Ik had meer met de overwinning van Boom dan van Terpstra eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog ff een stukje van de Tour van vorig jaar teruggekeken ... prachtig. Jammer dat het morgen weer echt lenteweer wordt.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had meer met de overwinning van Boom dan van Terpstra eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:05 schreef forzaudinese het volgende:
P.S Vorig jaar heeft hij trouwens ook niet Roubaix gewonnen omdat hij de beste man was op de kasseien maar omdat iedereen naar elkaar aan het kijken was en daar kon hij van profiteren..
zo wonnen knaven en vansummeren ook. Heb daar weinig moeite meequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deels omdat ik niet veel heb met Terpstra maar ook vanwege onderstaande reden:
[..]
vind dat Terpstra daarmee tekort wordt gedaan. Die heeft podia in E3, Gent-Wevelgem, Ronde van Vlaanderen en eerder al Parijs-Roubaix. Twee keer Dwars door Vlaanderen gewonnen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef franklop het volgende:
[..]
zo wonnen knaven en vansummeren ook. Heb daar weinig moeite mee
Vermoedelijk niet; voor heel België wordt stralend weer voorspeld, en ik denk niet dat het net twintig kilometer over de grens gaat dracheren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat dat morgen ook zo zal zijn, en hard ook.
hoho ik ben pro Terpstra hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
vind dat Terpstra daarmee tekort wordt gedaan. Die heeft podia in E3, Gent-Wevelgem, Ronde van Vlaanderen en eerder al Parijs-Roubaix. Twee keer Dwars door Vlaanderen gewonnen.
Bovendien dat Terpstra op 5 km van de finish 'gewoon' bij de topfavorieten. Van Summeren en in mindere mate Knaven gingen veel vroeger.
Voor de ploeg lijkt het me beter dat Terpstra ergens anders gaat rijden, Stybar past veel beter binnen de ploeg.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gok: als Terpstra alweer de sluwste blijkt te zijn en Stybar hierdoor opnieuw moet inhouden en voor een ereplaats rijden, dan rijdt Stybar volgend jaar niet meer voor Etixx.
Weerbericht voor Roubaix is ook mooi. Wel redelijk harde westenwind. Dus tegen op Carrefour en Mons-en-Pevele.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet; voor heel België wordt stralend weer voorspeld, en ik denk niet dat het net twintig kilometer over de grens gaat dracheren.
Terpstra was teruggekeerd omdat de leiders te veel naar elkaar keken. Toen het echt hard ging, kon hij gewoon niet mee. Net als Boonen trouwens. Stybar wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bovendien dat Terpstra op 5 km van de finish 'gewoon' bij de topfavorieten. Van Summeren en in mindere mate Knaven gingen veel vroeger.
Prima koersje was dat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:57 schreef DeeBee het volgende:
Erg veel genot toch wel, deze etappe vorig jaar.
Nibali is een kasseiengodquote:Op zondag 12 april 2015 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima koersje was dat.
Astana heeft daar de Tour gewonnen.
Haha, die was ik nog vergeten. Astana traint alleen in Noord-Frankrijk, kasseitjes rammen...de helden.quote:
Allemaal dankzij Vino...dankzij zijn brief is iedereen in Team Astana op scherp gezet.quote:Op zondag 12 april 2015 01:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, die was ik nog vergeten. Astana traint alleen in Noord-Frankrijk, kasseitjes rammen...de helden.
Boom rijdt morgen lek op Pevele. Geef ik je op een briefje.quote:Op zondag 12 april 2015 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Vino...dankzij zijn brief is iedereen in Team Astana op scherp gezet.![]()
Boom gaat morgen dus gewoon winnen.
Di Luca is helaas gestopt...quote:
Mooie stofhapdag toegewenst, Sjoerd.quote:Op zondag 12 april 2015 01:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zo.
Routekaart op motor geplakt? Check
Startlijst uitgeprint? Check?
Kijkplaatsen in Tomtom? Check
Batterijen van fototoestel opgeladen? Check
Radioscanner opgeladen? Check
Oordoppen om koersradio te ontvangen klaar liggen? Check
Zin IN!![]()
9u op de motor, nu hoognodig slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |