Dit is wel goed, helaas is de Duitse versie hier niet aanwezig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
Oh dus hier heeft Coldplay dat melodietje van gejat
Goed, dit Kraftwerk nummer hoef ik ook nooit meer te horen
Dat heb ik inmiddels dus idd ja. Daarom zit ik ook de hele tijd te muten. Ik verwacht The Pogues zo ook wel weer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op die manier krijg je als luisteraar steeds meer BH's. En dat lijkt me nou net niet de bedoeling.
Mja, bedankt Coldplay maar….quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is wel goed, helaas is de Duitse versie hier niet aanwezig.
En ColdplayMet hun 'Clocks' ook zo triest.
DIT inderdaad!quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:46 schreef Spezza19 het volgende:
Er moet een "Delete All" knop komen voor DM's….
DM's verwijderen per stuk is echt monnikenwerk
Ik luister gelukkig nooit naar Coldplay, is me om het even welk nummer, mijn systeem slikt die bagger niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, bedankt Coldplay maar….
Echt, dan luister ik nog liever naar Jan Smit
Ja, soms ontkom je niet aan die band…quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luister gelukkig nooit naar Coldplay, is me om het even welk nummer, mijn systeem slikt die bagger niet.
Ik hou van Willy, maar dit nummer vind ik dus de minste, zeker in de duet versie.quote:
Ja morgen sterft hij pijnlijk hi ha hoquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]Jij ook een vrolijke Jezus martel-en-moord dag!
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgen sterft hij pijnlijk hi ha holekker paaseieren zoeken
Er staan niet zoveel nummers van Willie inquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou van Willy, maar dit nummer vind ik dus de minste, zeker in de duet versie.
In januari lagen er al paasspullen in mijn lokale supermarktquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat hele pasen is overrated. Ik heb er echt niks mee. Maar goed, wie het leuk vindt moet er maar aan mee doen.
Daarom, en altijd maar dit nummer, dat is jammer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er staan niet zoveel nummers van Willie in
Tof G, zoek vooral in bomenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja morgen sterft hij pijnlijk hi ha holekker paaseieren zoeken
Neuh, de haas en eieren staan symbool voor vruchtbaarheid, aangezien Pasen een vruchtbaarheidsfeest voor het voorjaar is. Jezus is er pas veel later aan gekoppeld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan wat voor sprookje die hele bijbel is
Dat is helemaal iets voor meelopers, opeens vindt iedereen het mooi, en wat zingen ze? Juist, 'Wit Licht' van Borsato (Ewbank), mijn god als ik ergens niet tegen kan.quote:
Symbool staan = hetzelfde als sprookje in mijn ogen… dus ik blijf er bijquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, de haas en eieren staan symbool voor vruchtbaarheid, aangezien Pasen een vruchtbaarheidsfeest voor het voorjaar is. Jezus is er pas veel later aan gekoppeld.
Echt he!quote:
"I'll leave symbols to the symbol-minded."quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Symbool staan = hetzelfde als sprookje in mijn ogen… dus ik blijf er bij
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"I'll leave symbols to the symbol-minded."
(c) George Carlin
Ik bak mijn eieren sowieso liever dan dat ik dagenlang gekookte eieren ga eten, soms van wel dagen oud.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:01 schreef ToT het volgende:
Maar wat ik bedoel is dat die haas en de eieren niet in de Bijbel voor komen; het is gewoon een ritueeltje vanuit de oudheid wat geen fuck met de Bijbel te maken heeft.
TOF!!!quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens boodschapjes doen….
Oh, ik zat gisteravond te denken, is het misschien leuk om een Cabaret show te doen?
Dus een show met wat muziek afgewisseld met wat hoogtepunten van diverse grappenmakers…
Schap ze bood.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens boodschapjes doen….
Oh, ik zat gisteravond te denken, is het misschien leuk om een Cabaret show te doen?
Dus een show met wat muziek afgewisseld met wat hoogtepunten van diverse grappenmakers…
kan je geen yt filmpje zoeken over hoe je het moet doen, lijkt me niet zo moeilijk nagels knippenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:04 schreef Rafeiro het volgende:
Toch maar een mailtje gedaan aan de dierenartspraktijk in de buurt hier.
Ik vind de nagels van vogel #2 te lang. Maar hij is voor mij nu bijna tam. (dat monster kan hard bijten en ik goed bloeden). Maar knippen durf ik zo echt nog niet.
Ben ook vooral bang dat als ik hem nu "hardhandig" vastpak ik weer terug raak bij af.
Maar wat mij al in winkels opviel, wat zijn vogels een ondergeschoven "ding". Niks op de site over vogels en er lijken maar iets van 20 vogel dierenartsen te zijn in Nederland.
Het is meer dat het monster af en toe nog erg hard bijt. En knippen en bloedbanen zijn toch wel nauwkeurig werk. An sich simpel, maar knip je fout gaan ze dood.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je geen yt filmpje zoeken over hoe je het moet doen, lijkt me niet zo moeilijk nagels knippen
Net zo makkelijk als bij een kat!quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je geen yt filmpje zoeken over hoe je het moet doen, lijkt me niet zo moeilijk nagels knippen
een paar leren handschoenen maar je moet natuurlijk wel oplettenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is meer dat het monster af en toe nog erg hard bijt. En knippen en bloedbanen zijn toch wel nauwkeurig werk. An sich simpel, maar knip je fout gaan ze dood.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als bij een kat!
[ afbeelding ]
Via Google zag ik ergens een dierenarts waar het ¤ 7,- kost. Dus het is niet zo debiel duur denk ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
een paar leren handschoenen maar je moet natuurlijk wel opletten
Bestaan er geen krabdingen voor vogels dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Via Google zag ik ergens een dierenarts waar het ¤ 7,- kost. Dus het is niet zo debiel duur denk ik
Mijn rode kat laat zich altijd makkelijk knippen, maar bij mijn zwarte zou ik er uit zien als die meneer in jouw strip. Het lukt zelfs met zijn tweeën niet om zijn nagels te knippen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als bij een kat!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rode kat laat zich altijd makkelijk knippen, maar bij mijn zwarte zou ik er uit zien als die meneer in jouw strip. Het lukt zelfs met zijn tweeën niet om zijn nagels te knippen.
Nee, we willen er geen BH van maken.quote:
Ze hebben "beton"stokken in de kooi, bij #1 werkt het prima, bij #2 blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bestaan er geen krabdingen voor vogels dan?
Nee, ik hoop ook voor jullie mannen dat jullie geen BH nodig hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, we willen er geen BH van maken.
Oh ja, hoi.![]()
Bohemian Rhapsody; volkomen naar de klote gedraaide gave klassiekers.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop ook voor jullie mannen dat jullie geen BH nodig hebben.
Maar jij bedoelt vast iets anders.
Ja, ik bedoel een BoHemian.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop ook voor jullie mannen dat jullie geen BH nodig hebben.
Maar jij bedoelt vast iets anders.
Metselwerk of beton, bedoel je?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft nog nooit de nagels van zijn kat hoeven knippen
Gewoon veel krabwerk in huis hebben
Oeps, ik krijg een heel andere gedachte bij dat plaatje, kekke kleurtjes.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody; volkomen naar de klote gedraaide gave klassiekers.
Heb ik eindelijk weer tijd om R49 te luisteren, willen de mannen geen BHquote:
De lijst is groot genoeg, er staat zoveel tussen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Heb ik eindelijk weer tijd om R49 te luisteren, willen de mannen geen BH
Is dat de verzoekjes-link uit de OP?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De lijst is groot genoeg, er staat zoveel tussen.
is voor vogelsquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Gaan we nou gewoon dildo's in het topic posten?
Om te bevestigen dat het geen dildo's zijn:quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Gaan we nou gewoon dildo's in het topic posten?
quote:
Ah, Zooplus, dat zei ik toch al.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Om te bevestigen dat het geen dildo's zijn:
http://www.zooplus.nl/shop/vogels/kooiuitrusting/roesten/73826
ff koekoeloekoe.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
Wij hebben niet zulke dikke tetten, dat we een BH nodig hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Heb ik eindelijk weer tijd om R49 te luisteren, willen de mannen geen BH
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rook mijn peuk op en dan spring ik eens op de fiets.
Ja, fietsen is goed voor een roker, beetje de longen fris rijden.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
over katten gesproken(ok is alweer even terug
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |