Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schoenen kopen in Engeland is/was wel leuk. In plaats van 120 euro, waren de mijne toen 50.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:10 schreef Karzai het volgende:
ik ben ook wel moeilijk met schoenen, maar ben niet merk vast
kijk dat scheelt, dacht dat Engeland juist heel duur isquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
schoenen kopen in Engeland is/was wel leuk. In plaats van 120 euro, waren de mijne toen 50.
Of het had met de wisselkoers te makenquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
kijk dat scheelt, dacht dat Engeland juist heel duur is
Dat wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:15 schreef Karzai het volgende:
Goedkope schoenen gaan wel eerder stuk op de new balance van 130 euro kon ik 1,5 jaar lopen, de gympies van de schoenenreus van 25 vallen na 4 maanden de gaten in
Zonder voeten is het nog lastiger.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik heb met die Ecco's een keer 4 jaar gedaan.
Maar toen begon ik dus scheef te lopen omdat mijn zolen compleet waren afgesleten. En dan is het lastig lopen
Rolstoel ftwquote:
Als je 61 nummers van Racoon aan kan vragen, 64 nummers van The Prodigy, 89 van Ben Folds, 117 van Muse en maar 1 van Echo of The Jam of 2 van The Specials , dan is het een stuk makkelijker om gevariëerde keuzes te maken. Gup biedt nogal eenzijdig muziekvoer. En dan moet je ook maar net het geluk hebben dat het niet op dat 2010 album staat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
hey! Gup kreeg diabetes, dat kan natuurlijk niet, Rob had het al aangekondigd en het is ook logisch, het moet leuk blijven voor iedereen.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je 61 nummers van Racoon aan kan vragen, 64 nummers van The Prodigy, 89 van Ben Folds, 117 van Muse en maar 1 van Echo of The Jam of 2 van The Specials , dan is het een stuk makkelijker om gevariëerde keuzes te maken. Gup biedt nogal eenzijdig muziekvoer. En dan moet je ook maar net het geluk hebben dat het niet op dat 2010 album staat.
Freddie Beck ook maar 1 nummer, dus zal geen Rote Rosen meer voor je aanvragen. Sorry.
ik zoek meestal op letter en scroll ik wat, kies ook vaak nummers die ik zelf nog niet ken gewoon voor de geinquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je 61 nummers van Racoon aan kan vragen, 64 nummers van The Prodigy, 89 van Ben Folds, 117 van Muse en maar 1 van Echo of The Jam of 2 van The Specials , dan is het een stuk makkelijker om gevariëerde keuzes te maken. Gup biedt nogal eenzijdig muziekvoer. En dan moet je ook maar net het geluk hebben dat het niet op dat 2010 album staat.
Freddie Beck ook maar 1 nummer, dus zal geen Rote Rosen meer voor je aanvragen. Sorry.
ik zal 'm eens opzoeken. Ben is mijn grote held, ben 'm zelfs in Berlijn gaan zienquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:14 schreef knokkels het volgende:
Voor degene die Ben Folds had aangevraagd: Jon Lajoie. Is ook een leuke
Onbeleefde vraag? Neuh hoor..quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
En knokkels, wat las ik nou? Missende tenen? Do tell ( indien onbeleefde vraag, gewoon negeren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Onbeleefde vraag? Neuh hoor..![]()
Ik ben dus een chaoot he.
Gaat zelfs zóver dat ik, bij mijn geboorte mijn vingers en tenen achter heb gelaten in de baarmoeder.
Of was het nou vanwege die goochelaar en die sigaret door de guillotine heen?![]()
ABSjeetje, het zat dus klemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er geen last van hoor... Ik heb er zelfs een leuke nickname aan overgehoudenquote:
ja, die link leg ik nu ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor... Ik heb er zelfs een leuke nickname aan overgehouden
quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor... Ik heb er zelfs een leuke nickname aan overgehouden
Pistorius ... Pffquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe heet die zuid Afrikaan ook alweer die zijn vriendin "per ongeluk vermoordde"
quote:
sportschoenen draag ik eigenlijk nooit. Veel enkellaarsjes, lange laarzen en in de zomer mijn Birkenstocks in allerlei uitvoeringen. Lange laarzen bij voorkeur als dezequote:Op zaterdag 4 april 2015 12:51 schreef xBubbles het volgende:
Hier eigenlijk altijd wel sportschoenen of laarsjes, nu vooral verliefd op m'n hoge Adidasjes met bloemen
Zelfspot, nooit verkeerd. Even de wind uit de zeilen van pestkopjes halen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
relativeren en er de draak mee steken, niks mis mee, lijkt me een gezonde instelling
precies, jij hebt er al een leven ervaring inquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zelfspot, nooit verkeerd. Even de wind uit de zeilen van pestkopjes halen.
Ik kan dat beter.
Echt geniaal wel. Mjah ik leef er al 37 jaar mee, dus weet ik wat ik kan en niet kan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow, dat bouwpakketje, wat een uitvinding
Maar dat gezicht van die kleine jochies die voor het eerst een bal, of een kopje kunnen vasthouden. Priceless.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, jij hebt er al een leven ervaring in
Hakkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sportschoenen draag ik eigenlijk nooit. Veel enkellaarsjes, lange laarzen en in de zomer mijn Birkenstocks in allerlei uitvoeringen. Lange laarzen bij voorkeur als deze
[ afbeelding ]
Dat kan dan weer in Juliquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, eentje voor de Pasen, al was de verleiding groot om een kerstnummer aan te vragen
quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sportschoenen draag ik eigenlijk nooit. Veel enkellaarsjes, lange laarzen en in de zomer mijn Birkenstocks in allerlei uitvoeringen. Lange laarzen bij voorkeur als deze
[ afbeelding ]
wow, dat soort talent bezit ik niet ( ik heb dan wel alle onderdelen, maar mijn fijne motoriek is nooit helemaal jofel geweest en het wordt iets slechter)quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Echt geniaal wel. Mjah ik leef er al 37 jaar mee, dus weet ik wat ik kan en niet kan.
En ik kan er best veel mee.. Zelfs fijnmotorische meuk doen, kleine onderdelen van een radiatiepot onder een microscoop in elkaar zetten, bijvoorbeeld
Mo! Jawel hoor.. hier een beetje aan het opruimen.. Nu nog even de keuken in om daar te zuigen en te dwijlen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goedemiddag................Ah ik zie dat knokkels ook weer boven water is, hey kerel, alles kits?
En welk resultaat leverde dat op?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mo! Jawel hoor.. hier een beetje aan het opruimen.. Nu nog even de keuken in om daar te zuigen en te dwijlen.
Ik kom er net achter dat ik nog een loze tv kabel had liggen die in mijn tv zat, en voor de rest nergens in.
Was toen ik in de sociale werkplaats werkte. Maakten we die potten in opdracht van ECN Petten/Mallinckrodt. En die potten werden weer gebruikt voor kankeronderzoek/bestralingen. Dus moesten die dingen wel 100/100 controles doorstaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow, dat soort talent bezit ik niet ( ik heb dan wel alle onderdelen, maar mijn fijne motoriek is nooit helemaal jofel geweest en het wordt iets slechter)
Mwoah, ik had vroeger Ziggo, kabel.. En nu KPN. En dat gaat via de foonlijn.quote:
kan me iets bij die controles voorstellen. Kwam het door de missende stukjes dat je bij de sociale werkplaats werkte? En wat doe je eigenlijk nu, naast nachten doorhalen als DJ?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was toen ik in de sociale werkplaats werkte. Maakten we die potten in opdracht van ECN Petten/Mallinckrodt. En die potten werden weer gebruikt voor kankeronderzoek/bestralingen. Dus moesten die dingen wel 100/100 controles doorstaan.
Mjah, van mij had het niet gehoeven, bij de SW werken. Ik werd WSW geïndiceerd omdat ik, wanneer ik bij een bedrijf kwam solliciteren, afgerekend werd op mijn vingers.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan me iets bij die controles voorstellen. Kwam het door de missende stukjes dat je bij de sociale werkplaats werkte? En wat doe je eigenlijk nu, naast nachten doorhalen als DJ?
Tot laters DDMquote:
Ach kerel, jij ziet de dingen en denkt positief, daar kom je al een heel eind mee, dat anderen denken dat er iets mis is, laat ze maar denken, jij weet beter.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, van mij had het niet gehoeven, bij de SW werken. Ik werd WSW geïndiceerd omdat ik, wanneer ik bij een bedrijf kwam solliciteren, afgerekend werd op mijn vingers.
(ze hadden me nog niet zien typen.). "Oh, minder vingers. Er is vast iets mis met die jongen. Maar we gaan het niet vragen hoor.. Stel je voor..
"
En nu ben ik sinds Sail/Marinedagen 2013 verkeersregelaar. En daarvanuit een leuke klantenkring opgebouwd met wat collega's. En aankomende zondag gaan we weer los met verkeer regelen. Is tof.
ja lekker, zo'n hokje waar ze je in plaatsen. Ken er genoeg verhalen van.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, van mij had het niet gehoeven, bij de SW werken. Ik werd WSW geïndiceerd omdat ik, wanneer ik bij een bedrijf kwam solliciteren, afgerekend werd op mijn vingers.
(ze hadden me nog niet zien typen.). "Oh, minder vingers. Er is vast iets mis met die jongen. Maar we gaan het niet vragen hoor.. Stel je voor..
"
En nu ben ik sinds Sail/Marinedagen 2013 verkeersregelaar. En daarvanuit een leuke klantenkring opgebouwd met wat collega's. En aankomende zondag gaan we weer los met verkeer regelen. Is tof.
Die dachten dat je niet tot 10 kon tellen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:14 schreef knokkels het volgende:
wanneer ik bij een bedrijf kwam solliciteren, afgerekend werd op mijn vingers.
"
Geen dank, hoewel ik de versie van R&R Animal veel mooier vind.....quote:
Hij rekent gewoon uit zijn hoofd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dachten dat je niet tot 10 kon tellen.
Ja moet je potdorie ook niet gaan solliciteren als horlogemaker he!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
"
Ik ben serieus afgewezen bij de typecursus van Scheidegger op de basisschoolquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dachten dat je niet tot 10 kon tellen.
quote:
Who cares? Je bent er rap genoeg mee....quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben serieus afgewezen bij de typecursus van Scheidegger op de basisschool![]()
Ja, wij geven 10-vingerige typecursus. En jij hebt geen 10 vingers.![]()
Dus, knok vindt zijn eigen 7.5-vingerig typeschrift uit
Je vraagt je af wie er dan beperkt is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben serieus afgewezen bij de typecursus van Scheidegger op de basisschool![]()
Ja, wij geven 10-vingerige typecursus. En jij hebt geen 10 vingers.![]()
Dus, knok vindt zijn eigen 7.5-vingerig typeschrift uit
Sja, zelfs de directeur van de stichting waar ik heb gezeten dacht dat ik geen verkeersregelaar kon worden. Duh...quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach kerel, jij ziet de dingen en denkt positief, daar kom je al een heel eind mee, dat anderen denken dat er iets mis is, laat ze maar denken, jij weet beter.
Kerel, we zijn allemaal verre van perfect, daarbij zijn 'perfecte' mensen eng, maar dat is mijn mening. Dus zie het als iets unieks.quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kerel, we zijn allemaal verre van perfect, daarbij zijn 'perfecte' mensen eng, maar dat is mijn mening. Dus zie het als iets unieks.
Ja maar straks valt je arm er ook opeens vanaf!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, zelfs de directeur van de stichting waar ik heb gezeten dacht dat ik geen verkeersregelaar kon worden. Duh...
[ afbeelding ]
Tja je loopt alleen het risico dat af en toe iemand denkt dat je je middelvinger naar 'm opsteekt he!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, zelfs de directeur van de stichting waar ik heb gezeten dacht dat ik geen verkeersregelaar kon worden. Duh...
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je vraagt je af wie er dan beperkt is.
Mensen die denken dat ze 'perfect' zijn, die zijn nog enger, maar ook dat is mijn persoonlijke mening.quote:
QFT!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze 'perfect' zijn, die zijn nog enger, maar ook dat is mijn persoonlijke mening.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja je loopt alleen het risico dat af en toe iemand denkt dat je je middelvinger naar 'm opsteekt he!
Juist, dit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kerel, we zijn allemaal verre van perfect, daarbij zijn 'perfecte' mensen eng, maar dat is mijn mening. Dus zie het als iets unieks.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze 'perfect' zijn, die zijn nog enger, maar ook dat is mijn persoonlijke mening.
Geen dank, dit is mijn 'zweverige' afwijking.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Juist, dit.
Alhoewel dit wel een enigszins perfect verzoekje is.
* knokkels draait te weinig Orbital.
Beetje weinig zuurstof daar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Juist, dit.
Alhoewel dit wel een enigszins perfect verzoekje is.
* knokkels draait te weinig Orbital.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja je loopt alleen het risico dat af en toe iemand denkt dat je je middelvinger naar 'm opsteekt he!
Orbitalquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen dank, dit is mijn 'zweverige' afwijking.
Dat dus ja!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ironisch dat mijn directeur degene toen was die moest uitleggen dat ik te weinig vingers had, en dat ook nooit zou doen.
Gisteren was ik aardig space bezig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen dank, dit is mijn 'zweverige' afwijking.
Ja en ik dat maar missen he.. Maar zag er goed uit, wat ik gelezen heb. Gefeliciteerd met je DJ-schapquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gisteren was ik aardig space bezig.
Toen was ik er niet, dus die heb ik helaas gemist.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gisteren was ik aardig space bezig.
2 avonden, en nachten heb je gemist. 1 set van 6 uur en 1 van 4 uur.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja en ik dat maar missen he.. Maar zag er goed uit, wat ik gelezen heb. Gefeliciteerd met je DJ-schap
Dan luister ik wel even middels YT.quote:
Ik neem aan dat Spezz dat is, van Hans Kazan weet ik het niet. Tenzij goochelen ook Hocus Pokus is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:46 schreef Karzai het volgende:
Wie is die hocus pocus fan?
[ afbeelding ]
Vossenstaart ook? Ik vind het lekkere muziek, maar ik noem mezelf nergens 'fan' van omdat ik het een raar woord vind. Ik prefereer het woord liefhebber.quote:
Neequote:Op zaterdag 4 april 2015 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Spezz dat is, van Hans Kazan weet ik het niet. Tenzij goochelen ook Hocus Pokus is.
quote:
Maar ohh wat heb ik lekker geslapen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 avonden, en nachten heb je gemist. 1 set van 6 uur en 1 van 4 uur.
Ik woon in Den Helder, ik kóm nooit in Rotterdamquote:PRIVACY STATEMENT
www.sacha.nl, www.sacha.nl/shop en shop.sacha.nl
Sacha werkt aan uw privacy op het internet en heeft daarvoor een privacy policy ontwikkeld. Deze privacy policy is bestemd voor het behandelen van de persoonlijke gegevens die u verstrekt aan Sacha. De inhoud van deze privacy policy kan aan verandering onderhevig zijn. Sacha behoudt zich het recht deze privacy policy te wijzigen. Daarom raden wij u aan iedere keer dat u onze website bezoekt deze privacy policy door te nemen.
PERSOONSGEGEVENS
Uw persoonsgegevens worden opgenomen in het Sacha klantenbestand. De verantwoordelijke voor de opslag van deze gegevens is:
Termeer Schoenen B.V.
Sacha Shop
Saal van Zwanenbergweg 10
5026 RN Tilburg
Nederland
Uw gegevens worden door Sacha gebruikt voor beoordeling, aangaan en uitvoering van de met u gesloten leveringsovereenkomst en het beheer van de daaruit vloeiende klantrelatie.
Door u in te schrijven voor de Sacha newsletter geeft u Sacha toestemming uw gegevens op te slaan.
Alle gegevens die door Sacha verzameld worden, zullen strikt vertrouwelijk worden bewaard en zullen niet worden uitgeleend, verhuurd, verkocht of op een andere manier openbaar worden gemaakt. De informatie die door u aan Sacha wordt verstrekt zal met de grootst mogelijke zorg worden behandeld.
Persoonsgegevens kunnen worden gebruikt voor het opsporen van pogingen tot onrechtmatige en of strafbare gedragingen gericht tegen Sacha, haar klanten en haar medewerkers.
goochelen is ook hocus pocusquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Spezz dat is, van Hans Kazan weet ik het niet. Tenzij goochelen ook Hocus Pokus is.
Ik zet net mijn computer aanquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Je vindt de kop van Thijs gewoon leuk
![]()
Abracadabra > Sabbath Bloody Sabbath.quote:
Je trekt een onderbroek aan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet zo nog even de deur uit, maar moet me eerst nog 'toonbaar' maken. Wil de mensen niet aan het schrikken maken.
Is dat nog te redden dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet zo nog even de deur uit, maar moet me eerst nog 'toonbaar' maken. Wil de mensen niet aan het schrikken maken.
Is dat het onderdeel dat ik altijd vergeetquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat het onderdeel dat ik altijd vergeetIk dacht altijd al wat kijken die lui me raar aan.
Ook zo...quote:
Ik heb gehoord dat je hem ook af en toe moet wassen...quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat het onderdeel dat ik altijd vergeetIk dacht altijd al wat kijken die lui me raar aan.
Ik zie niet wat er aan de hand is?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar ohh wat heb ik lekker geslapen.
Ik ga ruzie maken met Sascha Shoes.
[..]
Ik woon in Den Helder, ik kóm nooit in Rotterdam
Ik gooi hem gewoon na een half jaar wegquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je hem ook af en toe moet wassen...
Maar dat kan ook een fabeltje zijn.
Soms heeft ie wat water en frisse lucht nodig, net als een plantje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gehoord dat je hem ook af en toe moet wassen...
Maar dat kan ook een fabeltje zijn.
Is me een keer gebeurd, toen ik me had verslapen voor college..quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik gooi ze nooit weg, lekker belangrijk als er een gat in zitquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik gooi hem gewoon na een half jaar weg
Ze schrok? Je bent niet de enige die er een heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is me een keer gebeurd, toen ik me had verslapen voor college..
Een studiegenote klopte op mijn deur, ik in mijn pendek naar de deur.. was er een knoopje open gegaan.. Die heeft me een dag niet meer aangekeken
Oh ja. handig.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja. handig.
Ik kreeg een mailtje: "Welkom Sascha Friend. Leuk dat je in de Sascha Store in Rotterdam geweest bent. Hier heb je wat credits. En wist je dat je als je jarig bent, leuke dingen van ons krijgt? Dus hier kan je je geboortedatum invullen."
Nu wil ik wel weten waar ze mijn emailadres vandaan hebben gehaald.Mede omdat ik in jaren niet in Rotterdam geweest ben.
![]()
En ik wil graag dat ze mijn email conform hun eigen privacy policy verwijderen.
Doet me denken aan die Chinese spamlijst waar ik een keer op stond.
Ik kwam erachter, mailde: Ja, ik wil graag dat jullie mijn emailadres binnen x dagen verwijderen, anders stuur ik mijn leger advocaten op jullie af.
Kostte 5 minuten en toen kreeg ik een email met veel excuses dat ik uit die lijst verwijderd was.
Gelukkig maar, ik heb heul geen leger aan advocaten. Maar dat weten zij niet
Toen ik aan R49 begon had ik een gemiddelde van 11 per dag geloof ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:05 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm voordat ik bij Radio49 kwam, stond ik op 1 a 2 posts per dag. Nu alweer 8 per dag gemiddeld
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toen ik aan R49 begon had ik een gemiddelde van 11 per dag geloof ik![]()
Wauw, 17 per dag! Verslaafde!quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toen ik aan R49 begon had ik een gemiddelde van 11 per dag geloof ik![]()
quote:
Misschien maar een nieuw account aanmaken…ga ik naar een daggemiddelde van 150-200quote:
Hey, die glazen heb ik. Nou ja.. inmiddels nog maar eentje, dusquote:
Whehehe!quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien maar een nieuw account aanmaken…ga ik naar een daggemiddelde van 150-200
Uit het oog, uit het hart, ToT?quote:
Mja, wil sowieso wel een nieuw account… ben ik van die 19 afquote:
En dan ben je meteen van die 19 af.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien maar een nieuw account aanmaken…ga ik naar een daggemiddelde van 150-200
Je was me een ietsje voor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, wil sowieso wel een nieuw account… ben ik van die 19 af![]()
quote:
Moet toch ergens op staanquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die nek vind ik dan weer jammer. Verder erg gaaf!
Ik heb geen muzikale afwijkingen… Ik heb gewoon smaakquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ach, ik heb ook mijn muzikale voorkeur afwijkingen.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet toch ergens op staan
Al zou een mini galg waar je de fles in hangt wel helemaal episch zijn.
Ik ook, daarom is dit mijn favoriete Beatles nummertje. Dit was zijn tijd wel 30 - 40 jaar vooruit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb geen muzikale afwijkingen… Ik heb gewoon smaak
Ik ken alleen de cover versie van > The Chameleons UK.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:23 schreef ToT het volgende:
Wie had hier later ook al weer een cover van gemaakt? Phil Collins geloof ik?
Ooit in december 1988 een kerstconcert van Brood bijgewoond. Speelden ze ook Jingle Bells.quote:
Leuk overigens ik heb 3 kinderen van 21, 21 en 23 jaar, en die hebben Brood zelfs live gezien, samen met vader in 1998. Mijn idee was dit moeten jullie een keer gezien hebben. Leuk voor later.quote:
Legendarisch figuurquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit in december 1988 een kerstconcert van Brood bijgewoond. Speelden ze ook Jingle Bells.![]()
![]()
Heb nooit iets met hem gehad, qua muziek en qua kunst nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk overigens ik heb 3 kinderen van 21, 21 en 23 jaar, en die hebben Brood zelfs live gezien, samen met vader in 1998. Mijn idee was dit moeten jullie een keer gezien hebben. Leuk voor later.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, de nieuwe regel van verzoekjes is ingegaan
Keb em ook wel eens live gezien maar dan in het cafequote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk overigens ik heb 3 kinderen van 21, 21 en 23 jaar, en die hebben Brood zelfs live gezien, samen met vader in 1998. Mijn idee was dit moeten jullie een keer gezien hebben. Leuk voor later.
Welke regel is er voor gekozen? Ik had voorgesteld elk liedje 1x per 6 uur max.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de komende 10 uur geen gebroken hartje of gejodel!
5 liedjes per uur geloof ik idd, en verder kan een liedje eens per 10 uur aangevraagd worden. Wat mij betreft had er nog wel meer tijd tussen gemogen aangezien ik hier echt vaak zit te muten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke regel is er voor gekozen? Ik had voorgesteld elk liedje 1x per 6 uur max.
Dus max. 4x per dag.
En de 5 liedjes per 60 minuten had ik bedacht geloof ik
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik dit hoor denk ik maar 1 ding.En dat is 'Jon Bovi'
Ja, dat gaat nooit meer wegquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik dit hoor denk ik maar 1 ding.En dat is 'Jon Bovi'
5 is wel genoeg maar je moet niet steeds dezelfde aanvragenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:35 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had zelfs 4 verzoekjes per 60 minuten voorgesteld
Oh, ik was dus TE streng
Klopt, volgens mij is ie nu ook ingesteld met dat een liedje max 2 of max 4 keer per dag gedraaid kan worden… Weet niet welke regel Rob gekozen had. Rob kwam met twee, ik kwam met 4. Dus eens elke 6 uur.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
5 is wel genoeg maar je moet niet steeds dezelfde aanvragen
Zoals ik net zei: eens per 10 uur, en van mij had er nog wel meer tijd tussen mogen zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij is ie nu ook ingesteld met dat een liedje max 2 of max 4 keer per dag gedraaid kan worden… Weet niet welke regel Rob gekozen had. Rob kwam met twee, ik kwam met 4. Dus eens elke 6 uur.
Telkens hetzelfde nummer aanvragen is ook nogal.....tja, hoe zeg ik dat netjesquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij is ie nu ook ingesteld met dat een liedje max 2 of max 4 keer per dag gedraaid kan worden… Weet niet welke regel Rob gekozen had. Rob kwam met twee, ik kwam met 4. Dus eens elke 6 uur.
kut?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Telkens hetzelfde nummer aanvragen is ook nogal.....tja, hoe zeg ik dat netjes
Dat zijn jouw woorden, maar ik sluit me er wel bij aan.quote:
Ach, je vergeet dat er 's avonds vaak DJ's draaien en 's nachts weinig mensen zijn.. dus overdag kan je hem maar 1x horenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals ik net zei: eens per 10 uur, en van mij had er nog wel meer tijd tussen mogen zitten.
Whehehe!quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, maar ik sluit me er wel bij aan.
Sneu?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Telkens hetzelfde nummer aanvragen is ook nogal.....tja, hoe zeg ik dat netjes
Ja dan is 10 uur wel een redelijk minimum, maar het moet niet minder worden dan dat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, je vergeet dat er 's avonds vaak DJ's draaien en 's nachts weinig mensen zijn.. dus overdag kan je hem maar 1x horen
Op die manier krijg je als luisteraar steeds meer BH's. En dat lijkt me nou net niet de bedoeling.quote:
Dat zijn jouw woorden, maar ook daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sneu?
En de persoon is een "droeftoeter"
True….quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan is 10 uur wel een redelijk minimum, maar het moet niet minder worden dan dat.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, maar ook daar sluit ik me bij aan.
Dit is wel goed, helaas is de Duitse versie hier niet aanwezig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
Oh dus hier heeft Coldplay dat melodietje van gejat
Goed, dit Kraftwerk nummer hoef ik ook nooit meer te horen
Dat heb ik inmiddels dus idd ja. Daarom zit ik ook de hele tijd te muten. Ik verwacht The Pogues zo ook wel weer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op die manier krijg je als luisteraar steeds meer BH's. En dat lijkt me nou net niet de bedoeling.
Mja, bedankt Coldplay maar….quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is wel goed, helaas is de Duitse versie hier niet aanwezig.
En ColdplayMet hun 'Clocks' ook zo triest.
DIT inderdaad!quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:46 schreef Spezza19 het volgende:
Er moet een "Delete All" knop komen voor DM's….
DM's verwijderen per stuk is echt monnikenwerk
Ik luister gelukkig nooit naar Coldplay, is me om het even welk nummer, mijn systeem slikt die bagger niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, bedankt Coldplay maar….
Echt, dan luister ik nog liever naar Jan Smit
Ja, soms ontkom je niet aan die band…quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luister gelukkig nooit naar Coldplay, is me om het even welk nummer, mijn systeem slikt die bagger niet.
Ik hou van Willy, maar dit nummer vind ik dus de minste, zeker in de duet versie.quote:
Ja morgen sterft hij pijnlijk hi ha hoquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]Jij ook een vrolijke Jezus martel-en-moord dag!
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgen sterft hij pijnlijk hi ha holekker paaseieren zoeken
Er staan niet zoveel nummers van Willie inquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou van Willy, maar dit nummer vind ik dus de minste, zeker in de duet versie.
In januari lagen er al paasspullen in mijn lokale supermarktquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat hele pasen is overrated. Ik heb er echt niks mee. Maar goed, wie het leuk vindt moet er maar aan mee doen.
Daarom, en altijd maar dit nummer, dat is jammer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er staan niet zoveel nummers van Willie in
Tof G, zoek vooral in bomenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgen sterft hij pijnlijk hi ha holekker paaseieren zoeken
Neuh, de haas en eieren staan symbool voor vruchtbaarheid, aangezien Pasen een vruchtbaarheidsfeest voor het voorjaar is. Jezus is er pas veel later aan gekoppeld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan wat voor sprookje die hele bijbel is
Dat is helemaal iets voor meelopers, opeens vindt iedereen het mooi, en wat zingen ze? Juist, 'Wit Licht' van Borsato (Ewbank), mijn god als ik ergens niet tegen kan.quote:
Symbool staan = hetzelfde als sprookje in mijn ogen… dus ik blijf er bijquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, de haas en eieren staan symbool voor vruchtbaarheid, aangezien Pasen een vruchtbaarheidsfeest voor het voorjaar is. Jezus is er pas veel later aan gekoppeld.
Echt he!quote:
"I'll leave symbols to the symbol-minded."quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Symbool staan = hetzelfde als sprookje in mijn ogen… dus ik blijf er bij
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"I'll leave symbols to the symbol-minded."
(c) George Carlin
Ik bak mijn eieren sowieso liever dan dat ik dagenlang gekookte eieren ga eten, soms van wel dagen oud.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:01 schreef ToT het volgende:
Maar wat ik bedoel is dat die haas en de eieren niet in de Bijbel voor komen; het is gewoon een ritueeltje vanuit de oudheid wat geen fuck met de Bijbel te maken heeft.
TOF!!!quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens boodschapjes doen….
Oh, ik zat gisteravond te denken, is het misschien leuk om een Cabaret show te doen?
Dus een show met wat muziek afgewisseld met wat hoogtepunten van diverse grappenmakers…
Schap ze bood.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens boodschapjes doen….
Oh, ik zat gisteravond te denken, is het misschien leuk om een Cabaret show te doen?
Dus een show met wat muziek afgewisseld met wat hoogtepunten van diverse grappenmakers…
kan je geen yt filmpje zoeken over hoe je het moet doen, lijkt me niet zo moeilijk nagels knippenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:04 schreef Rafeiro het volgende:
Toch maar een mailtje gedaan aan de dierenartspraktijk in de buurt hier.
Ik vind de nagels van vogel #2 te lang. Maar hij is voor mij nu bijna tam. (dat monster kan hard bijten en ik goed bloeden). Maar knippen durf ik zo echt nog niet.
Ben ook vooral bang dat als ik hem nu "hardhandig" vastpak ik weer terug raak bij af.
Maar wat mij al in winkels opviel, wat zijn vogels een ondergeschoven "ding". Niks op de site over vogels en er lijken maar iets van 20 vogel dierenartsen te zijn in Nederland.
Het is meer dat het monster af en toe nog erg hard bijt. En knippen en bloedbanen zijn toch wel nauwkeurig werk. An sich simpel, maar knip je fout gaan ze dood.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je geen yt filmpje zoeken over hoe je het moet doen, lijkt me niet zo moeilijk nagels knippen
Net zo makkelijk als bij een kat!quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je geen yt filmpje zoeken over hoe je het moet doen, lijkt me niet zo moeilijk nagels knippen
een paar leren handschoenen maar je moet natuurlijk wel oplettenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is meer dat het monster af en toe nog erg hard bijt. En knippen en bloedbanen zijn toch wel nauwkeurig werk. An sich simpel, maar knip je fout gaan ze dood.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als bij een kat!
[ afbeelding ]
Via Google zag ik ergens een dierenarts waar het ¤ 7,- kost. Dus het is niet zo debiel duur denk ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
een paar leren handschoenen maar je moet natuurlijk wel opletten
Bestaan er geen krabdingen voor vogels dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Via Google zag ik ergens een dierenarts waar het ¤ 7,- kost. Dus het is niet zo debiel duur denk ik
Mijn rode kat laat zich altijd makkelijk knippen, maar bij mijn zwarte zou ik er uit zien als die meneer in jouw strip. Het lukt zelfs met zijn tweeën niet om zijn nagels te knippen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als bij een kat!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rode kat laat zich altijd makkelijk knippen, maar bij mijn zwarte zou ik er uit zien als die meneer in jouw strip. Het lukt zelfs met zijn tweeën niet om zijn nagels te knippen.
Nee, we willen er geen BH van maken.quote:
Ze hebben "beton"stokken in de kooi, bij #1 werkt het prima, bij #2 blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bestaan er geen krabdingen voor vogels dan?
Nee, ik hoop ook voor jullie mannen dat jullie geen BH nodig hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, we willen er geen BH van maken.
Oh ja, hoi.![]()
Bohemian Rhapsody; volkomen naar de klote gedraaide gave klassiekers.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop ook voor jullie mannen dat jullie geen BH nodig hebben.
Maar jij bedoelt vast iets anders.
Ja, ik bedoel een BoHemian.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop ook voor jullie mannen dat jullie geen BH nodig hebben.
Maar jij bedoelt vast iets anders.
Metselwerk of beton, bedoel je?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft nog nooit de nagels van zijn kat hoeven knippen
Gewoon veel krabwerk in huis hebben
Oeps, ik krijg een heel andere gedachte bij dat plaatje, kekke kleurtjes.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody; volkomen naar de klote gedraaide gave klassiekers.
Heb ik eindelijk weer tijd om R49 te luisteren, willen de mannen geen BHquote:
De lijst is groot genoeg, er staat zoveel tussen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Heb ik eindelijk weer tijd om R49 te luisteren, willen de mannen geen BH
Is dat de verzoekjes-link uit de OP?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De lijst is groot genoeg, er staat zoveel tussen.
is voor vogelsquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Gaan we nou gewoon dildo's in het topic posten?
Om te bevestigen dat het geen dildo's zijn:quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Gaan we nou gewoon dildo's in het topic posten?
quote:
Ah, Zooplus, dat zei ik toch al.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Om te bevestigen dat het geen dildo's zijn:
http://www.zooplus.nl/shop/vogels/kooiuitrusting/roesten/73826
ff koekoeloekoe.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
Wij hebben niet zulke dikke tetten, dat we een BH nodig hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Heb ik eindelijk weer tijd om R49 te luisteren, willen de mannen geen BH
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rook mijn peuk op en dan spring ik eens op de fiets.
Ja, fietsen is goed voor een roker, beetje de longen fris rijden.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
over katten gesproken(ok is alweer even terug
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |