Welke regel is er voor gekozen? Ik had voorgesteld elk liedje 1x per 6 uur max.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de komende 10 uur geen gebroken hartje of gejodel!
5 liedjes per uur geloof ik idd, en verder kan een liedje eens per 10 uur aangevraagd worden. Wat mij betreft had er nog wel meer tijd tussen gemogen aangezien ik hier echt vaak zit te muten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke regel is er voor gekozen? Ik had voorgesteld elk liedje 1x per 6 uur max.
Dus max. 4x per dag.
En de 5 liedjes per 60 minuten had ik bedacht geloof ik
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik dit hoor denk ik maar 1 ding.En dat is 'Jon Bovi'
Ja, dat gaat nooit meer wegquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik dit hoor denk ik maar 1 ding.En dat is 'Jon Bovi'
5 is wel genoeg maar je moet niet steeds dezelfde aanvragenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:35 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had zelfs 4 verzoekjes per 60 minuten voorgesteld
Oh, ik was dus TE streng
Klopt, volgens mij is ie nu ook ingesteld met dat een liedje max 2 of max 4 keer per dag gedraaid kan worden… Weet niet welke regel Rob gekozen had. Rob kwam met twee, ik kwam met 4. Dus eens elke 6 uur.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
5 is wel genoeg maar je moet niet steeds dezelfde aanvragen
Zoals ik net zei: eens per 10 uur, en van mij had er nog wel meer tijd tussen mogen zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij is ie nu ook ingesteld met dat een liedje max 2 of max 4 keer per dag gedraaid kan worden… Weet niet welke regel Rob gekozen had. Rob kwam met twee, ik kwam met 4. Dus eens elke 6 uur.
Telkens hetzelfde nummer aanvragen is ook nogal.....tja, hoe zeg ik dat netjesquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij is ie nu ook ingesteld met dat een liedje max 2 of max 4 keer per dag gedraaid kan worden… Weet niet welke regel Rob gekozen had. Rob kwam met twee, ik kwam met 4. Dus eens elke 6 uur.
kut?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Telkens hetzelfde nummer aanvragen is ook nogal.....tja, hoe zeg ik dat netjes
Dat zijn jouw woorden, maar ik sluit me er wel bij aan.quote:
Ach, je vergeet dat er 's avonds vaak DJ's draaien en 's nachts weinig mensen zijn.. dus overdag kan je hem maar 1x horenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals ik net zei: eens per 10 uur, en van mij had er nog wel meer tijd tussen mogen zitten.
Whehehe!quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, maar ik sluit me er wel bij aan.
Sneu?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Telkens hetzelfde nummer aanvragen is ook nogal.....tja, hoe zeg ik dat netjes
Ja dan is 10 uur wel een redelijk minimum, maar het moet niet minder worden dan dat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, je vergeet dat er 's avonds vaak DJ's draaien en 's nachts weinig mensen zijn.. dus overdag kan je hem maar 1x horen
Op die manier krijg je als luisteraar steeds meer BH's. En dat lijkt me nou net niet de bedoeling.quote:
Dat zijn jouw woorden, maar ook daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sneu?
En de persoon is een "droeftoeter"
True….quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan is 10 uur wel een redelijk minimum, maar het moet niet minder worden dan dat.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, maar ook daar sluit ik me bij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |