abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2015 @ 20:35:35 #26
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_151429339
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

21 is wat veel, maar op de motor moet 6 wel haalbaar zijn, lijkt me.
Ben aan de hand van de routebeschrijving (wat met ASO koersen 1 groot drama is) en google maps een route aan het samenstellen.
Begin de koers te kijken vanaf de 1e strook (strook 27).
Zit nu met plannen bij strook 6, en zie ze tot aan dat punt (heel optimistisch geteld) 14x.
Maar moet de laatste 25km nog uitwerken.
Jammer genoeg moet ik op paar punten de route kruisen. Zal ongetwijfeld voor wat vetraging zorgen.
Net efkes anges
pi_151429475
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 19:40 schreef forzaudinese het volgende:
Volgens mij krijgen we strook 25 deze zomer terug te zien in de Tour de France? Dat is wel een lekkere van 3,7 km. :)
Volgens mij komen er nog wat stroken in de Tour.
pi_151432685

Voor de liefhebbers vorig jaar nog even, dat was toch wel een erg lekkere finale ook. ^O^
Jack does it in real time...
  maandag 6 april 2015 @ 23:07:41 #29
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_151436259
Kan niet wachten! Na P-R zijn het enkel sprintjes heuvel op in de overige klassiekers.
The more debt, the better
pi_151448400
De laatste kasseistrook voor het Bos van Wallers ligt er op dit moment zo bij :D:

dinsdag 7 april 2015 @ 15:42:29 #31
130803 Gripper
Get a grip
pi_151450681
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Ben aan de hand van de routebeschrijving (wat met ASO koersen 1 groot drama is) en google maps een route aan het samenstellen.
Begin de koers te kijken vanaf de 1e strook (strook 27).
Zit nu met plannen bij strook 6, en zie ze tot aan dat punt (heel optimistisch geteld) 14x.
Maar moet de laatste 25km nog uitwerken.
Jammer genoeg moet ik op paar punten de route kruisen. Zal ongetwijfeld voor wat vetraging zorgen.
Ik was er vorig jaar met mn broertje bij in de beruchte touretappe, we stonden op de Carrefour de L'Arbre, en we hadden bedacht daarna naar nog 2 stroken door te gaan. We hadden onze MTB's mee, om de auto iets verder vanaf de strook te kunnen parkeren, en dan snel heen en weer te rijden.
Toen we na de passage daar bij het wegrijden in een enorme file door al die kleine dorpjes kwamen hebben we de moed maar meteen opgegeven. En ook omdat we na 4 uur in de regen steenkoud waren geworden.

Misschien dat het met de motor beter gaat hoor, maar over die smalle landweggetjes waarover iedereen door wil is het nog behoorlijk spannend of je plannen lukken. Als je motor een beetje off-road is, kan je ook over kasseienstroken (die niet bij het raceparcours horen) en grintwegen? Daar gaan de meeste mensen niet overheen, maar hebben wij ook gewoon gedaan, broertje wilde weten of zn auto echt ploegleiders-proof was, hij heeft nl. een Skoda Octavia :D
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_151451103
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:41 schreef Bugno het volgende:

Hopelijk blijft Boom pechvrij. Was vorig jaar in de Tour echt met afstand de beste op de keien. Benieuwd of Kristoff nog een week aan zijn vorm kan plakken.
Hij blijft natuurlijk wel iemand voor de natte kasseien. Omdat ik zelf de marathon van Parijs ga rennen zondag heb ik het weer in de gaten gehouden en het wordt warm en droog.

Zal trouwens wel doorrennen, wil uiteraard P-R zien ;-)
pi_151456340
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 19:40 schreef forzaudinese het volgende:
Volgens mij krijgen we strook 25 deze zomer terug te zien in de Tour de France? Dat is wel een lekkere van 3,7 km. :)
Zone 22, 24 en 26 krijgen we terug te zien in de tour. http://www.letour.fr/le-tour/2015/fr/etape-4.html
leven zoals het leven is
pi_151456662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:17 schreef TheArt het volgende:
De laatste kasseistrook voor het Bos van Wallers ligt er op dit moment zo bij :D:

[ afbeelding ]
Het is zeker te laat voor Lotto-Jumbo om Mathieu van der Poel nog te contracteren?
  woensdag 8 april 2015 @ 22:08:40 #35
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_151498697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik was er vorig jaar met mn broertje bij in de beruchte touretappe, we stonden op de Carrefour de L'Arbre, en we hadden bedacht daarna naar nog 2 stroken door te gaan. We hadden onze MTB's mee, om de auto iets verder vanaf de strook te kunnen parkeren, en dan snel heen en weer te rijden.
Toen we na de passage daar bij het wegrijden in een enorme file door al die kleine dorpjes kwamen hebben we de moed maar meteen opgegeven. En ook omdat we na 4 uur in de regen steenkoud waren geworden.

Misschien dat het met de motor beter gaat hoor, maar over die smalle landweggetjes waarover iedereen door wil is het nog behoorlijk spannend of je plannen lukken. Als je motor een beetje off-road is, kan je ook over kasseienstroken (die niet bij het raceparcours horen) en grintwegen? Daar gaan de meeste mensen niet overheen, maar hebben wij ook gewoon gedaan, broertje wilde weten of zn auto echt ploegleiders-proof was, hij heeft nl. een Skoda Octavia :D
Met motor kan ik tussen de files doorrijden he ;)
Zit heel optimistich op 15x. Maar zoals gezegd moet ik op paar punten het parcours 'snijden'.
als ik keer of 12 haal ben ik tevreden.
KOn na strook 6 ook nog kijken maar dan haal ik de finish niet meer, en dat lijkt me juist mooi om te zien. Vooral degene die later binnenkomen.
Net efkes anges
pi_151528061
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Met motor kan ik tussen de files doorrijden he ;)
Zit heel optimistich op 15x. Maar zoals gezegd moet ik op paar punten het parcours 'snijden'.
als ik keer of 12 haal ben ik tevreden.
KOn na strook 6 ook nog kijken maar dan haal ik de finish niet meer, en dat lijkt me juist mooi om te zien. Vooral degene die later binnenkomen.
Nou succes, zou mooi zijn als je al 12 keer kunt halen haha.
Ben er vorig jaar geweest, arrangement met een bus. Bij de start geweest, op een punt dat nog ver voor de kasseien ligt, strook 25, strook 18, strook 12 en bij de wielerbaan. Tussendoor de koers ook gevolgd in de bus. Geweldige dag gehad. En dan ook een Nederlander die won toen, dat maakte het alleen maar mooier.

De Hel O+
Carrefour de l'arbre O+
Forêt d'Arenberg O+

De allermooiste koers van het jaar! Hup Boom en Terpstra! *O*
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_151528145
Mooie koers :P

Vind het bos wel wat overschat, het is eigenlijk niet veel meer de echte startvlag voor de koers.

Kijk vooral uit naar mons-en-pevele en Carrefour de l'arbre _O_
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151530836
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef komrad het volgende:

Vind het bos wel wat overschat, het is eigenlijk niet veel meer de echte startvlag voor de koers.

Ik vind het helemaal niet zo overschat, het is de strook die er (met afstand) het beroerdste bijligt.
pi_151531089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo overschat, het is de strook die er (met afstand) het beroerdste bijligt.
dat begrijp ik maar de koers start er en eindigt er vooral voor de vallers. Maar winnen kun je daar niet
pi_151531164
En ze hadden vorig jaar in de tour de streep in het bos moeten leggen :P
pi_151532178
Tankink heeft zijn hand gekneusd bij de verkenning. Echt, het gaat maar door daar :')
pi_151534053
Ik hoop op Wiggo maar anders zou Greipel ook een leuke winnaar zijn. Die reed echt sterk in de RVV
pi_151536377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
zou Greipel ook een leuke winnaar zijn. Die reed echt sterk in de RVV
dd. Of Boom
pi_151542287
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop op Wiggo maar anders zou Greipel ook een leuke winnaar zijn. Die reed echt sterk in de RVV
Sowieso heeft Greipel nog nooit een echt monument gewonnen. En het is toch iemand die zich het hele jaar toont overal.
pi_151544319
Ik ga dit jaar voor het eerst kijken, hebben gekozen om aan de carrefour te gaan zitten.
Is er iemand die weet hoe laat je er ongeveer moet zijn om er nog normaal op te kunnen?
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:21:09 #47
130803 Gripper
Get a grip
pi_151545321
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:45 schreef bazza180 het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst kijken, hebben gekozen om aan de carrefour te gaan zitten.
Is er iemand die weet hoe laat je er ongeveer moet zijn om er nog normaal op te kunnen?
Uurtje voor de geplande doorkomst tijd is vroeg zat, als je de hele dag de sfeer wilt proeven kan je er ook eerder zijn.
Als je slim bent zet je je auto in een van de dorpjes neer: Gruson, Campin of Cysoing. Je zou dan evt nog een MTB achterop je auto kunnen zetten zodat je naar een mooi plekje halverwege de kasseistrook kan fietsen. Dat scheelt je weer in de file staan als je weg wilt, want opd e weg direct langs de kasseistrook (D90) staat het ramvol met auto's.
Zo deden wij het afgelopen zomer tijdens de touretappe ook.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:27:58 #48
66825 Reya
Fier Wallon
pi_151549436
quote:
Stijn Devolder: ‘Roubaix ontbreekt nog op mijn palmares’
Sterke Stijn onthult zijn ambities _O_
pi_151555765
Tsjalingii in de kopgroep zou weer leuk zijn !
pi_151557294
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:27 schreef Reya het volgende:

[..]

Sterke Stijn onthult zijn ambities _O_
"Stijn Devolder: ‘Roubaix ontbreekt nog op mijn palmares’"

Kan ik hier uit opmaken dat hij het winnen van de Tour opgegeven heeft? :{ :'( -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')