Ik ook. PR moet 'm beter liggen dan de RVV. In de editie die Van Summeren won, had Boom ook kunnen winnen, als hij niet had lekgereden op het moment dat hij na Wallers bij de groep Van Summeren aansloot.quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Na vandaag verwacht ik wel iets van Boom.
Als het weerbericht zo blijft, ga ik misschien weer de toertocht rijden a.s. zaterdag.quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
verwachtingen voor Roubaix zijn 15 graden.
Wordt dus een stoffige editie.
Ben zelf aan het denken om die kant op te gaan.
Leuk! Al lijkt me 21 punten bezoeken bij zo'n A naar B koers wel heel lastig.quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
verwachtingen voor Roubaix zijn 15 graden.
Wordt dus een stoffige editie.
Ben zelf aan het denken om die kant op te gaan.
Lijkt me geweldig om deze koerst eens live te aanschouwen.
21 is wat veel, maar op de motor moet 6 wel haalbaar zijn, lijkt me.quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk! Al lijkt me 21 punten bezoeken bij zo'n A naar B koers wel heel lastig.
Wordt inderdaad geen 21 keer (mede omdat ik daar de omgeving niet ken) en ik niet helemaal naar Compiegne rij.quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk! Al lijkt me 21 punten bezoeken bij zo'n A naar B koers wel heel lastig.
Daar heb je het bos (Trouee d'Arenberg) op ongeveer 100 kilometer van de finish en dan ligt er al een groot deel af.quote:Op maandag 6 april 2015 10:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Even de uitslag van vorig jaar gekeken.
Verschil tussen de nummer 1 en nummer laatst is circa 30min.
Nu weet ik dat in de Amstel eigenlijk peloton compleet is tot aan de Bemelerberg (circa 180km).
Daar is het verschil aan de finish tussen de 1e en de laatste een goede 15min.
Hoe zit dat met PR is het daar ook redelijk compleet na 180km koers, of valt het daar eerder uit elkaar?
Zo'n ontzettende toffe klassieker.quote:Op zondag 5 april 2015 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sinds 2012 RvV voorbij gestoken als dé klassieker voor mij
Sorry maar ik zie nu pas het Parijs Roubaix topic daar waar dit filmpje thuis hoort ! En dit topic zit trouwens onder de verkeerde sub categorie want het hoort bij het wielrennen te staan.quote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geloof dat je 'm nu in drie topics hebt gepost.
Dit topic zit onder geen enkele subcategorie/subforum, dus ook niet onder de verkeerde.quote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef forzaudinese het volgende:
En dit topic zit trouwens onder de verkeerde sub categorie want het hoort bij het wielrennen te staan.
Ben aan de hand van de routebeschrijving (wat met ASO koersen 1 groot drama is) en google maps een route aan het samenstellen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
21 is wat veel, maar op de motor moet 6 wel haalbaar zijn, lijkt me.
Volgens mij komen er nog wat stroken in de Tour.quote:Op maandag 6 april 2015 19:40 schreef forzaudinese het volgende:
Volgens mij krijgen we strook 25 deze zomer terug te zien in de Tour de France? Dat is wel een lekkere van 3,7 km.
Ik was er vorig jaar met mn broertje bij in de beruchte touretappe, we stonden op de Carrefour de L'Arbre, en we hadden bedacht daarna naar nog 2 stroken door te gaan. We hadden onze MTB's mee, om de auto iets verder vanaf de strook te kunnen parkeren, en dan snel heen en weer te rijden.quote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ben aan de hand van de routebeschrijving (wat met ASO koersen 1 groot drama is) en google maps een route aan het samenstellen.
Begin de koers te kijken vanaf de 1e strook (strook 27).
Zit nu met plannen bij strook 6, en zie ze tot aan dat punt (heel optimistisch geteld) 14x.
Maar moet de laatste 25km nog uitwerken.
Jammer genoeg moet ik op paar punten de route kruisen. Zal ongetwijfeld voor wat vetraging zorgen.
Hij blijft natuurlijk wel iemand voor de natte kasseien. Omdat ik zelf de marathon van Parijs ga rennen zondag heb ik het weer in de gaten gehouden en het wordt warm en droog.quote:Op maandag 6 april 2015 16:41 schreef Bugno het volgende:
Hopelijk blijft Boom pechvrij. Was vorig jaar in de Tour echt met afstand de beste op de keien. Benieuwd of Kristoff nog een week aan zijn vorm kan plakken.
Zone 22, 24 en 26 krijgen we terug te zien in de tour. http://www.letour.fr/le-tour/2015/fr/etape-4.htmlquote:Op maandag 6 april 2015 19:40 schreef forzaudinese het volgende:
Volgens mij krijgen we strook 25 deze zomer terug te zien in de Tour de France? Dat is wel een lekkere van 3,7 km.
Het is zeker te laat voor Lotto-Jumbo om Mathieu van der Poel nog te contracteren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:17 schreef TheArt het volgende:
De laatste kasseistrook voor het Bos van Wallers ligt er op dit moment zo bij:
[ afbeelding ]
Met motor kan ik tussen de files doorrijden hequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar met mn broertje bij in de beruchte touretappe, we stonden op de Carrefour de L'Arbre, en we hadden bedacht daarna naar nog 2 stroken door te gaan. We hadden onze MTB's mee, om de auto iets verder vanaf de strook te kunnen parkeren, en dan snel heen en weer te rijden.
Toen we na de passage daar bij het wegrijden in een enorme file door al die kleine dorpjes kwamen hebben we de moed maar meteen opgegeven. En ook omdat we na 4 uur in de regen steenkoud waren geworden.
Misschien dat het met de motor beter gaat hoor, maar over die smalle landweggetjes waarover iedereen door wil is het nog behoorlijk spannend of je plannen lukken. Als je motor een beetje off-road is, kan je ook over kasseienstroken (die niet bij het raceparcours horen) en grintwegen? Daar gaan de meeste mensen niet overheen, maar hebben wij ook gewoon gedaan, broertje wilde weten of zn auto echt ploegleiders-proof was, hij heeft nl. een Skoda Octavia
Nou succes, zou mooi zijn als je al 12 keer kunt halen haha.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Met motor kan ik tussen de files doorrijden he![]()
Zit heel optimistich op 15x. Maar zoals gezegd moet ik op paar punten het parcours 'snijden'.
als ik keer of 12 haal ben ik tevreden.
KOn na strook 6 ook nog kijken maar dan haal ik de finish niet meer, en dat lijkt me juist mooi om te zien. Vooral degene die later binnenkomen.
Ik vind het helemaal niet zo overschat, het is de strook die er (met afstand) het beroerdste bijligt.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef komrad het volgende:
Vind het bos wel wat overschat, het is eigenlijk niet veel meer de echte startvlag voor de koers.
dat begrijp ik maar de koers start er en eindigt er vooral voor de vallers. Maar winnen kun je daar nietquote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo overschat, het is de strook die er (met afstand) het beroerdste bijligt.
dd. Of Boomquote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
zou Greipel ook een leuke winnaar zijn. Die reed echt sterk in de RVV
Sowieso heeft Greipel nog nooit een echt monument gewonnen. En het is toch iemand die zich het hele jaar toont overal.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop op Wiggo maar anders zou Greipel ook een leuke winnaar zijn. Die reed echt sterk in de RVV
Uurtje voor de geplande doorkomst tijd is vroeg zat, als je de hele dag de sfeer wilt proeven kan je er ook eerder zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:45 schreef bazza180 het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst kijken, hebben gekozen om aan de carrefour te gaan zitten.
Is er iemand die weet hoe laat je er ongeveer moet zijn om er nog normaal op te kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |