Ik zet net mijn computer aanquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Je vindt de kop van Thijs gewoon leuk
![]()
Abracadabra > Sabbath Bloody Sabbath.quote:
Je trekt een onderbroek aan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet zo nog even de deur uit, maar moet me eerst nog 'toonbaar' maken. Wil de mensen niet aan het schrikken maken.
Is dat nog te redden dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet zo nog even de deur uit, maar moet me eerst nog 'toonbaar' maken. Wil de mensen niet aan het schrikken maken.
Is dat het onderdeel dat ik altijd vergeetquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat het onderdeel dat ik altijd vergeetIk dacht altijd al wat kijken die lui me raar aan.
Ook zo...quote:
Ik heb gehoord dat je hem ook af en toe moet wassen...quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat het onderdeel dat ik altijd vergeetIk dacht altijd al wat kijken die lui me raar aan.
Ik zie niet wat er aan de hand is?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar ohh wat heb ik lekker geslapen.
Ik ga ruzie maken met Sascha Shoes.
[..]
Ik woon in Den Helder, ik kóm nooit in Rotterdam
Ik gooi hem gewoon na een half jaar wegquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je hem ook af en toe moet wassen...
Maar dat kan ook een fabeltje zijn.
Soms heeft ie wat water en frisse lucht nodig, net als een plantje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gehoord dat je hem ook af en toe moet wassen...
Maar dat kan ook een fabeltje zijn.
Is me een keer gebeurd, toen ik me had verslapen voor college..quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik gooi ze nooit weg, lekker belangrijk als er een gat in zitquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik gooi hem gewoon na een half jaar weg
Ze schrok? Je bent niet de enige die er een heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is me een keer gebeurd, toen ik me had verslapen voor college..
Een studiegenote klopte op mijn deur, ik in mijn pendek naar de deur.. was er een knoopje open gegaan.. Die heeft me een dag niet meer aangekeken
Oh ja. handig.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja. handig.
Ik kreeg een mailtje: "Welkom Sascha Friend. Leuk dat je in de Sascha Store in Rotterdam geweest bent. Hier heb je wat credits. En wist je dat je als je jarig bent, leuke dingen van ons krijgt? Dus hier kan je je geboortedatum invullen."
Nu wil ik wel weten waar ze mijn emailadres vandaan hebben gehaald.Mede omdat ik in jaren niet in Rotterdam geweest ben.
![]()
En ik wil graag dat ze mijn email conform hun eigen privacy policy verwijderen.
Doet me denken aan die Chinese spamlijst waar ik een keer op stond.
Ik kwam erachter, mailde: Ja, ik wil graag dat jullie mijn emailadres binnen x dagen verwijderen, anders stuur ik mijn leger advocaten op jullie af.
Kostte 5 minuten en toen kreeg ik een email met veel excuses dat ik uit die lijst verwijderd was.
Gelukkig maar, ik heb heul geen leger aan advocaten. Maar dat weten zij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |