gewoon' bij de topfavorieten. Van Summeren en in mindere mate Knaven gingen veel vroeger.
Prima koersje was dat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:57 schreef DeeBee het volgende:
Erg veel genot toch wel, deze etappe vorig jaar.
Nibali is een kasseiengodquote:Op zondag 12 april 2015 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima koersje was dat.
Astana heeft daar de Tour gewonnen.
Haha, die was ik nog vergeten. Astana traint alleen in Noord-Frankrijk, kasseitjes rammen...de helden.quote:
Allemaal dankzij Vino...dankzij zijn brief is iedereen in Team Astana op scherp gezet.quote:Op zondag 12 april 2015 01:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, die was ik nog vergeten. Astana traint alleen in Noord-Frankrijk, kasseitjes rammen...de helden.
Boom rijdt morgen lek op Pevele. Geef ik je op een briefje.quote:Op zondag 12 april 2015 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Vino...dankzij zijn brief is iedereen in Team Astana op scherp gezet.![]()
Boom gaat morgen dus gewoon winnen.
Di Luca is helaas gestopt...quote:
Mooie stofhapdag toegewenst, Sjoerd.quote:Op zondag 12 april 2015 01:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zo.
Routekaart op motor geplakt? Check
Startlijst uitgeprint? Check?
Kijkplaatsen in Tomtom? Check
Batterijen van fototoestel opgeladen? Check
Radioscanner opgeladen? Check
Oordoppen om koersradio te ontvangen klaar liggen? Check
Zin IN!![]()
9u op de motor, nu hoognodig slapen
Vanuit chauvinistisch oogpunt zou ik daarvoor tekenenquote:Op zondag 12 april 2015 10:49 schreef Reya het volgende:
Sven Nys zet Boom, Wiggins en Terpstra in zijn top-drie.
Ik dacht 13:00 Eurosport, 10 minuten later NOS en 13:30 Sporza.quote:Op zondag 12 april 2015 12:13 schreef Doevelaer het volgende:
Enig idee vanaf wanneer en waar ik beeld kan vinden?
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 12-04-2015 om 12:30:29Ik heb vandaag tot nog toe 2 bier gedronken. Dat betekent dat ik anderhalf biertje achter loopt op het schema van de Ronde van Vlaanderen. reageer retweet
2010 volgens mijquote:Op zondag 12 april 2015 12:33 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan iemand mij zeggen in welke editie Cancellara er vandoor ging en 50km alleen naar de streep iedereen eruit reed? Prachtige editie was dat.
Stoere boi dit.quote:Op zondag 12 april 2015 12:34 schreef IbanMayo het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 12-04-2015 om 12:30:29Ik heb vandaag tot nog toe 2 bier gedronken. Dat betekent dat ik anderhalf biertje achter loopt op het schema van de Ronde van Vlaanderen. reageer retweet
Zo worden zeer veel koersen beslist.... En daarnaast zat Terpstra op 4km? voor het einde gewoon bij de favorieten hoor. Dan ben je dus zelf ook zeer sterk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deels omdat ik niet veel heb met Terpstra maar ook vanwege onderstaande reden:
[..]
Hij kan zich nu mooi voorbereiden op de Tour.quote:Op zondag 12 april 2015 13:15 schreef TargaFlorio het volgende:
STIJN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In afgelopen dagen een quote gelezen dat alleen P-R nog op z'n verlanglijst staat, kortom de Tour gunt hij aan anderen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij kan zich nu mooi voorbereiden op de Tour.
Wel zo sportief.quote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In afgelopen dagen een quote gelezen dat alleen P-R nog op z'n verlanglijst staat, kortom de Tour gunt hij aan anderen.
Ik denk het niet meer, misschien tijdens San Sebastian zodat Herbert uit kan rusten van de Tour.quote:
Compiegne-Roubaix klinkt niet lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
waarom noemen ze het deze wedstrijd parijs roubaix terwijl het niet eens in parijs begint
raadsel voor mij
Tsja, waarom noemen ze Dakar, Dakar terwijl het in Argentinie en Chili wordt verredenquote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
waarom noemen ze het deze wedstrijd parijs roubaix terwijl het niet eens in parijs begint
raadsel voor mij
quote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
raadsel voor mij
quote:From its beginning in 1896 until 1967 it started in Paris and ended in Roubaix; since 1968 the start has been in Compiègne (about 85 kilometres (53 mi) north-east from Paris centre).
Vroeger reden ze ook in een meer rechte lijn van Parijs naar Roubaix. Als je dat nu zou doen, zou je veel minder kasseistroken hebben, omdat veel wegen ondertussen zijn geasfalteerd.quote:
Beetje onbeschoft om Mart op te zadelen met zo'n non-wedstrijd.quote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk het niet meer, misschien tijdens San Sebastian zodat Herbert uit kan rusten van de Tour.
*zap*quote:
20 kmquote:
Ik heb nog hoop dat Mart de Ardennen klassiekers mag doen. Voorgaande jaren deed Herbert dat, misschien hebben ze nu omgewisseld.quote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk het niet meer, misschien tijdens San Sebastian zodat Herbert uit kan rusten van de Tour.
Waar stond het in dan ? Was 'm net al kwijt ja.quote:Op zondag 12 april 2015 13:42 schreef Steven184 het volgende:
Kan een Mod dit topic trouwens even in het subforum "wielrennen" knallen?
Devolder
Hij stond gewoon in Spt, maar dus niet in wielrennenquote:Op zondag 12 april 2015 13:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar stond het in dan ? Was 'm net al kwijt ja.
Ligt er een beetje aan hoeveel knechten het Bos overleven...quote:Op zondag 12 april 2015 13:48 schreef Jason22 het volgende:
Het zou me niets verbazen als de kopgroep weg blijft. Krijgen we Rast als winnaar!
EQS en Sky zullen het dan nog meer kopwerk moeten doen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel knechten het Bos overleven...
https://www.procyclinglive.com/livestream/quote:Op zondag 12 april 2015 13:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand een fatsoenlijk werkende stream? NOS niet echt een optie ivm wonen in AustralieHola unblocker lijkt ook niet te werken
http://cyclinghub.tv/livestream?hc_location=ufi heeft de Britse Eurosport.quote:Op zondag 12 april 2015 13:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand een fatsoenlijk werkende stream? NOS niet echt een optie ivm wonen in AustralieHola unblocker lijkt ook niet te werken
't gaat nu wel hard, zo te zien.quote:Op zondag 12 april 2015 13:59 schreef franklop het volgende:
voor het bos zal het nog wel richting de 5 minuten of iets lager gaan
Lekker eten nadien.quote:Op zondag 12 april 2015 13:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Beetje onbeschoft om Mart op te zadelen met zo'n non-wedstrijd.
Bedoelde meer; als in voor de zegequote:
Hij gaat de stenen ff goed leggen. Hij dacht natuurlijk "dat kan ik beter."quote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eens stratenmaker, altijd stratenmaker.
Daar reden ze vroeger ook vaak overheen, maar nu staan de hekken ertussen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:11 schreef chufi het volgende:
Er ligt gewoon een mooi fietspad naast..... Ik zou het wel weten
Minuutje of 5 denk ik.quote:Op zondag 12 april 2015 14:14 schreef franklop het volgende:
Dat verschil bovenin lijkt me al stuk minder dan dit
Zal wel ongeveer kloppen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:14 schreef franklop het volgende:
Dat verschil bovenin lijkt me al stuk minder dan dit
Je vergeet Tiesjquote:Op zondag 12 april 2015 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Lotto (Belgie) gooit alles op een mooie 7e plek voor Roelandts.
Oh ja, da's waar. Maar denk niet dat ze de kaarten op hem zetten vandaag.quote:
quote:De Nederlandse junioren maakten vandaag indruk in Parijs-Roubaix voor junioren, waar ze de eerste twee plekken bezetten. Bram Welten en Pascal Eenkhoorn reden met Vlaming Dewulf weg in de finale. Welten won vervolgens voor Eenkhoorn.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Vanmarcke zat toch gewoon goed voorin of zag ik dat nou verkeerd ?
Klopt, Michel zit paniek te zaaien.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Klopt, Wuyts zag Tankink voor Vanmarcke aan.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Alsof die dan zou winnenquote:Op zondag 12 april 2015 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Gaat een massaspurt worden. Jammer dat Theo Bos niet meedoet.
Kenny van Hummel, niet te vergeten.quote:Op zondag 12 april 2015 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Gaat een massaspurt worden. Jammer dat Theo Bos niet meedoet.
hahahahquote:Op zondag 12 april 2015 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Die Lotto renner kreeg de slagboom op z'n rug
Nog een Lotto renner mogelijk in de lappenmand.quote:Op zondag 12 april 2015 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Die Lotto renner kreeg de slagboom op z'n rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |