Moet toch ergens op staanquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die nek vind ik dan weer jammer. Verder erg gaaf!
Ik heb geen muzikale afwijkingen… Ik heb gewoon smaakquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ach, ik heb ook mijn muzikale voorkeur afwijkingen.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet toch ergens op staan
Al zou een mini galg waar je de fles in hangt wel helemaal episch zijn.
Ik ook, daarom is dit mijn favoriete Beatles nummertje. Dit was zijn tijd wel 30 - 40 jaar vooruit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb geen muzikale afwijkingen… Ik heb gewoon smaak
Ik ken alleen de cover versie van > The Chameleons UK.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:23 schreef ToT het volgende:
Wie had hier later ook al weer een cover van gemaakt? Phil Collins geloof ik?
Ooit in december 1988 een kerstconcert van Brood bijgewoond. Speelden ze ook Jingle Bells.quote:
Leuk overigens ik heb 3 kinderen van 21, 21 en 23 jaar, en die hebben Brood zelfs live gezien, samen met vader in 1998. Mijn idee was dit moeten jullie een keer gezien hebben. Leuk voor later.quote:
Legendarisch figuurquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit in december 1988 een kerstconcert van Brood bijgewoond. Speelden ze ook Jingle Bells.![]()
![]()
Heb nooit iets met hem gehad, qua muziek en qua kunst nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk overigens ik heb 3 kinderen van 21, 21 en 23 jaar, en die hebben Brood zelfs live gezien, samen met vader in 1998. Mijn idee was dit moeten jullie een keer gezien hebben. Leuk voor later.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, de nieuwe regel van verzoekjes is ingegaan
Keb em ook wel eens live gezien maar dan in het cafequote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk overigens ik heb 3 kinderen van 21, 21 en 23 jaar, en die hebben Brood zelfs live gezien, samen met vader in 1998. Mijn idee was dit moeten jullie een keer gezien hebben. Leuk voor later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |