Mjah, van mij had het niet gehoeven, bij de SW werken. Ik werd WSW geïndiceerd omdat ik, wanneer ik bij een bedrijf kwam solliciteren, afgerekend werd op mijn vingers.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan me iets bij die controles voorstellen. Kwam het door de missende stukjes dat je bij de sociale werkplaats werkte? En wat doe je eigenlijk nu, naast nachten doorhalen als DJ?
Tot laters DDMquote:
Ach kerel, jij ziet de dingen en denkt positief, daar kom je al een heel eind mee, dat anderen denken dat er iets mis is, laat ze maar denken, jij weet beter.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, van mij had het niet gehoeven, bij de SW werken. Ik werd WSW geïndiceerd omdat ik, wanneer ik bij een bedrijf kwam solliciteren, afgerekend werd op mijn vingers.
(ze hadden me nog niet zien typen.). "Oh, minder vingers. Er is vast iets mis met die jongen. Maar we gaan het niet vragen hoor.. Stel je voor..
"
En nu ben ik sinds Sail/Marinedagen 2013 verkeersregelaar. En daarvanuit een leuke klantenkring opgebouwd met wat collega's. En aankomende zondag gaan we weer los met verkeer regelen. Is tof.
ja lekker, zo'n hokje waar ze je in plaatsen. Ken er genoeg verhalen van.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, van mij had het niet gehoeven, bij de SW werken. Ik werd WSW geïndiceerd omdat ik, wanneer ik bij een bedrijf kwam solliciteren, afgerekend werd op mijn vingers.
(ze hadden me nog niet zien typen.). "Oh, minder vingers. Er is vast iets mis met die jongen. Maar we gaan het niet vragen hoor.. Stel je voor..
"
En nu ben ik sinds Sail/Marinedagen 2013 verkeersregelaar. En daarvanuit een leuke klantenkring opgebouwd met wat collega's. En aankomende zondag gaan we weer los met verkeer regelen. Is tof.
Die dachten dat je niet tot 10 kon tellen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:14 schreef knokkels het volgende:
wanneer ik bij een bedrijf kwam solliciteren, afgerekend werd op mijn vingers.
"
Geen dank, hoewel ik de versie van R&R Animal veel mooier vind.....quote:
Hij rekent gewoon uit zijn hoofd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dachten dat je niet tot 10 kon tellen.
Ja moet je potdorie ook niet gaan solliciteren als horlogemaker he!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
"
Ik ben serieus afgewezen bij de typecursus van Scheidegger op de basisschoolquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dachten dat je niet tot 10 kon tellen.
quote:
Who cares? Je bent er rap genoeg mee....quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben serieus afgewezen bij de typecursus van Scheidegger op de basisschool![]()
Ja, wij geven 10-vingerige typecursus. En jij hebt geen 10 vingers.![]()
Dus, knok vindt zijn eigen 7.5-vingerig typeschrift uit
Je vraagt je af wie er dan beperkt is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben serieus afgewezen bij de typecursus van Scheidegger op de basisschool![]()
Ja, wij geven 10-vingerige typecursus. En jij hebt geen 10 vingers.![]()
Dus, knok vindt zijn eigen 7.5-vingerig typeschrift uit
Sja, zelfs de directeur van de stichting waar ik heb gezeten dacht dat ik geen verkeersregelaar kon worden. Duh...quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach kerel, jij ziet de dingen en denkt positief, daar kom je al een heel eind mee, dat anderen denken dat er iets mis is, laat ze maar denken, jij weet beter.
Kerel, we zijn allemaal verre van perfect, daarbij zijn 'perfecte' mensen eng, maar dat is mijn mening. Dus zie het als iets unieks.quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kerel, we zijn allemaal verre van perfect, daarbij zijn 'perfecte' mensen eng, maar dat is mijn mening. Dus zie het als iets unieks.
Ja maar straks valt je arm er ook opeens vanaf!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, zelfs de directeur van de stichting waar ik heb gezeten dacht dat ik geen verkeersregelaar kon worden. Duh...
[ afbeelding ]
Tja je loopt alleen het risico dat af en toe iemand denkt dat je je middelvinger naar 'm opsteekt he!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, zelfs de directeur van de stichting waar ik heb gezeten dacht dat ik geen verkeersregelaar kon worden. Duh...
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je vraagt je af wie er dan beperkt is.
Mensen die denken dat ze 'perfect' zijn, die zijn nog enger, maar ook dat is mijn persoonlijke mening.quote:
QFT!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze 'perfect' zijn, die zijn nog enger, maar ook dat is mijn persoonlijke mening.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja je loopt alleen het risico dat af en toe iemand denkt dat je je middelvinger naar 'm opsteekt he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |