Hij kan zich nu mooi voorbereiden op de Tour.quote:Op zondag 12 april 2015 13:15 schreef TargaFlorio het volgende:
STIJN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In afgelopen dagen een quote gelezen dat alleen P-R nog op z'n verlanglijst staat, kortom de Tour gunt hij aan anderen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij kan zich nu mooi voorbereiden op de Tour.
Wel zo sportief.quote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In afgelopen dagen een quote gelezen dat alleen P-R nog op z'n verlanglijst staat, kortom de Tour gunt hij aan anderen.
Ik denk het niet meer, misschien tijdens San Sebastian zodat Herbert uit kan rusten van de Tour.quote:
Compiegne-Roubaix klinkt niet lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
waarom noemen ze het deze wedstrijd parijs roubaix terwijl het niet eens in parijs begint
raadsel voor mij
Tsja, waarom noemen ze Dakar, Dakar terwijl het in Argentinie en Chili wordt verredenquote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
waarom noemen ze het deze wedstrijd parijs roubaix terwijl het niet eens in parijs begint
raadsel voor mij
quote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
raadsel voor mij
quote:From its beginning in 1896 until 1967 it started in Paris and ended in Roubaix; since 1968 the start has been in Compiègne (about 85 kilometres (53 mi) north-east from Paris centre).
Vroeger reden ze ook in een meer rechte lijn van Parijs naar Roubaix. Als je dat nu zou doen, zou je veel minder kasseistroken hebben, omdat veel wegen ondertussen zijn geasfalteerd.quote:
Beetje onbeschoft om Mart op te zadelen met zo'n non-wedstrijd.quote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk het niet meer, misschien tijdens San Sebastian zodat Herbert uit kan rusten van de Tour.
*zap*quote:
20 kmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |