Bestaan er geen krabdingen voor vogels dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Via Google zag ik ergens een dierenarts waar het ¤ 7,- kost. Dus het is niet zo debiel duur denk ik
Mijn rode kat laat zich altijd makkelijk knippen, maar bij mijn zwarte zou ik er uit zien als die meneer in jouw strip. Het lukt zelfs met zijn tweeën niet om zijn nagels te knippen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als bij een kat!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rode kat laat zich altijd makkelijk knippen, maar bij mijn zwarte zou ik er uit zien als die meneer in jouw strip. Het lukt zelfs met zijn tweeën niet om zijn nagels te knippen.
Nee, we willen er geen BH van maken.quote:
Ze hebben "beton"stokken in de kooi, bij #1 werkt het prima, bij #2 blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bestaan er geen krabdingen voor vogels dan?
Nee, ik hoop ook voor jullie mannen dat jullie geen BH nodig hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, we willen er geen BH van maken.
Oh ja, hoi.![]()
Bohemian Rhapsody; volkomen naar de klote gedraaide gave klassiekers.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop ook voor jullie mannen dat jullie geen BH nodig hebben.
Maar jij bedoelt vast iets anders.
Ja, ik bedoel een BoHemian.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop ook voor jullie mannen dat jullie geen BH nodig hebben.
Maar jij bedoelt vast iets anders.
Metselwerk of beton, bedoel je?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft nog nooit de nagels van zijn kat hoeven knippen
Gewoon veel krabwerk in huis hebben
Oeps, ik krijg een heel andere gedachte bij dat plaatje, kekke kleurtjes.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody; volkomen naar de klote gedraaide gave klassiekers.
Heb ik eindelijk weer tijd om R49 te luisteren, willen de mannen geen BHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |