quote:
Je bent hard aan het werk merk ikquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent hard aan het werk merk ik
Neil Youngquote:
Nee, Excel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
hou je het bij in een word duckument ofzo
Van achteren op de fiets?quote:
Ik heb alleen dat nummer gezien, toen ben ik gaan zuipen en naar Moss gaan kijken.quote:
Toch knap dat je het nog een nummer hebt uitgehouden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat nummer gezien, toen ben ik gaan zuipen en naar Moss gaan kijken.
Ik stond helemaal achteraan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toch knap dat je het nog een nummer hebt uitgehouden.
Awwwquote:
Dat zei m'n vriendin laatst ookquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toch knap dat je het nog een nummer hebt uitgehouden.
Was het de albumversie van Paradise By The Dashboard Light of Song 2?quote:
Nee, Ice Cube - Get off my dick & tell yo' bitch to come herequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het de albumversie van Paradise By The Dashboard Light of Song 2?
Hai Muisquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis zit vandaag in lurk modus
Ik weet wel iets waar je aan mag lurkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis zit vandaag in lurk modus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar je aan mag lurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik vind het maar stil met een lurkende Muis...quote:
U riep?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het maar stil met een lurkende Muis...
/liefdagboekquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek kleding uit voor Pasen. Maar ik heb niets om aan te trekken, hele kast vol maar niets om aan te doen.
Het is of allemaal verkleurd door het vele dragen, maar ik kan er maar geen afstand van doen. Of het is te zomers of te winters.
Heb je zulke lelijke knieën danquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik maar mijn ouders shockeren en een jurkje aan doen die korter is dan de knie.
Ik vind ze lelijk, maar ik vind ze ook bij andere mensen lelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je zulke lelijke knieën dan?
Dat is het belangrijkstquote:
Je hebt gewoon flink zitten schijten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er zo dadelijk een NOS pushbericht komt over verstopte leidingen in omgeving Wageningen: dat ben ik.
Ik voer een wetenschappelijk experiment uit of het weer in correlatie staat met het al dan niet haar hebben op de benen.
Een aantal typetjes 4 achter elkaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt gewoon flink zitten schijten.
Moet je nagaan hoe druk het morgen zal zijn...quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:42 schreef ChatGirl het volgende:
Boodschappen doen op de vrijdag voor Pasen is niet aan te raden. Ik heb er nog nooit zo lang over gedaan
Houd op. En dan al die jankende kinderen d'r nog bijquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe druk het morgen zal zijn...
Dan moet je de bijbel lezenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Feestdagen. Ik snap ze nog steeds niet.
Dat deel snap ik, het deel van gezellig doen en veel eten snap ik niet.quote:
De chocolade paaseitjes waren nu 2 halen 1 betalen in ieder geval. Meer reden heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deel snap ik, het deel van gezellig doen en veel eten snap ik niet.
Hulde daaraanquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De chocolade paaseitjes waren nu 2 halen 1 betalen in ieder geval. Meer reden heb ik niet nodig
Gezellig doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deel snap ik, het deel van gezellig doen en veel eten snap ik niet.
lijf gezienquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn lijf?quote:
Lekker lijf?quote:
Jaja, dikke lul, drie bier.quote:
als ik zeg, als man op de Universiteit van Tilburg werken is niet arbo verantwoord.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als ik zeg, als man op de Universiteit van Tilburg werken is niet arbo verantwoord.
Weet je dan genoeg?
godnondeju, het scheelde weinigquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja!
Wel thuis gekomen? Of zat je klem?
Dat is zo'n godsgruwelijk lekker nummerquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef Againzender het volgende:
Pascal van Blof was in de uitzending, vraagt hij There's a light that never goes out aan. Nooit gedacht dat ik het zou doen, maar Pascal
ik wil het niet lekker noemen, maar godsgruwelijk mooi. De haren op mijn armen gaan echt omhoog staan als ik dit hoor. Zo ontzettend mooi, de liefde en het leed dat je hoort in die tekst. gvd wat mooi.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is zo'n godsgruwelijk lekker nummer
loopt die Stenders al zo lang mee?quote:
Andere.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:38 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Leuk voor het ventje, overigens is het zijn eigen muziek of zijn het nummers van anderen?
Fred is een heldquote:
heb de radio uit, maar de Dizzy mans band, dat was altijd feestquote:
Mooie vent, Jacques. Sprak hem wel eens in het dorp, kon nog steeds heel best zingen. Generatiegenoot van m'n moeder, raar dat ie er niet meer is.quote:
quote:
genieten hequote:Op zaterdag 4 april 2015 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Binnen 20 minuten 3 spotjes en één keer kaarten voor die debiele 3FM Awards. We zappen weer verder.
Omdat het de Week van de 3FM Awards is: http://broadcastmagazine.nl/de-week-van-de-3fm-awards/quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Binnen 20 minuten 3 spotjes en één keer kaarten voor die debiele 3FM Awards. We zappen weer verder.
Slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het de Week van de 3FM Awards is: http://broadcastmagazine.nl/de-week-van-de-3fm-awards/
Ultieme Inteelt Showquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het de Week van de 3FM Awards is: http://broadcastmagazine.nl/de-week-van-de-3fm-awards/
quote:
Heldjequote:
Inderdaad, Commissariaat van de Media, kom er aub inquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zoals mijn zeer gewaarde collega/vriend altijd zegt:"dikke eieren!"quote:
Zit er een cumken in dan?quote:Op zondag 5 april 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe wil je je eitje? Gekookt, gebakken of bevrucht?
Heel ver gezocht iddquote:Op zondag 5 april 2015 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit er een cumken in dan?
... Neh te ver gezocht
Niet alle "grappen" kunnen winnaars zijnquote:Op zondag 5 april 2015 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heel ver gezocht iddduurde ook ff voor ik hem snapte
Eerlijk gezegd heb ik het niet kunnen volgen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wat vonden jullie van de Paaspop uitzendingen?
Hoezo niet veel bij stilstaan?quote:3FM bestaat in oktober 50 jaar. Op welke manier staat 3FM hierbij stil?
“Het is een mooi gegeven maar we gaan er niet al te lang bij stil staan, stil staan is sowieso niets voor 3FM. Er verschijnt een boek, er wordt een televisie documentaire gemaakt, we zijn in gesprek over een mogelijk een tentoonstelling en waarschijnlijk komt er een thema avond op NPO3. Het is ook de bedoeling dat 3FM een week in het teken staat van het 50-jarig bestaan, hierdoor zal de 90’s Request in het najaar komen te vervallen.”
Toppop3 zien ze dus als een flop bij de NPO vroeg mij eigen al af waarom er geen nieuwe serie van kwamquote:Op zondag 5 april 2015 21:46 schreef MarijeH het volgende:
Een interview met Wilbert Mutsears:
http://spreekbuis.nl/wilb(...)-de-luistercijferdag
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het niet kunnen volgen.
Ze staan al drie weken stil bij die malle awards van ze. Double standards.quote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Wilbert: "stil staan is sowieso niets voor 3FM"
Want er zijn niet genoeg weken over? Wat een onzin.quote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Hoezo niet veel bij stilstaan?![]()
Geen 90's request is wel erg jammer though
Goed prakken!quote:Op maandag 6 april 2015 10:06 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fax tijdens het douchen?
Daarom; altijd een vork meenemen!quote:Op maandag 6 april 2015 10:06 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fax tijdens het douchen?
Ik had al gefaxt, net nadat ik op was gestaan... Maar ja, 1 uur later moest ik weerquote:Op maandag 6 april 2015 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik doe er nu 1 vlak VOOR het douchen
quote:Can We Guess Your Taste In Men Based On Your Taste In Food?
You got: Tall, Dark, and Drop Dead Gorgeous
You’re headstrong and know when something works. You’re assertive and never afraid to speak your mind. You prefer your men like your coffeechocolate: strong, dark, and smooth.
quote:Op maandag 6 april 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat houd ik toch van Buzzfeed quizjes
[..]
quote:You got: Slick, Stylish, and Sophisticated
You’re classy, debonair, and stylish as hell. You have always been refined and need a man who’s dressed to the nines. Only a man with refined taste can possibly keep pace with you.
Toch fijn om te weten dat we op verschillende soorten mannen vallen. Zitten we ook niet in elkaars vaarwater.quote:
is dat met Beth Ditto en Peter Beense?quote:Op maandag 6 april 2015 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond De Zwaarste Lijst op StuBru! Komt dat luisteren!
Ja, en Israel Kamakawiwo'olequote:Op maandag 6 april 2015 13:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat met Beth Ditto en Peter Beense?
quote:Op maandag 6 april 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat we op verschillende soorten mannen vallen. Zitten we ook niet in elkaars vaarwater.
Zal niet veranderen ook want het beheer van die site is d00d.quote:Op maandag 6 april 2015 14:18 schreef BobW het volgende:
Er is wel wat mis gegaan in de database bij dit nummer:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8526
RIP beheer van die sitequote:Op maandag 6 april 2015 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal niet veranderen ook want het beheer van die site is d00d.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal niet veranderen ook want het beheer van die site is d00d.
Rare gitaar.quote:
Okquote:
wolfpiemel xDquote:
mie so horny?quote:Op maandag 6 april 2015 16:33 schreef JDude het volgende:
Even wat requestjes doen. Mie myself and I. Killing mie softly.
quote:
een hint dat Ramon en Timur de lunchshow gaan doen?twitter:ramon3fm twitterde op maandag 06-04-2015 om 17:45:58Dat beviel mij prima zo, op maandag tussen de middag op de radio! #3fm reageer retweet
Jawel, ik kreeg hiervan ook een lichte kokhalsneigingquote:
trololquote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef Evertjan het volgende:
een hint dat Ramon en Timur de lunchshow gaan doen?twitter:ramon3fm twitterde op maandag 06-04-2015 om 17:45:58Dat beviel mij prima zo, op maandag tussen de middag op de radio! #3fm reageer retweet
Spare rib fax vanochtendquote:
Ik heb een soort Jenga toren op het plateau gefabriceerdquote:Op maandag 6 april 2015 20:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat de ribbetjes er niet overdwars uitkwamen...
Ja duh. Heb net een hele dag in de kinderliedjes gezeten, dus zo'n Zwaarste Lijst is een fijn antigif.quote:
Paasliedjes? Wodan nog aan toe.quote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja duh. Heb net een hele dag in de kinderliedjes gezeten, dus zo'n Zwaarste Lijst is een fijn antigif.
TSJOE TSJOE WAAAA TSJOE TSJOE WAAA TSJOE TSJOE WAAWAAAWAAAAquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja duh. Heb net een hele dag in de kinderliedjes gezeten, dus zo'n Zwaarste Lijst is een fijn antigif.
*pakt de scheermesjes er bij*quote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
TSJOE TSJOE WAAAA TSJOE TSJOE WAAA TSJOE TSJOE WAAWAAAWAAAA
Dat had ik X 4 dit weekend, heerlijk! Al is het heerlijk om in de avond van de stilte te genietenquote:
Nou he. Alleen kan ik slecht tegen stilte, dus daarom staan de speakers nu bol.quote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik X 4 dit weekend, heerlijk! Al is het heerlijk om in de avond van de stilte te genieten
Godverdomme bedanktquote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
TSJOE TSJOE WAAAA TSJOE TSJOE WAAA TSJOE TSJOE WAAWAAAWAAAA
Ik ook, maar ik weet dat het na een zeer prikkelrijk weekend ontzettend belangrijk isquote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou he. Alleen kan ik slecht tegen stilte, dus daarom staan de speakers nu bol.
Sorry skattie, ik heb zomaar ineens een leven...quote:
Moehaa, slaap lekker jong!!quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme bedankt
Zit ik daar de hele nacht mee in m'n hoofd...
Hier idem ditoquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, 2 slokken koffie op en meteen aan de fax!
Ik denk dat hij bij 538 ook behoorlijk goed gedraaid is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ie de verkeerde studio binnen gewandeld? 3FM is toch z'n home?
Donderdag wel ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hungry was voor meer centjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat welquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk eens hoe lief
[ afbeelding ]
Eensch, had niet verwacht dat dat nog zou kunnenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nieuwe Sheppard net zo kut als de eerste
Enorm veel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Leaf, kunnen we daar nog iets positiefs over zeggen?
Aha, de bedoelt het prima stel tieten van de zangeres?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Enorm veel.
Maar ik laat het even achterwege
Goeie tetten, zonder meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Aha, de bedoelt het prima stel tieten van de zangeres?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie combineert er nou luipaard print met ruitjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
soberso, luipaardprintquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie combineert er nou luipaard print met ruitjes?
Haha xDquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Coldplay zou verplicht de opbrengst van dit zeiknummer moeten overmaken aan een organisatie die zich in zet voor het behoud van papegaaien.
Jij hebt een goed weekend gehad zie ik...quote:
Klopt. Heb jeu de boules gespeeld met mokkeltje. Tussen de 70plussersquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hebt een goed weekend gehad zie ik...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt. Heb jeux de boules gespeeld met mokkeltje. Tussen de 70plussers[ afbeelding ]
En nee, dit is geen slang voor iets anders![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik zou haar raken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Met een Jeu de boules balquote:
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ze heeft dus lekker met ballen gespeeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt. Heb jeu de boules gespeeld met mokkeltje. Tussen de 70plussers[ afbeelding ]
En nee, dit is geen slang voor iets anders![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Verdomme.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep. En heb haar 'geketst' aldus een bejaardequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze heeft dus lekker met ballen gespeeld
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Waarom moet ik zo nodig weer die spoiler bekijken?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. En heb haar 'geketst' aldus een bejaarde
(mijn bal tegen haar aangegooid)
Dat was precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom moet ik zo nodig weer die spoiler bekijken?
Lekker eitjes vervenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom moet ik zo nodig weer die spoiler bekijken?
Verdomme nog de MH ook ditquote:
Rustig aan Beavis, het was vast slechts een elleboogquote:
Heh heh heh hehehehquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Rustig aan Beavis, het was vast slechts een elleboog
Haha, je zei ruk.quote:
Het kan zo een advertentie voor H&M zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Hoog water op Scheveningen op links en een subsidieneger
nu je het zegtquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het kan zo een advertentie voor H&M zijn
Dat rode kriebeltje onderaan kan zo het logo zijn inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, 1 ervan heeft ook het onvermijdelijke hoedje of mutsjequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
inb4 wolfrolf:quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, 1 ervan heeft ook het onvermijdelijke hoedje of mutsje
Haha je zei m..quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben gewoon de stylist van H&M aangenomen voor deze klus.
Moeten ze maar fatsoenlijke muziek draaienquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En de zure bommen die gisteren niet gevallen zijn, moeten vandaag ook vallen.
Muis jouw UI is stomquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En de zure bommen die gisteren niet gevallen zijn, moeten vandaag ook vallen.
Je vindt mij zingend in een badjas niet leuk?quote:
Ik wil gewoon de gouwe ouwe terugquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vindt mij zingend in een badjas niet leuk?
Die ben ik kwijtquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de gouwe ouwe terug![]()
![]()
/autist
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moeten ze maar fatsoenlijke muziek draaien
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wel gezellig zo met Ed vd Berg ook in het topiek
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wel gezellig zo met Ed vd Berg ook in het topiek
Forum Opties | |