Vanuit chauvinistisch oogpunt zou ik daarvoor tekenenquote:Op zondag 12 april 2015 10:49 schreef Reya het volgende:
Sven Nys zet Boom, Wiggins en Terpstra in zijn top-drie.
Ik dacht 13:00 Eurosport, 10 minuten later NOS en 13:30 Sporza.quote:Op zondag 12 april 2015 12:13 schreef Doevelaer het volgende:
Enig idee vanaf wanneer en waar ik beeld kan vinden?
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 12-04-2015 om 12:30:29Ik heb vandaag tot nog toe 2 bier gedronken. Dat betekent dat ik anderhalf biertje achter loopt op het schema van de Ronde van Vlaanderen. reageer retweet
2010 volgens mijquote:Op zondag 12 april 2015 12:33 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan iemand mij zeggen in welke editie Cancellara er vandoor ging en 50km alleen naar de streep iedereen eruit reed? Prachtige editie was dat.
Stoere boi dit.quote:Op zondag 12 april 2015 12:34 schreef IbanMayo het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 12-04-2015 om 12:30:29Ik heb vandaag tot nog toe 2 bier gedronken. Dat betekent dat ik anderhalf biertje achter loopt op het schema van de Ronde van Vlaanderen. reageer retweet
Zo worden zeer veel koersen beslist.... En daarnaast zat Terpstra op 4km? voor het einde gewoon bij de favorieten hoor. Dan ben je dus zelf ook zeer sterk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deels omdat ik niet veel heb met Terpstra maar ook vanwege onderstaande reden:
[..]
Hij kan zich nu mooi voorbereiden op de Tour.quote:Op zondag 12 april 2015 13:15 schreef TargaFlorio het volgende:
STIJN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In afgelopen dagen een quote gelezen dat alleen P-R nog op z'n verlanglijst staat, kortom de Tour gunt hij aan anderen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij kan zich nu mooi voorbereiden op de Tour.
Wel zo sportief.quote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In afgelopen dagen een quote gelezen dat alleen P-R nog op z'n verlanglijst staat, kortom de Tour gunt hij aan anderen.
Ik denk het niet meer, misschien tijdens San Sebastian zodat Herbert uit kan rusten van de Tour.quote:
Compiegne-Roubaix klinkt niet lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
waarom noemen ze het deze wedstrijd parijs roubaix terwijl het niet eens in parijs begint
raadsel voor mij
Tsja, waarom noemen ze Dakar, Dakar terwijl het in Argentinie en Chili wordt verredenquote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
waarom noemen ze het deze wedstrijd parijs roubaix terwijl het niet eens in parijs begint
raadsel voor mij
quote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
raadsel voor mij
quote:From its beginning in 1896 until 1967 it started in Paris and ended in Roubaix; since 1968 the start has been in Compiègne (about 85 kilometres (53 mi) north-east from Paris centre).
Vroeger reden ze ook in een meer rechte lijn van Parijs naar Roubaix. Als je dat nu zou doen, zou je veel minder kasseistroken hebben, omdat veel wegen ondertussen zijn geasfalteerd.quote:
Beetje onbeschoft om Mart op te zadelen met zo'n non-wedstrijd.quote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk het niet meer, misschien tijdens San Sebastian zodat Herbert uit kan rusten van de Tour.
*zap*quote:
20 kmquote:
Ik heb nog hoop dat Mart de Ardennen klassiekers mag doen. Voorgaande jaren deed Herbert dat, misschien hebben ze nu omgewisseld.quote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk het niet meer, misschien tijdens San Sebastian zodat Herbert uit kan rusten van de Tour.
Waar stond het in dan ? Was 'm net al kwijt ja.quote:Op zondag 12 april 2015 13:42 schreef Steven184 het volgende:
Kan een Mod dit topic trouwens even in het subforum "wielrennen" knallen?
Devolder
Hij stond gewoon in Spt, maar dus niet in wielrennenquote:Op zondag 12 april 2015 13:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar stond het in dan ? Was 'm net al kwijt ja.
Ligt er een beetje aan hoeveel knechten het Bos overleven...quote:Op zondag 12 april 2015 13:48 schreef Jason22 het volgende:
Het zou me niets verbazen als de kopgroep weg blijft. Krijgen we Rast als winnaar!
EQS en Sky zullen het dan nog meer kopwerk moeten doen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel knechten het Bos overleven...
https://www.procyclinglive.com/livestream/quote:Op zondag 12 april 2015 13:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand een fatsoenlijk werkende stream? NOS niet echt een optie ivm wonen in AustralieHola unblocker lijkt ook niet te werken
http://cyclinghub.tv/livestream?hc_location=ufi heeft de Britse Eurosport.quote:Op zondag 12 april 2015 13:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand een fatsoenlijk werkende stream? NOS niet echt een optie ivm wonen in AustralieHola unblocker lijkt ook niet te werken
't gaat nu wel hard, zo te zien.quote:Op zondag 12 april 2015 13:59 schreef franklop het volgende:
voor het bos zal het nog wel richting de 5 minuten of iets lager gaan
Lekker eten nadien.quote:Op zondag 12 april 2015 13:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Beetje onbeschoft om Mart op te zadelen met zo'n non-wedstrijd.
Bedoelde meer; als in voor de zegequote:
Hij gaat de stenen ff goed leggen. Hij dacht natuurlijk "dat kan ik beter."quote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eens stratenmaker, altijd stratenmaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |