Je hebt gewoon flink zitten schijten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er zo dadelijk een NOS pushbericht komt over verstopte leidingen in omgeving Wageningen: dat ben ik.
Ik voer een wetenschappelijk experiment uit of het weer in correlatie staat met het al dan niet haar hebben op de benen.
Een aantal typetjes 4 achter elkaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt gewoon flink zitten schijten.
Moet je nagaan hoe druk het morgen zal zijn...quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:42 schreef ChatGirl het volgende:
Boodschappen doen op de vrijdag voor Pasen is niet aan te raden. Ik heb er nog nooit zo lang over gedaan
Houd op. En dan al die jankende kinderen d'r nog bijquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe druk het morgen zal zijn...
Dan moet je de bijbel lezenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Feestdagen. Ik snap ze nog steeds niet.
Dat deel snap ik, het deel van gezellig doen en veel eten snap ik niet.quote:
De chocolade paaseitjes waren nu 2 halen 1 betalen in ieder geval. Meer reden heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deel snap ik, het deel van gezellig doen en veel eten snap ik niet.
Hulde daaraanquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De chocolade paaseitjes waren nu 2 halen 1 betalen in ieder geval. Meer reden heb ik niet nodig
Gezellig doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deel snap ik, het deel van gezellig doen en veel eten snap ik niet.
lijf gezienquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn lijf?quote:
Lekker lijf?quote:
Jaja, dikke lul, drie bier.quote:
als ik zeg, als man op de Universiteit van Tilburg werken is niet arbo verantwoord.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als ik zeg, als man op de Universiteit van Tilburg werken is niet arbo verantwoord.
Weet je dan genoeg?
godnondeju, het scheelde weinigquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja!
Wel thuis gekomen? Of zat je klem?
Dat is zo'n godsgruwelijk lekker nummerquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef Againzender het volgende:
Pascal van Blof was in de uitzending, vraagt hij There's a light that never goes out aan. Nooit gedacht dat ik het zou doen, maar Pascal
ik wil het niet lekker noemen, maar godsgruwelijk mooi. De haren op mijn armen gaan echt omhoog staan als ik dit hoor. Zo ontzettend mooi, de liefde en het leed dat je hoort in die tekst. gvd wat mooi.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is zo'n godsgruwelijk lekker nummer
loopt die Stenders al zo lang mee?quote:
Andere.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:38 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Leuk voor het ventje, overigens is het zijn eigen muziek of zijn het nummers van anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |